abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150019540
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 08:27 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Tegen wat wil je dan aangooien dombo? Ijzer? ze hebben rolluiken :') :') :') :') :') :') :')
Of ze het gaan doen geen idee, maar jij denkt dat als er 10 doorgesnoven hoolies aan dat ding gaan trekken hij nog heel blijft? :')
pi_150022453
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 08:49 schreef LouisLitt het volgende:

[..]

Of ze het gaan doen geen idee, maar jij denkt dat als er 10 doorgesnoven hoolies aan dat ding gaan trekken hij nog heel blijft? :')
Op Centraal loopt er geen politie natuurlijk :')
pi_150026984
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:46 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Op Centraal loopt er geen politie natuurlijk :')
Wat denk je nou? Dat die hooligans van Roma naar Nederland komen denkende dat er toch geen politie/ME is? :') :')
pi_150027164
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 13:03 schreef LouisLitt het volgende:

[..]

Wat denk je nou? Dat die hooligans van Roma naar Nederland komen denkende dat er toch geen politie/ME is? :') :')
ok man je hebt gelijk fanshop wordt verbouwd :')
pi_150027249
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 13:09 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

ok man je hebt gelijk fanshop wordt verbouwd :')
Dat zeg ik niet, ik ga alleen in op jouw argument dat een rolluik :') alles wel even beschermt. :') :') :')
pi_150073859
alles kapot nu :'(
pi_150075724
quote:
De politie heeft 83 supporters van de harde kern van AS Roma vastgezet op het politiebureau bij De Kuip, zo meldt Henrik-Willem Hofs van de NOS. ”Dat is voor hun eigen veiligheid”, aldus een politiewoordvoerder. Vanavond staat de belangrijke wedstrijd tussen Feyenoord en AS Roma op het programma.

Rond het middaguur kwamen de hooligans aan op Schiphol. Zij gingen Amsterdam in, maar werden met behulp van een noodbevel in twee bussen naar het Rotterdamse politiebureau gebracht. De fans zouden zich niet hebben misdragen, maar waren niet meer welkom in Amsterdam.
Leuke reis zo voor ze :D
pi_150079132
Een groepje is blijkbaar afgereisd naar Dordrecht. :')

M'n vriendin is aan het werk en brengt live verslag uit. Voor zover niet echt wat aan de hand.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')