omdat je geen mod, admin of siteadmin bent maar gewoon een weblogger, maar dat weet je bestquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:03 schreef Fylax het volgende:
Waarom kan ik dan geen notes zetten, vraag ik me af.
Ik kan wel reacties deleten op de FP, dus vreemd dat ik dan geen notes kan zettenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
omdat je geen mod, admin of siteadmin bent maar gewoon een weblogger, maar dat weet je best
dat zou zijn alsof je een 12-jarige een geweer zou gevenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:03 schreef Fylax het volgende:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:04 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
dat zou zijn alsof je een 12-jarige een geweer zou geven
tja hij heeft wel een puntquote:
dus iets weghalen is meer dan iets toevoegen?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik denk dat je meer kan met reacties deleten dan met notes zetten
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:04 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Zomaar reacties verwijderen is wat erger dan zomaar note zetten.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
dus iets weghalen is meer dan iets toevoegen?
Vooruit dan. En dan morgenavond afl. 3 en 4 van Saul.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Vanavond weer de Roelvinkjes, zonder oeverloze discussies of ook maar iets wat inhoudelijk lijkt.
Relax tv dusquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Vanavond weer de Roelvinkjes, zonder oeverloze discussies of ook maar iets wat inhoudelijk lijkt.
Astemblieft zeg, we hebben aan één notetriggerhappy newbie wel genoeg.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:03 schreef Fylax het volgende:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Astemblieft zeg, we hebben aan één notetriggerhappy newbie wel genoeg.
Copycat +1quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Astemblieft zeg, we hebben aan één notetriggerhappy newbie wel genoeg.
Oh het kan wel, maar ik ben vaak skeptisch. Net als met films. Als de motivatie geld is worden er soms keuzes gemaakt die anders niet gemaakt zouden worden.quote:
Copykut ja! Na opa zegt ook puber het, dus dan is het A of B! En dus C!quote:
dus weg de volgende post weghalen: goede blog man, ga door! is erger dan een note zetten met bv deze user is een kankerhond?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zomaar reacties verwijderen is wat erger dan zomaar note zetten.
Ben jij een kloon van formule?quote:
4 is er al, of heb je weer ene kijk afspraak?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vooruit dan. En dan morgenavond afl. 3 en 4 van Saul.
Je snapt me nietquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
dus weg de volgende post weghalen: goede blog man, ga door! is erger dan een note zetten met bv deze user is een kankerhond?
voor veel films, is de motivatie geldquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh het kan wel, maar ik ben vaak skeptisch. Net als met films. Als de motivatie geld is worden er soms keuzes gemaakt die anders niet gemaakt zouden worden.
Alsof er iets van het kijken komt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
4 is er al, of heb je weer ene kijk afspraak?
nee,jij snapt het nietquote:
Is het wat? Kan mij er nog niet toe zetten om het te kijken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
Als je kwaad zou willen doen is reacties deleten erger dan een note zetten, snap dat nou.quote:
Ja, morgenavond. Doen we 3 en 4. En na Saul kunnen we verder met HoC.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:11 schreef PeZu het volgende:
Mwah, notes zijn veelal losse flodders, dus zoveel kwaad kan dat nu ook weer niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:04 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
nee, dat IS dus niet zo, snap dat nouquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als je kwaad zou willen doen is reacties deleten erger dan een note zetten, snap dat nou.
Jij gaat naar Cc.?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:12 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Alsof er iets van het kijken komt.
Ga weg man, met je posts die niemand snapt. Post gewoon helemaal wat je wil zeggen ipv zo achterlijk dingen achterhoudenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:13 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
succes met je interview en je weblog
Verwacht er niet teveel van hoor, is meer zodat de rest weer een paar uurtjes van 'm af is.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:13 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
succes met je interview en je weblog
Dat is wel zo man, sukkel.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee, dat IS dus niet zo, snap dat nou
Ik heb twee afleveringen gezien en het smaakt naar meer.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:12 schreef Ygritte het volgende:
Is het wat? Kan mij er nog niet toe zetten om het te kijken.
stuk hagel in je been kan alsnog zeer doen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Mwah, notes zijn veelal losse flodders, dus zoveel kwaad kan dat nu ook weer niet.
Kijk het knulletje stoer doen.quote:
ooh je gaat schelden omdat je er niet uit komt, dat IS niet zo, dat jij dat zo vind maakt het geen waarheid. Maw het IS niet zoquote:
Ja duh. Maar als een film het onverwachts goed doet gaat er meteen een batterij schrijvers aan de slag om te kijken of er een vervolg te maken is. Ongeacht of dat nou een goed idee is of niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
voor veel films, is de motivatie geld
Of jij gaat met je kut naar google en zoekt op wat een invalshoek is.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ga weg man, met je posts die niemand snapt. Post gewoon helemaal wat je wil zeggen ipv zo achterlijk dingen achterhouden
Ik spreek gewoon de waarheid dat jij een sukkel bent als je niet kunt begrijpen dat als je kwaad wil doen je meer kan met het verwijderen van reacties dan met notes zettenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh je gaat schelden omdat je er niet uit komt, dat IS niet zo, dat jij dat zo vind maakt het geen waarheid. Maw het IS niet zo
heb je al een invalshoek voor je interview. waar wil je het over gaan hebben. heb je onderwerpen. gaat het over geschiedenis, over up zijn aspiraties om RLS ster te worden.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ga weg man, met je posts die niemand snapt. Post gewoon helemaal wat je wil zeggen ipv zo achterlijk dingen achterhouden
Ik heb nog helemaal niets voor zijn interview, hij staat op een lijstje. That's it.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:15 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
heb je al een invalshoek voor je interview. waar wil je het over gaan hebben. heb je onderwerpen. gaat het over geschiedenis, over up zijn aspiraties om RLS ster te worden.
dat dus
ja maar er worden dus ook zat 'originele' slechte films gemaakt met allen de motivatie geld, es macht allemaal kein flaus ausquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja duh. Maar als een film het onverwachts goed doet gaat er meteen een batterij schrijvers aan de slag om te kijken of er een vervolg te maken is. Ongeacht of dat nou een goed idee is of niet.
Verrassing! De hoofdpersoon was toch maar niet dood! Dat soort onzin.
bedankt voor je complete antwoord. ik begreep hetquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal niets voor zijn interview, hij staat op een lijstje. That's it.
jij spreekt niet de waarheid, jij denkt de waarheid in pacht te hebben, ik zeg dat niet zo is, niet zo aangebrand doen en schelden.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik spreek gewoon de waarheid dat jij een sukkel bent als je niet kunt begrijpen dat als je kwaad wil doen je meer kan met het verwijderen van reacties dan met notes zetten
Zijn balletjes dalen bijna in.quote:
Heb jij crewrechten? Nee. Dus jij kan helemaal niet zeggen wat de waarheid is.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij spreekt niet de waarheid, jij denkt de waarheid in pacht te hebben, ik zeg dat niet zo is, niet zo aangebrand doen en schelden.
dat heeft er niks mee te maken, leeg argument. De waarheid hangt niet af van crew rechten.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Heb jij crewrechten? Nee. Dus jij kan helemaal niet zeggen wat de waarheid is.
quote:
Strepen maar dames!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha please, ga weg. je weet nietsquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat heeft er niks mee te maken, leeg argument. De waarheid hangt niet af van crew rechten.
Puberstruggles. Boos op de hele wereld en op je nog niet ingedaalde balletjes.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:18 schreef Fylax het volgende:
Flikker toch op met die onzin opmerkingen.
tr gemacht, wat een taal voor een pubertje.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Flikker toch op met die onzin opmerkingen.
Moet jij niet naar het bejaardentehuis, daar hoor jij wel.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Puberstruggles. Boos op de hele wereld en op je nog niet ingedaalde balletjes.
Everything is awfullllll.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar er worden dus ook zat 'originele' slechte films gemaakt met allen de motivatie geld, es macht allemaal kein flaus aus
Ga een beetje FOK!ker van de dag serieus nemen joh.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:19 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
zeg de man die niet weet wat een invalshoek is en interviews afneemt
is ze elders doof danquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Moet jij niet naar het bejaardentehuis, daar hoor jij wel.
Hoi. Crew hier. Potvissen kunnen vliegen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Heb jij crewrechten? Nee. Dus jij kan helemaal niet zeggen wat de waarheid is.
als niet die wie dan welquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ga een beetje FOK!ker van de dag serieus nemen joh.![]()
Hallon collegaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoi. Crew hier. Potvissen kunnen vliegen.
*kijkt omhoog*
Nee, daar ben ik nu nog niet oud genoeg voor. Maar misschien mag jij over dertig, veertig jaar mijn billen wassen. Lijkt je dat wat?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:19 schreef Fylax het volgende:
Moet jij niet naar het bejaardentehuis, daar hoor jij wel.
Ik moet weg gaan omdat jij het niet snapt, nee hoor, ik blijf. Met je 'waarheid'quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Strepen maar dames!Ik ga voor 'ik ben een kut-user'. Of werkt het spelletje niet zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hoef jou viesdiklelijke billen niet te wassen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik nu nog niet oud genoeg voor. Maar misschien mag jij over dertig, veertig jaar mijn billen wassen. Lijkt je dat wat?
HET IS DE WAARHEIDquote:
u snapt mij niet en ik moet utopia kijken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wtf lul jij allemaal, ga maar weer Utopia kijken.
jij liegtquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoi. Crew hier. Potvissen kunnen vliegen.
*kijkt omhoog*
Jouw. Maar dat moet je straks wel.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:21 schreef Fylax het volgende:
Ik hoef jou viesdiklelijke billen niet te wassen.![]()
Activeer maar ja.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:22 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
u snapt mij niet en ik moet utopia kijken.
nu bent u mij kwijt. ik activeer mijn abo op de streams wel weer
Mooi toch, dit wonderlijk inzichtquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:22 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
u snapt mij niet en ik moet utopia kijken.
nu bent u mij kwijt. ik activeer mijn abo op de streams wel weer
Dat taakje laat ik wel aan de mbo'ers over.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jouw. Maar dat moet je straks wel.
je kan ook gratis kijken hoor, slimmerdquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik kijk al lang geen Utopia meer. Zonde van m'n geld.
verstandig. en sorry, langer was de zin niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik kijk al lang geen Utopia meer. Zonde van m'n geld.
Uh nee ga ik niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:23 schreef Ygritte het volgende:
Fylax ga nog maar even buiten spelen. T'is nog net niet helemaal donker, dus het mag vast nog wel even van jouw mama.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |