abonnement Unibet Coolblue
pi_150034160
quote:
2s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:53 schreef Loveless85 het volgende:
Twin Atlantic, Angus & Julia Stone en Lonely The Brave, Shaka Ponk en James Bay ("erg ver in de onderhandeling") zij overigens ook min of meer bevestigd (door Giel geroepen of zelfbevestiging). Dus in principe nog 7 te gaan. Denk echt dat er op de main stage nog weinig bijzonders bij gaat komen. A&J Stone, Lonely The Brave en James Bay staan daar nl. gewoon
Twin Atlantic, Angus & Julia Stone en James Bay zijn wel leuke toevoegingen :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 25 februari 2015 @ 16:41:56 #177
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_150034199
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 16:35 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Begint pas om 13:00 uur het programma hoor.
heb het over kaartverkoop ;)
pi_150034221
Denk niet dat het hard zal gaan.
pi_150034473
Tja ik weet nog steeds niet wat ik er van moet vinden, het is voor mij persoonlijk gewoon een magere voldoende maar echt niet meer dan dat... weet alleen niet of het fair is om ze op mijn persoonlijke smaak af te rekenen want voor de gemiddelde 17-jarige 3FM-meisjes lijkt me dit jaar dan weer wel een goed programma :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 25 februari 2015 @ 16:56:45 #180
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_150034655
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 16:50 schreef TheVulture het volgende:
Tja ik weet nog steeds niet wat ik er van moet vinden, het is voor mij persoonlijk gewoon een magere voldoende maar echt niet meer dan dat... weet alleen niet of het fair is om ze op mijn persoonlijke smaak af te rekenen want voor de gemiddelde 17-jarige 3FM-meisjes lijkt me dit jaar dan weer wel een goed programma :')
een bakvis-lineup
  woensdag 25 februari 2015 @ 17:01:00 #181
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_150034794
Ik ga alleen vrijdag, dat stond al vast vanwege Muse. Elbow daarvoor is een hele toffe bonus :) De rest is niet echt interessant.
pi_150035009
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 12:48 schreef TheVulture het volgende:

[..]

podium 4 volgens mij, da's ongeveer de parkeerplaats :')
Podium 4 was vorig jaar wel een leuk podium. Overdekt, dus kon je schuilen voor de zon. Opvallend dat ze dit jaar wat meer buitenlandse acts neer zetten.
Ewert and the Two Dragons is wel een grote naam voor het vierde podium.. Sowieso een aanrader, want die zijn live geweldig.

Voor de rest is het echt een hele karige line-up. Ben benieuwd hoe de kaartverkoop gaat zaterdag.
pi_150035091
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 17:06 schreef BillDauterive het volgende:

Ewert and the Two Dragons is wel een grote naam voor het vierde podium.. Sowieso een aanrader, want die zijn live geweldig.

Die programmering snap ik ook weer niet nee, die hadden gewoon lekker in de tent gemogen, desnoods als eerste van de dag, een beetje lef mag ook wel als organisatie...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 25 februari 2015 @ 17:12:00 #185
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_150035203
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_150035249
quote:
Vanaaf is kijken, was vroeger altijd uber uber uber fan van ze. Hoop wel dat ze wat ouder werk doen (o.a. Oceanlab) al past dat niet echt met het Pnkpop concept.

Dit is toch wel voor mij de verrassing van dit jaar.
pi_150035344
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 17:08 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Die programmering snap ik ook weer niet nee, die hadden gewoon lekker in de tent gemogen, desnoods als eerste van de dag, een beetje lef mag ook wel als organisatie...
Hopelijk staan ze tegenover OneRepublic en trekken ze nog wat publiek :)

Voor de mensen die ze niet kennen hier een liedje:
pi_150035345
2013 was de line up niet goed. maar nu... phoe.
Het is dat de headliners dit jaar beter zijn als die van 2013... want het is echt een van slechste edities die ik heb gezien verder.
pi_150035385
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 17:16 schreef MidnightShow_ het volgende:
2013 was de line up niet goed. maar nu... phoe.
Het is dat de headliners dit jaar beter zijn als die van 2013... want het is echt een van slechste edities die ik heb gezien verder.
2010 was ook bagger
pi_150035392
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 17:16 schreef MidnightShow_ het volgende:
2013 was de line up niet goed. maar nu... phoe.
Het is dat de headliners dit jaar beter zijn als die van 2013... want het is echt een van slechste edities die ik heb gezien verder.
Eens :Y Ze worden echt gered door prima heads (en best okay subs), en die vrijdag steekt prima in elkaar. Vraag me af hoe dagtickets gaan hoor. 95¤ blijf ik erg veel vinden en ze prijzen zich zo op één lijn met Werchter.
pi_150035457
quote:
2s.gif Op woensdag 25 februari 2015 17:18 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Eens :Y Ze worden echt gered door prima heads (en best okay subs), en die vrijdag steekt prima in elkaar. Vraag me af hoe dagtickets gaan hoor. 95¤ blijf ik erg veel vinden en ze prijzen zich zo op één lijn met Werchter.
Ik vind die subs wel tegenvallen.

Als je de drie headliners, Pharrell en Avicii weghaalt, heb je een prima line-up voor Paaspop.
pi_150035525
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 17:20 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Ik vind die subs wel tegenvallen.

Als je de drie headliners, Pharrell en Avicii weghaalt, heb je een prima line-up voor Paaspop.
FNM zag ik ff als sub nog ;( Elbow als sub vindt ik niet heel sterk. The Script, tjah, ik vind het niks, maar je kan niet zeggen dat het niet populair is. Pharrell geldt een beetje hetzelfde voor, blijft wel een debiele combi met de Foo's, maar hij is wel populair, grootste hit van 2014 gehad.
pi_150035547
quote:
2s.gif Op woensdag 25 februari 2015 17:18 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Eens :Y Ze worden echt gered door prima heads (en best okay subs), en die vrijdag steekt prima in elkaar. Vraag me af hoe dagtickets gaan hoor. 95¤ blijf ik erg veel vinden en ze prijzen zich zo op één lijn met Werchter.
is het ook. 95 euro is echt veelste duur.. de weekendkaarten ook overigens. vorig jaar kon je voor dezelfde prijs The Rolling Stones zien, of Metallica en Arcade Fire (2 glasto headliners!!!)...
de zaterdag is echt een van de slechste pinkpop dagen ooit ofzo. wow, kensington, anouk, avicii, the script op 1 dag? petje af.

Ze hadden zoveel betere dingen kunnen doen. Kasabian... waar zijn die? Incubus? Placebo? en als je dan pop acts doet.. doe dat Kylie Minogue ofzo op 3fm stage ipv Kensington... die tourt ook festivals.
De vrijdag is nice. maar niet goed kwa podia. FNM had mainstage moeten doen en Elbow 3fm stage... want nu is het of vooraan bij Muse of FNM kijken. Mus en FNM is best een goede combo. beter als Elbow voor Muse maar goed...
pi_150035648
Ik snap de keuze voor Elbow als subheadliner wel goed. Zeker met een ondergaande zon is de muziek van Elbow magisch. De mensen die het concert van Werchter 2011 hebben meegemaakt weten waarom.
pi_150035671
Heb met Elbow ook niks, maar kwa grootte is het gewoon een mainstage naam ja. Al had ik persoonlijk eerder Elbow en George Ezra op 3FM stage gezet.

En dan in deze volgorde de main gedaan: Slash > Faith No More > Muse
pi_150035704
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 17:24 schreef MidnightShow_ het volgende:

[..]

is het ook. 95 euro is echt veelste duur.. de weekendkaarten ook overigens. vorig jaar kon je voor dezelfde prijs The Rolling Stones zien, of Metallica en Arcade Fire (2 glasto headliners!!!)...
de zaterdag is echt een van de slechste pinkpop dagen ooit ofzo. wow, kensington, anouk, avicii, the script op 1 dag? petje af.

Ze hadden zoveel betere dingen kunnen doen. Kasabian... waar zijn die? Incubus? Placebo? en als je dan pop acts doet.. doe dat Kylie Minogue ofzo op 3fm stage ipv Kensington... die tourt ook festivals.
De vrijdag is nice. maar niet goed kwa podia. FNM had mainstage moeten doen en Elbow 3fm stage... want nu is het of vooraan bij Muse of FNM kijken. Mus en FNM is best een goede combo. beter als Elbow voor Muse maar goed...
Hoewel hde zaterdag naar mijn smaak wel had mogen worden zou dat helemaal niet verkopen vrees ik.. Was bij Placebo in de ziggo de laatste keer, bij lange na niet uitverkocht. Incubus, zeer to, maar hmh materiaal. Kylie is vergane glorie lijkt me. The Script verkoopt meerdere keren de ziggo uit, idem kensington, anouk en avicii.puur commercieel gekeken dan.
pi_150035844
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 17:27 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ik snap de keuze voor Elbow als subheadliner wel goed. Zeker met een ondergaande zon is de muziek van Elbow magisch. De mensen die het concert van Werchter 2011 hebben meegemaakt weten waarom.
Wat de dame boven je zegt. Had die lekker op 3FM gezet. Maar nu is het een krampachtige poging toch in een bepaalde lijn te programmeren, en krijg je Elbow na George Ezra (maar voor Muse, die wss ook een pittige set hebben), en dan FNM als sub-head op het 2e podium, terwijl ze andere grote festivals minstens sub-head op main zijn, of zelfs headliner.

En totaal eens met MidnightShow dat er zoveel beters mogelijk was. Placebo, Incubus, Black Keys, Kasabian, Franz Ferdinand, Florence, Roisin Murphy, Of Monsters And Men, Milky Chance, Die Antwoord, Motorhead, Marylin Manson, Interpol, Frank Turner, Bad Religion, Nightwish, waar is het allemaal? Het is niet dat er niks tourt...

Als je Robbie Williams wil zien ga je toch lekker naar TW Classic, 81 euro en je krijgt Anouk en Faithless er nog bij, plus nog paar andere actjes.
pi_150035867
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 17:28 schreef indiaantje89 het volgende:
Heb met Elbow ook niks, maar kwa grootte is het gewoon een mainstage naam ja. Al had ik persoonlijk eerder Elbow en George Ezra op 3FM stage gezet.

En dan in deze volgorde de main gedaan: Slash > Faith No More > Muse
Ja, precies. Dat komt toch veel beter tot hun recht op een kleiner podium. En FNM verdient écht meer dan dit...
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 25 februari 2015 @ 17:37:21 #199
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_150035902
Faith no wie?
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_150036108
quote:
2s.gif Op woensdag 25 februari 2015 17:23 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

FNM zag ik ff als sub nog ;( Elbow als sub vindt ik niet heel sterk. The Script, tjah, ik vind het niks, maar je kan niet zeggen dat het niet populair is. Pharrell geldt een beetje hetzelfde voor, blijft wel een debiele combi met de Foo's, maar hij is wel populair, grootste hit van 2014 gehad.
Ik denk niet dat veel mensen een kaartje kopen voor Pharrell. Vorig jaar had hij zijn hit ook al en speelde hij op NSJ en in de Ziggo dome.

Ik denk dat de zaterdag het snelst verkoopt met populaire acts als Avicii, Kensington, Anouk, Dotan en Robbie Williams.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')