abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 oktober 2000 @ 23:52:14 #1
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_430261
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  maandag 30 oktober 2000 @ 23:57:44 #2
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_430272
Sjonge jullie zijn er vroeg bij vandaag
I'm getting too old for this....
  dinsdag 31 oktober 2000 @ 00:00:34 #3
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_430281
Havoc, opmerkingen op de streamverslagen graag in het topic "commentaar op de streamverslagen". Dit houdt de streamverslagen zelf overzichtelijk.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 31 oktober 2000 @ 00:03:30 #4
5624 Thee
Mag ook koffie zijn
pi_430292
nog wat van daarnet

23.57 ferdie komt melden dat ze koffie willen om wakker te blijven
kim: echt waar?

de bonen moeten nog gemalen worden

0.02
kim is naar bed gegaan ligt een beetje verloren in het grote bed, koos komt nog even langs en gaat zo te zien ook naar bed
Koos: ik hoop dat ik kan slapen, zal wel niet lukken
kim: het is maar 1 nachtje, probeer er maar niet aan te denken maar dar zal niet lukken. Ik ga nog even een kwartiertje lezen

bianca heeft op stream 2 de smaak van het voorlezen te pakken

[Dit bericht is gewijzigd door Thee op 31-10-2000 00:07]

Mensen die je te vriend moet houden zijn meestal niet je vrienden
  dinsdag 31 oktober 2000 @ 00:04:53 #5
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_430297
00.00 uur
Bianca is al enige tijd aan het voorlezen uit "Alle mannen willen maar één ding"
van Yvonne Kroonenberg. Zij heeft er duidelijk plezier in, en leest het met gemak.

Noot red.: Yvonne Kroonenberg is een zgn. feminist die leuke boekjes schrijft maar vooral op haar titels verkoopt.

00.05 uur
Stream 1 is inmiddels naar de slaapkamer geschakeld waar Koos en Kim nog wat napraten.

00.10 uur
Kim zegt welterusten.

[Dit bericht is gewijzigd door Sanne op 31-10-2000 00:11]

dinsdag 31 oktober 2000 @ 00:12:30 #6
5624 Thee
Mag ook koffie zijn
pi_430319
0.05
kim: welterusten koos
koos: grrrruuuummmpp
  dinsdag 31 oktober 2000 @ 01:04:30 #7
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_430415
1:00 uur
Robin zit op dit moment voor te lezen. Ferdi zit op de bank een beetje rond te kijken en Georgie loopt wat op en neer. Er ligt iemand op de bank te slapen en nog 2 op een matrasje op de grond.
*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
pi_430427
Ferdi neemt het over van Robin. Deze valt achterover van blijdschap.
Ferdi moet lachen om de inhoud, gaat over naspel en in slaap vallen na het klaarkomen...
Georgie komt op het lachen af en leest even vanaf de bankleuning mee.

Hieke ligt op de grond te slapen

Kim en Annet lopen wat te cateren, Georgie laat het zich smaken.

Ferdi leest niet echt geconcentreerd en hakkelt en stottert
(niet echt weggelegd als anchorman bij 't NOS-Journaal)

pi_430437
Dees loop wat rond. Annet groot in beeld met blote rug. Werkt zwijgend voort.

Ferdi lacht om wat lesbo-passages. Robin lijkt mee te luisteren. (ik ook, af en toe best grappig)
Desiree vlijt zich neder op de grond. Bianca gromt wat onder haar deken en probeert verder te slapen.

Ferdi struikelt over wat Franse woorden (L'enfer c'est l'autre dacht ik)

Hieke is nu wakker, rookt wat. Ferdi leest lachend verder. Annet voert wat proviand aan. Niemand praat of zegt wat terwille van Ferdi.

pi_430447
*Ruudje, ook goedenacht....NOT

....val er weer in als Ferdi uitroept: Een of ander SLET misschien? Hij heeft duidelijk te smaak te pakken, leeft helemaal met het boek mee.

Terwijl de mannen er in het boek flink van langs krijgen snottert Hieke op de grond langdurig. Georgie kijkt even mee over Ferdi's schouder en lacht ook wat mee.

Robin achter Ferdi op de grond is met onduidelijke zaken bezig.
Georgie neemt nu over. Meteen in hoge versnelling en stuk minder lijzig dan Ferdi.

Georgie moet van BB zijn zender omdoen (ik kon het anders toch goed verstaan allemaal!)

Georgie leest met een tempo alsof ie betaald krijgt per gelezen woord.
Leest liggend met deken over zich heen.

pi_430454
Hieke, inmiddels op de plek van Ferdi in de bank hoest en kucht en luistert naar Georgie. Die heeft ook wel lol om het boek. Ziet er fris uit en lijkt in zijn element te zijn met dit nachtwerk.

Georgie snottert ook geregeld wat af. (aangestoken door Hieke?)
........in het boek nu over Sjonnies.... Hieke moet er ook mee lachen.

*met permissie maar trevanian moet denken aan Theo Maassen:"Ik neuk nog liever een sero-positieve dwerg als Yvonne Kroonenberg!"

Robin eet wat. Bianca kan maar moeilijk echt slapen.

pi_430456
Georgie zit iets te stotteren over ongesteldheid en anticonceptie. Hij houdt de vaart erin, wat een tempo

Hij heeft er plezier in, moet lachen om de escapades op sexgebied van de vrouwelijke hoofdpersoon.

*Qt houdt niet van Yvonne Kroonenberg

Reclame...

Georgie geniet. Hij leest voor over vrouwencondooms, het pessarium en zaaddodende pasta. Gaat dit hele boek over sex?

Dan komt Dees en neemt het over.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 31-10-2000 02:11]

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_430458
Ferdi in diepe slaap op de grond.
Bianca nu wakker, staat op......en weer terug. Robin er naar toe, lacht tegen 'r en aait haar paar keer over 't hoofd.

*Ruudje....maakt nu eigenlijk niks uit bedenk ik me, gebeurt toch niks

..........over voorbehoedsmiddelen........lachen voor Georgie.

Dees zegt tegen Georgie dat 't zijn laatste verhaaltje is.
Georgie: Jammer.

............vrouwencondoom.......Bianca en Robin lachen mee.

Desiree lost af.

pi_430464
Dees leest met dezelfde razende vaart als Georgie. Gelukkig stottert ze wel wat minder. Ook een verhaal over een vrouw op mannenjacht.

Bi luistert toe en ligt met een dekentje op de bank.

De hoofdpersoon wil weten of mannen zich de hele dag bewust zijn van hun penis.

Het verschil tussen mannen en vrouwen. Boring geschreven zeg...

Dees begint aan een nieuw hoofdstuk getiteld: 'Urinoir'

Is dit nog steeds hetzelfde boek Trevanian?

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 31-10-2000 02:26]

pi_430466
*Qt, best grappig boekje, moeje ook 's lezen

Dees leest op serieuze toon in voor mij aangenaam tempo verder.
Kim (?) op de grond met kleren op haar hoofd, kan blijkbaar moelijk slapen.

Robin wat knutselend op grond. Annet lezend aan keukentafel.
Flink wat schunnige praat in het boek nu maar Desiree leest onverstoorbaar verder en geeft geen kick.

pi_430471
Dees is in een nieuw boek begonnen. Annet staat iets te schrijven

Georgie zit ff bij Dees op de bank te luisteren en staat dan op. Zo te zien is Bi in slaap gevallen tijdens het voorlezen van Dees. Annet loopt uit beeld richting de keuken.

Reclame...

Ga jij nog lang door Trevanian? Kom ik later nog wel terug...

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 31-10-2000 04:15]

pi_430473
Dees zegt tegen Robin dat ze nog 3 bladzijden moet.

Annet lijkt aan keukentafel 't een en ander uit te zoeken in A4-tjes en boekje. (geen idee wat)

Dees: Robin, ben bijna klaar.
Begint ineens in ander boek, dikke pil, met de proloog.
(heb het nog amper gevolg vanavond en weet niet wel boek)

Robin neemt zijn positie in en loopt weer weg.

pi_430477
*Qt, och kweenie...

*Ruud...

Annet in de badkamer haar haren kammend.

Robin komt even bij Desiree.
Desiree: Ja 'n rotboek, krijg ik een ander?

Annet bestudeert ander boek.
Dees zucht diep. (en terecht want is flutboek)

Dees tegen Robin: Volgens mij is dit zo'n romannetje.

Georgie komt van de grond omhoog en gaat op de bank liggen.

pi_430485
Bianca is wakker gemaakt door Georgie. Ze heeft net de leesbeurt van Desiree over genomen. Al gapend gaat ze verder waar Dees gebleven is.

Robin laat het belletje rinkelen. Koos komt eraan in t-shirt en korte broek. Wat ze precies willen is mij niet duidelijk.

Georgie luistert naar Bianca en Robin loopt wat rond.

pi_430486
Robin gaat op matras liggen op zijn buik.

Dees tegen Georgie: Eh... dinge moet over 5 minuten.

Bianca hoort dit,gaat rechtop zitten en loopt naar badkamer.
Dees zucht nog wat dieper, ze is er bijna. Gaat sneller lezen.
Dees (ze weet het nu zeker) tegen Bianca: Dit is gewoon 'n romannetje!

Bianca trekt trui uit en is er klaar voor.
Dees vraagt aan Georgie hoe ver ze nog moet, loopt met boek naar Bianca en geeft het haar. Deze begint met lezen.

Bianca leest beetje slaapdronken zacht in zichzelf. Wil er duidelijk zo min mogelijk energie mee kwijt raken. Mompeldemompel.

Robin weer opgestaan luidt lachend de bel. Rinkeldekinkel!!!

Koos ook weer in beeld.

Bianca lijkt er bij in slaap te vallen. Leest nu wel zeeeeer economisch, amper te verstaan. Gaapt.

Robin acrobateert over leuning van bank tegenover Bianca. Ze kijkt niet.

(Bianca lijkt wel dronken zoals ze leest, hoop dat Veronica dit uitzendt)

[Dit bericht is gewijzigd door trevanian op 31-10-2000 03:34]

pi_430493
Bianca zit te lezen. Ik zie Hieke roken. Ook Robin rookt en blaast kringetjes rook omhoog. Zelfs Dees zag ik een paar trekjes nemen.

Ineens spits ik mijn oren.. Bianca leest iets over fokkers Het blijken kalkoenfokkers te zijn en er wordt vertelt hoe ze hun kalkoenen insemineren.

Bianca gaat beginnen aan een nieuw hoofdstuk: 'Stokvis' Ze leest voor hoe er van kabeljauw stokvis wordt gemaakt.

Wat is dit voor boek???

De rest wordt er geloof ik ook melig van, of ik mis iets. Robin komt naast Bianca zitten en leest een regeltje mee.

Weer een nieuw hoofdstuk: Vormigheid.

Een kleine indruk: De beste vormigheid is wormvormigheid. Er zijn meer wormvormigen op aarde dan mensvormigen. Ondergronds is worvormigheid de beste vorm, maar ook bovengronds biedt wormvormigheid voordelen. Bi leest verder over de paloloworm.

Hieke en de rest grinniken.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 31-10-2000 03:53]

pi_430501
Bianca heeft toch weer ineens ander boek. (heb ik dus gemist)

Hieke, wat etend, luistert. Dees gaat liggen op matras.

*Ruudje, ik miste 'm al

Robin rookt sigaret en blaast rondjes. Dees moet er om lachen. Hij geeft sigaret terug aan Hieke. Dees is weer opgestaan.

(heb ineens geluid met flinke galm, hoe kan dat nou??)

Robin gaat staan op bank en zing wat, gaat langs Bianca zitten en plaagt haar wat. Ze moet lachen maar leest stug door. Robin omarmt haar en leest hardop mee. Weer weg trekt hij zijn broek uit en gaat op ander bank zitten. Geeft commentaar op tekst van Bianca. Hieke vindt het grappig.

† In Memoriam † dinsdag 31 oktober 2000 @ 03:54:41 #23
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_430503

Bianca leest voor.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_430511
Hieke leest voor over de mestmot. Robin vindt het erg leuk allemaal. Hieke zucht eens diep.

Over naar de wandelende tak nu. Robin: 'Das leuk!'

'De Stem' zegt dat er nieuwe batterijen klaar liggen in de DBK. Robin zegt dat ze dat niet zelf mogen pakken. Koos komt dus weer in actie.

Volgens mij overtreedt Koos nu de regels. Hij stapt onder het lint door in het leeshoekje. Dit om de batterijen te geven.

Trevanian, ik denk Midas Huppeldepup, heb de vraag ook in de commentaren gesteld net

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 31-10-2000 04:06]

pi_430512
Robin gaat nu recht voor Bianca staan in onderbroek. Geen reactie.

Bianca, nu goed wakker, leest op heldere toon mooi voor.
(ik kan aan het boek nog steeds geen touw vastknopen, weird, dit is de voorkant, weet iemand wat voor boek het is?)

[Dit bericht is gewijzigd door trevanian op 31-10-2000 04:08]

pi_430521
Bi leest voor dat bij cavia's het maagdenvlies verdwijnt vlak voor de paring en daarna groeit het weer dicht tot vlak voor de bevalling.

Bi wordt afgelost door Hieke. Robin zit naast haar en gooit een paar rode balletjes richting Bianca(?). Hieke leest voor over urine en gaat dan over naar de voortplanting van schapen en fruitvliegjes.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 31-10-2000 04:18]

pi_430523
Hieke jongleert wat met paar ballen(?) en gaat 's bij Bianca kijken

Hieke neemt nu over. Robin zit erlangs, kijkt en leest even mee. Hieke duwt hem weg. Bianca kruipt weer onder haar deken.

† In Memoriam † dinsdag 31 oktober 2000 @ 04:22:46 #28
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_430525

Nu is het de beurt aan Hieke...
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_430532
Hieke is inmiddels bij de mandril-apen beland. Robin is nog wakker naast haar en zucht wat.

Midas zegt in zijn boek dat snorren omlaag gezakte wenkbrauwen zijn. Het kan Robin allemaal niet zo boeien. Hieke vergelijkt nu neuzen met erecties. Ze probeert er echt wat van te maken, en leeft zich lekker in.

Tip van Midas: Plant eens een hazelnoot of een ui in de grond en kijk wat er voor prachtige plant uitgroeit!

Nieuw hoofdstuk alweer. Iets over albino's.

Koos loopt ondertussen weer fijn onder de rood/witte lintjes door. Gaat dwars door het afgezette gebied naar de tafel en weer terug richting keuken. Waarvoor hangen er dan linten? Dit mag toch niet?!

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 31-10-2000 04:37]

pi_430535
Hieke verslikt zich in de Galalalapalapapagos-eilanden.
Robin: Ja die!

Bianca is al weer snel in slaap gevallen. Hieke leest af en toe Robin voor, de meest interessante zinnen benadrukkend. Deze lijkt de lessen over de mieren-eter goed in zich op te nemen.

Midas Dekkers (met zijn altijd toch weer smerige praat over stront en pis) doet Hieke soms IIIEEEEEKen!

Koos en ook Kim duiken op...en verdwijnen weer uit beeld.
Hieke spreekt 'avant la lettre' als 'n echte francaise uit en kijkt daarbij naar Robin.

pi_430544
Hieke verslikt zich in Neanderthalers. Robin helpt haar. Ze gaat steeds vermoeider klinken en hij houdt haar hand ff vast.
pi_430548
Hieke leest:"...Ongesteldheid is een beschadigingsziekte....in de tijd van de Neanderthalers waren er nog geen spijkers (Robin half slapend: Ja die Neanderthalers!)...het autonome zenuwstelsel regel alles waar u zelf te lui voor bent...over de spieren die u doen poepen hebt u lang niet altijd alles te zeggen...een penis heeft geen oogjes om zelf te zien...liefderijk kotsen vogels de snavels van hun jongen vol met rupsen...."*Ruud! waar ben je nu ik je nodig heb?
  † In Memoriam † dinsdag 31 oktober 2000 @ 04:59:45 #33
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_430549

De groep luistert niet al te aandachtig meer...
pi_430559
Hollandse vrouwen hebben Hollandse reten leest Bi voor. Ze is een nieuw hoofdstuk begonnen getiteld: Amazone

Midas houdt zo te horen in tegenstelling tot Maarten 't Hart niet van broekrokken. Iets over trafo's in broekrok. Hij denkt dat het een kuisheidsgordel is. Vrouwen dragen 'm om mannen af te schrikken.

Robin hangt wat om Hieke heen. Ze hakkelt steeds meer. Geeft dan het boek door aan Robin. Hij begint:'Het klapvee' Leest op een toon alsof ie slaapt...

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 31-10-2000 05:14]

pi_430567
Hieke leest part-2: ".....Hollandse vrouwen hebben Hollandse reten....(Robin slaat vlieg dood achter Hieke's rugleuning)...vindt de vrouw het goed dat de man ergens iets in steekt dan kan het tot voortplanting komen....

Robin neemt over, leest langzaam.

pi_430568
Arme Robin. Hij heeft er al zo'n moeite mee en nu moet ie iets lezen over kouwen die niet kauwen kunnen. Hij struikelt regelmatig over de woorden. Geeuwt enorm en Hieke vraagt of ie wel wakker blijft

Robin leest alsof ie er nix van begrijpt. Hieke kruipt ondertussen op haar matrasje in de woonkamer.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 31-10-2000 05:22]

pi_430575
Robin komt veel moeilijke woorden tegen, en gaapt en gaapt. *trevanian ook steeds meer.

Zacht snurkende geluiden op de achtergrond. Zuchtend komt er weer 'n zin uit.
Robin: Tof...super deze opdracht.

Lezend: "....er woont geen beest in ons we zijn gewoon een beest!...hoofdpijn is een gebrek aan aspirine......een kind krijgen is een gebrek aan een condoom...kinderopvang komt in de natuur alleen voor bij de mieren....

[Dit bericht is gewijzigd door trevanian op 31-10-2000 05:50]

† In Memoriam † dinsdag 31 oktober 2000 @ 05:49:13 #38
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_430577
05:50 uur
Robin leest nog steeds voor op een soort haperende automatische piloot. Hij kan elk moment het boek uit z'n handen laten vallen. Hij gaat zo nu en dan verzitten, maar kan eigenlijk geen comfortabele houding vinden.

Ik blijf ff stand by voor 'n screenshotje waarop Robin in slaap sukkelt.

† In Memoriam † dinsdag 31 oktober 2000 @ 06:02:58 #39
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_430578
06:00 uur
Robin houdt zich knap staande (of eigenlijk zittende). Z'n leeskwaliteiten laten wel wat te wensen over. Hij leest over walvissen en tuinwormen. En over nog 'n heleboel andere dieren. Zoals Midas 't zelf vertelt is 't toch wel een stuk interessanter allemaal. Ik krijg de indruk dat Robin zelf achteraf niet meer weet wat-ie eigenlijk gelezen heeft. Nou werkt het gesnurk van Bianca (?) ook niet erg inspirerend...
pi_430580
Robin houdt vol: "....als het de bedoeling was dat vaders kinderen zouden opvoeden hadden ze wel tieten gehad (Robin: Precies!).........als kind hadden wij geen incest, wij hadden levertraan.....

Haan begint te kraaien buiten.

..........Loopt even met zijn vinger de tekst mee in het boek.....

Haan kraait luider en vaker.

Robin mompelt iets over ..nog 10 minuten.

† In Memoriam † dinsdag 31 oktober 2000 @ 06:06:57 #41
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_430581
06:05 uur
Robin heeft 't moeilijk. Hij vraagt zich na 't lezen van weer een pagina ineens af: "Heb ik dit nou al gehad?". Sven maakt inmiddels ook al 'n hoop herrie op de achtergrond.
  † In Memoriam † dinsdag 31 oktober 2000 @ 06:10:54 #42
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_430582
06:10 uur
Hieke wordt ineens wakker: "Hoe lang moet je nog?". Robin: "Nog 6 minuten, ik maak je wel wakker". Hieke gaat weer liggen. Fewrdi staat ook op. Hij rekt zich eens flink uit. Robin (tussen 't lezen door): "Ik lees echt op één monotoon". Hieke: "Geeft niks. Doorlezen!".

06:15 uur
Hieke (tegen Fewrdi): "Let je op dat hij niet stopt?". Fewrdi: "Waarmee?". Hieke: "Met lezen". Robin is klaar: "Wat een kutopdracht zeg!". Nu is het de beurt aan Fewrdi.

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 31-10-2000 06:16]

pi_430583
Ferdi is ook opgestaan. Robin leest stug verder. Tegen Hieke:'Ik lees echt op 1 mone toon...'

Reclame...

Ferdi neemt het over van Robin. Hij valt in een verhaal over de voorplanting:'Hoe krijg je dat zaadje bij dat kuteitje?' Hij moet er een beetje om grinniken als tot hem doordringt wattie voorleest. Hij heeft wat moeite met het uitspreken van voorhuidsvernauwing. En hakkelt dan gestaag verder over het beste tijdstip om klaar te komen.

Cul8r Cynix en Trevanian!!

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 31-10-2000 06:21]

pi_430584
Hieke: Hi honey, hoe lang moet je nog?
Robin: Nog 6 minuutjes.

Hieke gromt wat onverstaanbaars tegen Ferdi.
Ferdi staat op, loopt naar Robin dan naar keuken.
Robin tegen Hieke: Ik lees echt op één monotone toon.
Geeft niks zegt ze.
Ferdi hant achter Robin en kijkt mee in boek. Pakt het boek dan over.
Robin slaakt dieeeeeeepe zucht van verlichting.

Ferdi neemt het stokje over.

*trevanian houdt het voor gezien en gaat slapen, succes streamers!

pi_430585
Robin probeert te slapen op de bank. Ferdi moet lachen om Midas. Robin:'Leuk boekkie he?'

Ferdi worstelt verder. Struikelt meerdere keren per zin. Moet regelmatig diep nadenken. Dit is errug!!! Robin zucht op de achtergrond heel diep. Ter illustratie: Ferdi heeft een poging of 3 nodig voor de zin 'Waarvoor dient het spleetje tussen de borsten'.

pi_430586
Ferdi 'verkracht' een ontroerend stukje over het sterven van Arie, de poes van Midas. Hij hakkelt zo erg dat ik blij ben met:

Reclame...

pi_430587
Ferdi is bij een stukje over zeesterren. Ze hebben doorzichtige zuignappen aan de onderkant. Dat zijn hun pootjes. Midas noemt het een Softenon constructie. Daar heeft Ferdi duidelijk nog nooit van gehoord. Hij probeert het diverse keren maar begrijpt er nix van: Is het een softe non? Of een sofi tenon? Het lukt hem niet..

Ferdi klinkt opgelucht bij de aanvang van elk nieuw hoofdstukje. De humor in het boekje ontgaat hem volkomen.

Georgie is inmiddels wakker en loopt door de woonkamer.

pi_430588
Georgie zit naast Ferdi op de bank en luistert naar een verhaal over schaamluis. Ferdi spreekt diverse woorden op z'n Engels uit. Hij stottert enorm en Georgie neemt het over. Georgie lijkt ook blij van Ferdi's leeskunsten verlost te zijn. Hij zucht:'Hehe..' Begint een verhaal te lezen over haaievinnensoep.

Reclame...

Ferdi gaat slapen. Robin is nog wakker en luistert naar Georgie. Die laatste heeft last van een druipneus. Dan staat Dees op en loopt richting de keuken. Georgie zegt dattie de draad af & toe helemaal kwijt is. Robin staat op en loopt achter Dees aan het beeld uit.

Georgie leest verder:'Jezus was een zoogdier..' Hij vindt het een leuk boekje. Begint een nieuw hoofdstuk over ananas en Dees is weer terug. Ze pakt iets te eten van de tafel en gaat zitten eten. Ondertussen leest Georgie voor hoeveel liters snot een mens aanmaakt. Dees kijkt er niet erg gelukkig bij. Ferdi slaapt al.

Georgie zegt:'Nog 3 kwartier.' Dees smeert nog een broodje. Robin is nog steeds niet terug. Misschien ligt ie wel buiten beeld op de grond te slapen? Georgie heeft plezier in de verhalen van Midas. Dees luistert aandachtig mee.

Ik ga er vandoor...

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 31-10-2000 07:37]

pi_430642
Dees heeft het boek van Midas Dekkers bijna uit, zij nam het een uur (?) geleden van Georgie over, die meteen achter de bank ging liggen.
Dees leest nu echt alleen voor ons; iedereen slaapt.
Het personeel is niet in beeld.

9:05
Bianca heeft het over genomen, was op tijd wakker. Zij is in een nieuw boek begonnen. De naam Koos komt vaak voor in dit boek zo te horen.

ik zie helaas de titel van het boek niet

Koos is ook min of meer wakker en heeft net het boek van Midas overgenomen en schreef iets op met de (kippen?)veer.
Daarna gaat hij na een vraag van Robin naar de oven buiten.

[Dit bericht is gewijzigd door acinom op 31-10-2000 09:13]

pi_430661
Kim is de kippen aan het verzorgen buiten

Ferdi en Hieke liggen samen op een matras, lepetje-lepeltje.

Dees luistert naar Bianca

pi_430679
Nu is Kim met het geitenhok bezig.

In de huiskamer is het nog steeds erg rustig, alleen Dees zit rechtop, Biaca ligt voor te lezen.
En ze gaapt terwijl ze doorleest.

pi_430743
Kim is nu de voorlezers aan het verzorgen, Hieke heeft het lezen nu overgenomen.
Bianca ligt weer onder dr deken.
Het valt op dat Kim gewoon haar gele trui aanheeft, en niet haar "porno"pakje.
Koos en Annet zijn niet in beeld.
Dees vindt dat Koos wat dwars is dat Koos weer naar bed is gegaan, nu moet Kim alles alleen doen; de geit en de kippen
dat doet bianca wel vaker in dr eentje toch?
Hieke heeft een soort van allergische reactie van de deken waar ze onder lag, allemaal ruwe plekken op haar wangen.
Dees en zij kwamen tot de conclusie dat de heren en Bianca wel geslapen hebben, maar Hieke en Dees zelf niet. wel gerust
pi_430790
Ook Robin is wakker, is naar het toilet geweest en is nu aan het brood met suiker.
Hij vraagt aan Dees waar dit boek over gaat.
Dees heeft geen idee , ze luistert niet, maar het zijn, denkt ze, korte verhalen.
Hieke leest gestaag door, met goede intonatie, dus dat Dees niet luistert ligt niet aan Hieke
pi_430865
Robin leest al weer bijna een kwartier, erg monotoon en met erg veel leesfouten, maar hij gaat stug door.

Annet is wakker, loopt nog in haar kimono.

Ook Ferdi is wakker.

Niemand luistert naar Robin, er wordt ook gewoon doorheen gefluistert.

Robin vindt het boek helemaal niets.
Dees lacht als Robin dat laat weten.

Kim is brood aan het klaar maken.
De koffie die ze had gemaakt smaakt naar as.

Robin speelt opeens met zn voorlees-toon, waardoor het af en toe op Dröge lijkt. Maar hij doetet steeds maar 1 regel/zin.

Annet is nu in de badkamer bezig

Hieke is zich aan het opmaken, die heeft blijkbaar haar tut-spulletjes ook mee in de voorleesruimte.

Dees verbaast zich erover dat het nu al 10 pagina's over een tuin gaat.

pi_431065
Ook Koos is weer wakker, hij liep net de leesruimte in en keek op de wekker

(is dat funktioneel Het kan ook zijn dat ik iets gemist heb...)

Annet heeft haar "porno"pakje weer aan.
Kim is niet in beeld

ferdi leest voor, hakkelend en monotoon. Heeft het boek bijna uit.
Ook Georgie is weer onder de levenden.
Dees en hij zijn er over eens dat als er straks één uitgeslapen is, dat bianca is. Die slaapt echt overal doorheen zeggen ze. Slaapt, leest, en valt meteen weer in slaap..

12:50

ook Kim is haar pakje aan het aantrekken.

Zo te zien is Ferdi toch al aan een ander boek begonnen.

heb de wisseling dus gemist En ik heb ook de titel van dit boek nog niet kunnen zien

Annet is Hieke aan het masseren.

Robin is met zn bouwpaket bezig.

[Dit bericht is gewijzigd door acinom op 31-10-2000 12:57]

pi_431088
12:45

Ferdy is zo te horen aan het voorlezen.
Ze zijn niet te zien, want het beeld staat op de keuken.
Koos loopt daar rond in zijn boxershort, Kim in haar ochtendjas, Annet heeft het pakje weer aan.
Kim is nu in de badkamer bezig: ze trekt ook weer haar serveersterspakje aan. Ze doet haar kouseband om haar bovenbeen, maar "oh wacht" mompelt ze, eerst moet de panty nog aan. Uiteindelijk haar eigen laarzen aan, en klaar. Oh nee, als laatste nog even de kouseband.

tja, meer kan ik er ook niet van maken, boeiender dingen gebeuren er echt niet

dinsdag 31 oktober 2000 @ 13:06:53 #57
3498 Barb
Graduated Fool
pi_431126
12.57
Hieke komt van het toilet. Kim staat te tuttelebellen in de badkamer. Is het nog vol te houden? vraagt ze aan Hieke. Hieke antwoord wat onverstaanbaars, waarop Kim reageert met: ja, en nu heb je geen slaap meer.

Kim staat weer alleen voor de spiegel.

Ik heb alleen stream 1, heb dus idee wat er verder gebeurd in het huis

Kim steekt haar haar op en rommelt nu buiten mijn beeld. Ze fluit een deuntje en fluistert ineens: godsamme.

En weer opnieuw een poging tot haar opsteken.

Iemand vraagt iets aan haar (kan niet horen wie of wat) en ze zegt: Ja hoor.

Hoera, het is gelukt: Kim d'r haar is opgestoken. Nog even de laatste finishing touch in de vorm van haarlak.

Koos is zo te zien deeg aan het kneden. Hij flitst af en toe in beeld.

Jees, wat doet Kim lang over d'r haar zeg!!

Koos is inderdaad in de weer met potten en pannen. Hij blijft net te kort in beeld om precies te kunnen zien wat hij doet. Het beeld gaat weer naar Kim en haar ochtend/middagritueel.

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_431128
Het boek waar ondertussen Georgie uit aan het lezen is, is een boek van Mart Smeets.

Bianca zegt tegen Ferdi dat hij toch lekker geslapen moet hebben; lekker naast "zijn" Hieke....

dinsdag 31 oktober 2000 @ 13:10:17 #59
3498 Barb
Graduated Fool
pi_431133
Ferdie ziet Kim en roept: So hee, wat een feest! Kim lacht: Haha, ja nou, wat een feest. Ferdie loopt naar het toilet. Op de achtergrond zingt iemand (Ferdie dus, hij zingt acda en de Munnick - Het regent zonnestralen).
When I rush it hits me
  dinsdag 31 oktober 2000 @ 13:14:09 #60
3498 Barb
Graduated Fool
pi_431148
Annet komt de badkamer binnen gelopen en snuit haar neus zeer luidruchtig. Annet heeft brood gebakken vertelt ze en ze zal nu even de ddagboekkamer in gaan.

Kim vraagt of het gaat met Bianca. Ja hoor, zegt deze, ik ben net wakker, ik heb gewoon geslapen.
Annet vindt het knap.

Kim neuriet nu ook Acda en de Munnick.

Kim heeft slecht geslapen doordat Koos erg onrustig was en doordat de de lezers op de achtergrond hoorde. Maar goed, zegt ze, dat maakt niet uit.

Georgie of Koos vraagt wat Bianca gaat doen, toch niet douchen hé? Nee hoor. Okee, want dat mag niet.

Aha, Koos dus, want Georgie is voor aan het lezen.

When I rush it hits me
pi_431151
Ferdi naar het toilet.
Ferdi: wat een feest!
Kim: (sarcastisch) nou, wat een feest.
Kim: Gaat het nog een beetje?
F: Ja, relaxed, ik ga wel door tot morgenochtend 10 uur!
F weer terug naar de woonkamer.
Annet nu in de badkamer.
Kim zegt nog eens dat ze het pakje helemaal niks vindt, vooral dat kant niet.
Bianca zit op het toilet.
Kim tegen B: gaat het nog?
B: ja hoor prima, ik heb lekker geslapen.
A: knap hoor, dat je daar doorheen kunt slapen.
Kim heeft slecht geslapen, want Koos was steeds aan het spoken (dan zuchtte hij weer, dan ging ie er weer uit, dan weer liggen...)en op de achtergrond hoorde ze steeds dat voorlezen.

Beeld naar de woonkamer.
Georgie aan het voorlezen, iets over een wielerronde.

dinsdag 31 oktober 2000 @ 13:19:25 #62
3498 Barb
Graduated Fool
pi_431166
Koos is zich nu aan het insmeren met scheerschuim en begint zich vervolgens te scheren (duh )

geluid valt steeds weg, ik hoor alleen maar flarden A & d M.

Kim staat alweer/nog stees te rommelen op de badkamer, is niet tevreden met haar pakje en hoe haar haar zit.

Annet vraagt iets over het brood en Kim zegtdat we dan maar even moeten wachten. Of nu ereen er in en over een tijdje maakt Kim dan nog een brood. Koos vraagt of Annet weet hoe het moet. Ja, zegt ze, ik heb het een keer eerder gedaan. Ga anders maar mee, Kim, zegt ze. Maar Kim is dingen aan het doen en Bianca wil ook nog water voor een washandje

Koos zegt dat hij zo wel even komt kijken. Kim en Koos leggen nog even uit wat Annet moet doen met de platen.

Kim gaat weer brood maken,zegt ze, dan hebben weer drie. Maar eerst nog even doorklooien met haar haar.

Annet vindt het stinken op de badkamer.

When I rush it hits me
pi_431181
Annet, Koos en Kim in de badkamer.
Ze bespreken het brood bakken.
Annet vraagt of zij zo ook komen, om te helpen.
Kim is echter nog steeds niet klaar (!) met haar toilet.
Kim nu eindelijk in de keuken bezig.
Desiree rent voorbij, op weg naar het toilet.
Kim voorziet de rest van washandjes om zich te wassen.
  dinsdag 31 oktober 2000 @ 13:24:35 #64
3498 Barb
Graduated Fool
pi_431188
Kim loopt door het huis naar de keuken en mompelt washandjes. Ze neuriet nog steeds Zonnestralen van A & d M.

Georgie leest nog steeds voor. Kim zegt: als iemand zich wil wassen, er zijn hier washandjes.

Ik weet dat het hier niet thuis hoort, maar zeg het lekker toch: Mijn g*d, wat ziet Kim er belachelijk uit in dat pakkie!!!!

*Ruud op stream 1

Op 3 leest Georgie nog steeds voor.

*Ruud op stream 3 nu

Op 1 is een lege keuken zichtbaar, terwijl het geluid uit de woonkamer komt.

* Barb is ff weg.

[Dit bericht is gewijzigd door Barb op 31-10-2000 13:25]

When I rush it hits me
pi_431208
Kim roept naar Koos die buiten is:
We kunnen geen 3 broden bakken, we hebben geen 3 bakblikken!
Annet en Koos bij de oven. Het brood schijnt nu al aan te branden.
Kim komt erbij met een pannetje.
Annet moet lachen om Kim: je bent net Saartje zo, alleen Swiebertje ontbreekt nog. Ik hetzelfde hoor, net zo goed.
Kim: en we mogen niet meedoen, en we worden voor gek gezet, das lekker.
Het schijnt niet echt lekker te gaan met het brood.
Kim: de 3 beste broodbakkers bij elkaar, haha.
Kim zit steeds te klagen, het regent, het is koud aan de beentjes.
pi_431252
Annet staat te dansen bij de oven op Big Spender. Ze gaat even een nicotinestaafje halen. En weer terug bij de oven.
A: ik denk dat heel Nederland nu in een deuk ligt.
nee hoor, hoezo, ze zien er toch leuk uit zo?

A: ik denk dat ik het toch niet zo leuk vindt, dat brood bakken.
A: volgens mij begin ik ook al verkouden te raken, vind je het gek, met die blote benen in de regen.
K: nou, wat genieten we.
(Kim is zeer sarcastisch vandaag)

K: dit vind ik nou nog een stommere weekopdracht dan de klok, voor ons.
Annet vindt van niet, aangezien ze nu allemaal bezig zijn, met de klok was dat niet zo.
Ze denken beiden dat ze de weekopdracht wel halen.

A: Bianca is de enige die even naar je toekomt van goh jammer.
K: ik vind het nog steeds balen dat ik niet meedoe, maar goed.
A: ik vind dat wel heel lief van Bianca, even een arm om ons heen.
Kim geeft een beetje vaag antwoord.
A: de mensen die het minst mopperen mogen niet meedoen.
K: hmm, mooi is dat.

Kim heeft het er weer over dat Koos zo aan het struinen was vannacht.
K: ik slaap toch al op geluid, ik heb 2x de bel gehoord.

dinsdag 31 oktober 2000 @ 13:54:53 #67
3498 Barb
Graduated Fool
pi_431270
Kim zegt weer: sjonge wat koud. Vind je het niet koud?
Ja, zegt Annet.

Over 5 minuten mag het volgende brood erin.

En weer geklaag over de kou, het rokje, de jarretels/kouseband.

Nu moeten ze wel lachen om zichzelf, ondanks de koude voeten.

Kim kan niet lopen op hoge hakken, dn zwikt ze haar enkel om. Annet gaat vertellen wat voor verschillende hoge hakken heeft. Annet staat te kijken van wat iedereen bij zich heeft en wt weinig spullen zij dan bij zich heeft.

Kim: moet het brood eruit? Eigenlijk moeen we een breinaald hebben.
A; Shit hee, dit is echt warm

A: jij bent de zon, jij bent de zee enz. Kim valt in.

Want bij BigBrother is het altijd feest, dat weer je pas als je er bent geweest, enz, enz.

*Ruud op 1

When I rush it hits me
  dinsdag 31 oktober 2000 @ 13:58:44 #68
3498 Barb
Graduated Fool
pi_431280
Koos komt naar buiten. Het brood mag eruit. Redden jullie het nog met het vuur? Hij gaat even een aanmaakblokje halen.

Kim moet heel snel het pannetje eruit halen en roept enigszins paniekerig om een pannelapje. Koos zegt: gottogot, wat is dat?

Kim krijgt water op haar hoofd en schijnt zich ook nog te branden. Gaat ff helemaal mis dus.

Hier ook, BBspy blijft hangen

When I rush it hits me
pi_432062
Koos zegt tegen kim, wat zie je er lekker uit.
volgens kim is ze net een zuster, ja zegt koos in een tiroler film!
kim is aan het schoonmaken in de keuken, heeeeeeeel veel water geluiden. op de achtergrond hoor je hieke lezen.

Kim fluisterd met annet, is dus echt niet te verstaan.

" Silence is also a form of speech."
pi_432128
Bianca, Kim en Annet fluisteren (dus zeer moeilijk te volgen) over het inleveren van de inkt.
B:...inconsequent...maar het gaat om Koos...voor hem heel belangrijk...overstuur
Kim: maar als we het niet inleveren volgen er sancties.
B: ik heb gevraagd of ze willen dat Koos gaat. Ze hadden gezegd als ie wil gaan moet ie maar gaan.

nu beide streams naar buiten helaas, waar alleen Koos staat

pi_432148
Nu koos bezig met het vuur en de oven.

Volgens mij lukt het niet helemaal, en probeerd hij via het raam doormiddel van gebarentaal uit te leggen dat hij niet lekker brand. Verbinding verbroken!

" Silence is also a form of speech."
pi_432164
Ik val midden in een fluister discussie tussen Annet, Kim en Bianca.
Het gaat over het niet meer mogen schrijven van BB door Koos.
Koos heeft tegen Annet gezegd dat hij nog heel kwaad is, maar dat hij de rest van de groep niet aan wil doen dat ze weer met een nieuwe bewoner opgescheept worden als hij donderdag weggaat.
Annet zei toen tegen Koos dat hij aan zichzelf moet denken, en niet aan de groep, maar Bianca zegt dat als dat een argument is dat ze kunnen gebruiken om hem in het huis te houden, ze dat moeten doen.
Bianca vindt dat ze er als groep over moeten praten, over hoe ze BB hierover gaan benaderen, want het gaat de hele groep aan.

16:30

Hieke leest nu voor uit Yvonne Kroonenberg's
"alles went behalve een vent"
Annet en kim zitten aan de eettafel, Koos is een verbrand brood aan het afkrabben
Bianca zit zich op te tutten
Ferdi slaapt (?) achter de bank
Robin slaapt op een bank

[Dit bericht is gewijzigd door acinom op 31-10-2000 16:32]

pi_432488
Robin leest voor uit het boek van Mart Smeets
(blijkbaar lezen de dames Yvonne Kroonenberg en de heren Mart Smeets).

Annet en Kim zijn in de keuken bezig.

Bianca belt met de bel () Koos moet een dienblad komen halen ofzo.

[Dit bericht is gewijzigd door acinom op 31-10-2000 17:35]

dinsdag 31 oktober 2000 @ 19:55:55 #74
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_432900
19.50 uur
Georgie is aan het voorlezen.
Het is weinig interessant om hier streams van te verslaan

20.00 uur
Er is gewisseld, momenteel wordt er door Bianca voorgelezen. Georgie heeft even een plaspauze. Hij vertelt dat hij alleen kan slapen als Hieke aan het voorlezen is (vanwege de zachte stem)

20.05 uur
Kim verveelt zich dood, ligt lamlendig met haar hoofd op tafel.

20.15 uur
Annet heeft de Tarotkaarten in de vorm van een waaier voor zich liggen. Kim leest voor wat de kaarten betekenen.

20.20 uur
Kim en Annet verbazen zich over de uitkomst:
"Het klopt allemaal."
Bianca is inmiddels afgelost door Desiree.

[Dit bericht is gewijzigd door Sanne op 31-10-2000 20:23]

dinsdag 31 oktober 2000 @ 20:34:59 #75
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_433047
20.25 uur
Annet leest weer een Tarotkaart voor, zij heeft het over een 'platonische minnaar'.

<gaap>

20.30 uur
Kim wil eigenlijk een broek aantrekken.
Annet denkt dat dat nog niet mag.

20.35 uur
Kim gaat naar het toilet, het geluid van de stream is nu zo goed dat ik haar zelfs hoor plassen.

20.40 uur
Koos is weer uit bed.
Kim: "Gaat het goed? Je ziet er zo levensmoe uit."
Koos ontkent dat hij levensmoe zou zijn, en mompelt verder nog iets onverstaanbaars.

20.50 uur
Annet zit zich behoorlijk zwaar op te maken.
Annet heeft het over: "Toch een leuk cadeautje."

20.55 uur
Kim leest de bijsluiters van de make-up voor en weet een aantal Engelse woorden niet. Annet verbaast mij enigzins, die weet ze wel.

(voor wie nieuwsgierig is: het ene woord was adhesive en het andere is me ontschoten)

21.00 uur
Koos komt informeren hoe het met "de meisjes" gaat.
Hieke heeft plaspauze. Ze is niet lekker, ze hebben het over paracetamol.
Kim zit nu met de make-up te spelen.

[Dit bericht is gewijzigd door Sanne op 31-10-2000 21:01]

† In Memoriam † dinsdag 31 oktober 2000 @ 22:56:33 #76
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_433514
22:55 uur
Kim en Annet zitten aan de tafel. Kim leest een boek. Annet zit wat voor zich uit te staren. Zo nu en dan wisselen ze wat woorden uit. Kim: "Ben jij ook zo moe?". Annet: "Ja, m'n ogen hangen, van dat licht en zo". Annet gaat koffie zetten. Kim legt haar hoofd op tafel. Butler Koos komt binnen met de broden. Ook weer klaar.
  † In Memoriam † dinsdag 31 oktober 2000 @ 23:01:36 #77
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_433523
23:00 uur
Koos gaat broodjes smeren voor de lees-ploeg. Annet gaat 'm helpen. Robin leest ondertussen op de inmiddels bekende dyslectische manier voor uit 'n mij onbekend boek. Hij doet geen poging daar énige intonatie in aan te brengen.
  † In Memoriam † dinsdag 31 oktober 2000 @ 23:25:14 #78
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_433595
23:25 uur
Koos hoort de geit mekkeren: "Tsjonge jonge, wat een pokkengeit!". Hij trekt z'n jasje aan en loopt naar buiten: "Wat moet je!". Robin leest onverstoorbaar verder.
  † In Memoriam † dinsdag 31 oktober 2000 @ 23:38:13 #79
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_433628
23:40 uur
Koos is even buiten bezig. Hij brengt Cindy naar haar hok. Ze wil echter niet en blijft mekkerend achter 'm aanlopen. Koos gaat maar weer naar binnen. Cindy staat weer eens tegen de deur op. Uiteindelijk druipt ze af.
  dinsdag 31 oktober 2000 @ 23:42:01 #80
5624 Thee
Mag ook koffie zijn
pi_433645
23.30
kim en annet vertellen van de patat en heeeeel veeel mayonaise het levert wat jaloerse geluiden op
ferdie: JALOERS (kei hard)
robin leest onverstoorbaar door
cindy nog aan het blaten
koos is buiten aan het rommelen met af en toe een kreun, kijkt naar binnen vanuit de tuin naar de huiskamer, verzet het anti-orenbrandhek van cindy
23.34
koos weer naar binnen, cindy meteen aan het blaten
stream 2 (leeszaal)
annet is bianca aan het masseren bianca ligt precies onder het lint zodat annet zich buiten en hij zich binnen de afzetting bevindt
robin tussen het lezen door: ik ben het helemaal. Daarna meteen weer verder met lezen
dees: nog een half uur

[Dit bericht is gewijzigd door Thee op 31-10-2000 23:47]

dinsdag 31 oktober 2000 @ 23:45:23 #81
5624 Thee
Mag ook koffie zijn
pi_433653
23.41
kim en bianca aan het fluisteren, roepen georgie
hieke; moet ik het nog even overnemen
robin; nee
23.48
hieke zit zich op te maken en georgie wat te kaarten
ferdie loopt maar eens over de lage tafel heen en weer en koos sluipt wat rond
Hieke steekt 5 vingers op (nog 5 minuten?)
ferdie begrijpt het niet
hieke moet lachen maar houd zich in
hieke en ferdie spelen hints na veel gebaren is het duidelijk nog 4 minuten

[Dit bericht is gewijzigd door Thee op 31-10-2000 23:55]

† In Memoriam † dinsdag 31 oktober 2000 @ 23:49:07 #82
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_433668

Uiteindelijk loopt Cindy zelf haar hok in.
  dinsdag 31 oktober 2000 @ 23:59:04 #83
5624 Thee
Mag ook koffie zijn
pi_433698
23.56
een wekker begint ploseling te piepen
ferdie: stom ding
ferdie neemt vervolgens het lezen over

[Dit bericht is gewijzigd door Thee op 31-10-2000 23:59]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties