abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6660249
Ben de laatste tijd weer druk aan het solliciteren voor een andere baan.. Nu heb ik aanstaande maandag een sollicitatiegesprek bij een bedrijf waar ik echt HEEL GRAAG wil werken. Het is iets wat ik absoluut wil. Maar ik weet nu al dat ik daar pas per 1 januari kan gaan beginnen

En ik moet nu echt aan het werk want ik heb gewoon geld nodig. Ik ben dus van plan om eerst een 'gewone' baan te gaan zoeken en dan tegen Kerst op te gaan zeggen (áls ik bij dat ene bedrijf wordt aangenomen)

Aan de ene kant voel ik me er best wel schuldig over, dat ik eigenlijk wel weet dat ik er al wegga... Maar ik wil ook niet iets voor 7 weken gaan zoeken want het is al heel erg moeilijk om een normale baan te vinden.

Wat zouden jullie doen?

[Dit bericht is gewijzigd door whiskas op 06-11-2002 21:07]

pi_6660279
Heb je wel eens van een uitzendburo gehoord
pi_6660291
quote:
Op woensdag 6 november 2002 17:26 schreef Conflict het volgende:
Heb je wel eens van een uitzendburo gehoord
Het IS via een uitzendbureau...
  woensdag 6 november 2002 @ 17:29:04 #4
16443 T_R_I_P
PROUD OF BRASIL
pi_6660309
Nou, dan maakt het toch helemaal geen fuck uit...daar zijn die toko's voor!
"Statistics are like bikinis, what they reveal is suggestive but what they conceal is vital"
pi_6662168
quote:
Op woensdag 6 november 2002 17:27 schreef whiskas het volgende:

[..]

Het IS via een uitzendbureau...

Uitzenburos zijn er toch voor om je tijdelijk werk aan te bieden.

Gewoon doen en ff erbij zeggen dat je vanaf januari een andere baan hebt.

pi_6664472
quote:
Op woensdag 6 november 2002 19:14 schreef Conflict het volgende:

[..]

Uitzenburos zijn er toch voor om je tijdelijk werk aan te bieden.

Gewoon doen en ff erbij zeggen dat je vanaf januari een andere baan hebt.

dat bedoel ik dus, denk je dat er bedrijven zijn die voor 7 weken iemand nodig hebben? Dat is een speld in een hooiberg.

Lees eerst even mijn verhaaltje goed voordat je antwoordt..

pi_6664553
De kranten staan vol met advertenties om post te sorteren voor de drukke Kerstdagen. Dat zou je in de tussentijd ook kunnen doen. Daar ben je vanaf voor die 1e januari.
pi_6668842
quote:
Op woensdag 6 november 2002 21:09 schreef whiskas het volgende:

[..]

dat bedoel ik dus, denk je dat er bedrijven zijn die voor 7 weken iemand nodig hebben? Dat is een speld in een hooiberg.

Lees eerst even mijn verhaaltje goed voordat je antwoordt..

Ja er zijn zeker in de kerstperiode bedrijven die mensen voor maar zo kort nodig hebben. Het mogen geen wereldbanen zijn, maar je kunt wel voorzien in je levensonderhoud.
pi_6668847
quote:
Op woensdag 6 november 2002 21:12 schreef Madame het volgende:
De kranten staan vol met advertenties om post te sorteren voor de drukke Kerstdagen. Dat zou je in de tussentijd ook kunnen doen. Daar ben je vanaf voor die 1e januari.
Bijvoorbeeld, is vaak ook nog nachtwerk waardoor je meer verdient.
pi_6680550
quote:
Op woensdag 6 november 2002 21:12 schreef Madame het volgende:
Dat was een goed idee, bedankt voor de tip !

Heb ze meteen gebeld maar ze hadden pas mensen nodig vanaf 13 december..
Maar wie weet kom het nog van pas!

Ga weer verder met zoeken. Anders moet ik maar met een baan beginnen en dan tegen het einde van het jaar opzeggen.. Wel lullig, maar ja

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')