quote:Melkpoedercriminelenbizar toch!
'S ligt eindelijk rustig op bed.de afgelopen weken is het rond 6-7 echt drama. Gillen, krijsen, blèren, en vooral niks willen. Gek kind. Hoop dat deze fase snel weer voorbij is
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij ons staat de Nutrilon ook bij de sigarettenbalie. Ik blijf het bizar vinden dat er zo'n run op is.
Ik kom niet bijgelezen. Ik ben zo moe na mijn dagje heen en weer naar Lille en daar vergaderen dat ik het liefst weer naar bed zou gaan nu. Helaas zitten er beneden al 2 kindjes te stuiteren.![]()
Duurde hier best lang. Het werd wel minder maar niet meer zoals de bloemerige mosterdluiers.quote:Op woensdag 25 februari 2015 07:25 schreef Stormqueen het volgende:
Sterkte Nikki!
Mijn dochter deed net een kakjepakje toen ik haar in de doek had geknoopt om naar het kdv te gaan![]()
Hoe lang houden die zure luiers nog aan nadat de tand door is eigenlijk? Of moet ik me alvast op #3 voorbereiden?
Pittige tijden, het leven is een zure bom..quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
Het was vannacht niet eens de schuld van de baby, die kwam om 23:45 en om 05:15. Maar ik heb de hele fucking nacht liggen hoesten
Knuffel voor de nachtmama'sen DaD weer lekker geslapen
Always weer aan het werk! Pittige tijden!
Nee hoor, het leven ís ook een zure bom. Wat een toestand!quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:54 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Pittige tijden, het leven is een zure bom..
Of ben ik nu tegen een andere generatie aan t zingen.. Ja he
Skittles, Zoë, krijger, this one is for you!
Waar is hij dan, als hij niet bij kdv is?quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:28 schreef JufMariska het volgende:
Sterkte met alle brakke dagen na de slechte nachten!
Woensdag-thuiswerkdag wordt in-bed-hang-dag vandaag, ik voel me zeer matigOmdat uk ook nog wat onrustig was en ik twijfel of 'm halverwege de dag ophalen meer of minder haalbaar is dan 'm thuis hebben vandaag is hij niet naar kdv. Ik haat dit, zo'n intense hekel aan stilzitten
Ik ben Rick en ik wil op mijn moootor rijden...quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:56 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Nee hoor, het leven ís ook een zure bom. Wat een toestand!![]()
Kusjes voor alle slechte nachten damesjullie zijn superbikkels!
Metaquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:58 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ik ben Rick en ik wil op mijn moootor rijden...
Juist, ik ga weer werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |