ja daar zit ook wel wat in maar zoals ik zei, het is niet zo zwart wit voor mij de afbeelding is niet perse fout.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:17 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, voor mij heeft een passende setting regelen weinig te maken met wegstoppen.
Bij wegstoppen denk ik eerder aan een donkere kelder waar geen hond komt, niet aan een internationaal bekend museum waar dagelijks hele scholen langskomen.
Eensch 5mei moet veel grootser worden gevierdquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja daar zit ook wel wat in maar zoals ik zei, het is niet zo zwart wit voor mij de afbeelding is niet perse fout.
ik vind het vieren van christelijke feestdagen ook iets raars, uit naam van het geloof zijn de meeste kwetsende dingen gedaan maar we vieren wel lekker feest op die dagen....
en dan een dag als bevrijdingsdag, wat een droefenis dat we niet allemaal vrij zijn op 5 mei, het si ons grootste gedeelde goed maar kennelijk is de wederopstanding van een myhtisch figuur waardevoller uit wiens zijn naam mensen zijn gedood belangrijker dan dat
keplar
Dan kan je mensen toch ook niet veroordelen omdat ze toen slaven hielden?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
Omdat die fabrieken er nu niet zijn? ( afgaande op de door jouw aangedragen logica dan he? )
bijna iedereen wijst man, en als je met 1 vinger wijst wijs je er met 3 naar jezelfquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:21 schreef Pavement het volgende:
#teambabu![]()
Nederlanders zijn altijd erg goed geweest in het wijzen met het vingertje naar andere landen over moraal.
Nu is Nederland zelf aan de beurt op het gebied van een paar kwesties en de bevolking springt omhoog omdat het over ''cultuur'' gaat.
Wij veroordelen Rusland op hun homo beleid maar dit is ook cultuur, alleen niet de onze dus gaan we wijzen. We vergeten alleen naar ons zelf te kijken.
Ik heb een afkeer tegen deze uitspraak.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
bijna iedereen wijst man, en als je met 1 vinger wijst wijs je er met 3 naar jezelf
Je kan er over oordelen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dan kan je mensen toch ook niet veroordelen omdat ze toen slaven hielden?
dat betekend niet dat je het nu moet verheerlijken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dan kan je mensen toch ook niet veroordelen omdat ze toen slaven hielden?
je hebt meer vingers, of minder?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik heb een afkeer tegen deze uitspraak.
Ik had een wijf die dat te pas en te onpas zei, dat ik het totaal niet meer serieus kan nemen. Werd zo cliché, dat het bijna leek alsof niemand iets mocht aankaarten. Terwijl dat helemaal niet de kern van de uitspraak is.quote:
dus die uitspraak verbieden?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:28 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik had een wijf die dat te pas en te onpas zei, dat ik het totaal niet meer serieus kan nemen. Werd zo cliché, dat het bijna leek alsof niemand iets mocht aankaarten.
ok, in dat geval: haal eens bier, joeziquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:28 schreef Joezi het volgende:
Ik vind dat we in deze tijden slavernij moeten baseren op sekse (alleen de vrouw), en niet op ras.
Maak niet uit. Er waren ook zwarte slavendrijvers. In sommige Afrikaanse landen was de slavernij nog niet afgeschaft toen ik al geboren was. Daar hoor je ook nooit iemand over.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:24 schreef Pavement het volgende:
[..]
Jezus is in de koran ook een profeet hoor
Van die rillingen langs je rug allergisch? Of de jeukende ziekte?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee joh, alleen beetje allergisch voor geworden.
En ik dacht dat ik van hak op de tak was.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:30 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Maak niet uit. Er waren ook zwarte slavendrijvers. In sommige Afrikaanse landen was de slavernij nog niet afgeschaft toen ik al geboren was. Daar hoor je ook nooit iemand over.
ik snap het maar cliche's zijn niet per definitie slecht, dat voelt wellicht zo omdat ze vaak zo toepasbaar zijn, maar zo is het leven nu eenmaalquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee joh, alleen beetje allergisch voor geworden.
Vooral dat eerste, dat laatste niet echt, ik kan mezelf prima beheersen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:31 schreef Voxs het volgende:
[..]
Van die rillingen langs je rug allergisch? Of de jeukende ziekte?
wacht waarom worden er opeens zwarte slavendrijvers bij gehaald?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:30 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Maak niet uit. Er waren ook zwarte slavendrijvers. In sommige Afrikaanse landen was de slavernij nog niet afgeschaft toen ik al geboren was. Daar hoor je ook nooit iemand over.
Dat doe ik ook niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:27 schreef isax het volgende:
[..]
dat betekend niet dat je het nu moet verheerlijken.
Ik verzin mijn eigen cliché's wel, met blackjack en hoeren.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik snap het maar cliche's zijn niet per definitie slecht, dat voelt wellicht zo omdat ze vaak zo toepasbaar zijn, maar zo is het leven nu eenmaal
we zijn niks bijzonders, het is allemaal niet bijzonder en uniek, we zijn allemaal nullen en enen in de som van het heelal
cliche's zijn cliché en dat is best cliché
je bent zelf een clichéquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik verzin mijn eigen cliché's wel, met blackjack en hoeren.
Eens, maar soms wordt er teveel met die clichés gestrooid om discussie's te ontwijken of zware vragen met een slap clichedoekje te bedekken. ( Even in het algemeen gesproken he? )quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik snap het maar cliche's zijn niet per definitie slecht, dat voelt wellicht zo omdat ze vaak zo toepasbaar zijn, maar zo is het leven nu eenmaal
we zijn niks bijzonders, het is allemaal niet bijzonder en uniek, we zijn allemaal nullen en enen in de som van het heelal
cliche's zijn cliché en dat is best cliché
Vroeger was de man zowat eigenaar van zijn vrouw. Afschaffen die huwelijken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:32 schreef Joezi het volgende:
Is er ooit excuses aangeboden voor de slavernij van de vrouw?
heel veel discussie zijn clichéquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:35 schreef Voxs het volgende:
[..]
Eens, maar soms wordt er teveel met die clichés gestrooid om discussie's te ontwijken of zware vragen met een slap clichedoekje te bedekken. ( Even in het algemeen gesproken he? )
Niets. Het feit dat we onderkennen dat het fout is, dat is het inzicht.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:35 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Toen was slavernij goed of normaal en nu is het fout. Wat valt er meer over te zeggen?
Omdat in de linkse kerk de witte man altijd de slavendrijver is.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:33 schreef isax het volgende:
[..]
wacht waarom worden er opeens zwarte slavendrijvers bij gehaald?
In de linkse kerk ... Serieus man, je moet echt een eigen TV-programma krijgen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:38 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Omdat in de linkse kerk de witte man altijd de slavendrijver is.
watquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:38 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat komt omdat de regiems van deze landen zoals bijv Saoedi Arabie (de grootste slavenhandelaren ooit, ook blanken slaven) dit onderdrukt en er geen vrijheid van meningsuiting is.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:30 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
He ja gooi er even een andere kwestie midden inquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:39 schreef Joezi het volgende:
Snap niet dat Israel Duitsland niet aanvalt, ze hebben veel meer kernwapens
Links is tegen de kerk!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:38 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Brain is z'n bingokaart aan het volmaken vandaag met z'n BS-cliché's. Kansloos.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:39 schreef Baconbus het volgende:
In de linkse kerk ... Serieus man, je moet echt een eigen TV-programma krijgen.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:38 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Vind je het nodig om dat inzicht te verspreiden? Denk je dat 80 % van Nederland voor invoering van de slavernij is en dat we daarom de gouden koets van de weg moeten halen?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:38 schreef Voxs het volgende:
[..]
Niets. Het feit dat we onderkennen dat het fout is, dat is het inzicht.
die staat erquote:
Eerste: Hoognodig blijkt: of iig inzicht in dat elke mens ongeacht huidskleur gelijke waarde heeft.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:42 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Vind je het nodig om dat inzicht te verspreiden? Denk je dat 80 % van Nederland voor invoering van de slavernij is en dat we daarom de gouden koets van de weg moeten halen?
Laat Fleur met rust.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:46 schreef isax het volgende:
[..]
fylax ga buiten spelen of pak je gewone account.
Xelfaxulquote:
Dit ben jij, eens een kloner altijd een klonerquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:46 schreef isax het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:46 schreef isax het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |