abonnement Unibet Coolblue
pi_150779176
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 16:59 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Zeker, het mooiste zou zijn als je 1 jaar kunt verlengen met optie voor nog een jaar.
Inderdaad, en neem aan / hoop dat hij daar ook begrip voor heeft. Je hebt ook nog wel eens van die spelers die dan alleen voor 2/3 jaar willen bijtekenen (terwijl ze al 30+ zijn).
pi_150779210
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 17:00 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Omdat mijn gevoel zegt dat het klaar is. Het is absoluut een prima speler, maar ook met serieuze blessures en wat branie in het verleden. In mei ook alweer 32 jaar oud en zal een serieus salaris verdienen.

Aan de andere kant, met zijn ervaring en kennis van de FCU en Franse taal is het wel een nuttige schakel om in te zetten voor Haller en in het algemeen voor de FC.

Maar ben een beetje huiverig voor een vd Gun scenario, wat helemaal niet terecht zal zijn waarschijnlijk.
En ik vraag mij af of hij geen jeugd tegenhoudt.

Oar was toch de beste? ;)
Dat kan, als ik hem nu zie voetballen zeg ik dat ie zeker nog een jaar meekan en misschien nog wel meer.

Oar was voor de winterstop de beste. ;)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_150779329
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 17:01 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dat kan, als ik hem nu zie voetballen zeg ik dat ie zeker nog een jaar meekan en misschien nog wel meer.

Oar was voor de winterstop de beste. ;)
Daarom zeg ik dat het een gevoel is, ben het er helemaal mee eens dat hij dit jaar wel wat heeft laten zien ondanks een behoorlijk lange blessure. En daar ben ik dus huiverig voor, al die rotblessures. Kosten klauwen met geld en een hoop punten tenslotte.

1 jaar met optie voor nog een jaar zou ik wel achter staan, als je door wil met hem.
pi_150779428
Voor wat het waard is, een post op fcu.net over volgend seizoen.

Betrouwbaarheid? Geen idee.

quote:
Utrecht is bezig alles in kaart te brengen voor het nieuwe seizoen.

Mijn informatie (uit eerste hand) is dat Rob Alflen volgend jaar geen trainer meer is van Fc Utrecht. Uit verschillende hoeken zijn negatieve verhalen gekomen betreffende de trainingen:
- Er vinden te weinig trainingen plaats die specifiek op systeem gericht zijn. Patronen, looplijnen, vastigheden etc.
- Hij laat zijn hulpjes (Ultee, Koevermans etc.) te vaak de training leiden en staat zelf op tribune een peuk te doen.
- Organisatorisch laat het nog wel eens te wensen over (leidinggeven)
- Grijpt veel te weinig in!
Zaak Kali gehad, daarna een overdreven sanctie tegen Barazite voor te laat zijn, om enigszins te compenseren.
Maar tijdens de 6-2 tegen AZ stond Rubin klaar om in te vallen (voor Haller) maar Chris Kum gaf aan niet verder te kunnen.
Kai Heerings moest voor hem invallen maar Heerings was zijn wedstrijdshirt binnen vergeten. Hier geen sanctie opgelegd, dit was voor vele de druppel.

Men kijkt welke trainers er beschikbaar zijn die pressievoetbal in 433 systeem als visie heeft (lees: binnen voetbalvisie van Co)
Keuze 2 opties:
1. Goedkoopste oplossing. Ze gaan nu eerst kijken binnen de eigen organisatie wie dat eventueel kan overnemen: opties zijn vd Ham (of Pronk).
2. Trainer van buitenaf moet uit het contract lopen of geen club hebben. Een trainer bij een club wegkopen is geen optie ivm financiële plaatje van de club.
Luc Nijholt is in ieder geval ook een kandidaat (stal van Co).

>> Wat betreft de spelerszaken een update.

KEEPERS
Verhoeven gaan ze nog mee praten, staat in belangstelling van veel clubs om eerste keeper te worden. Ligt eraan wat hij zelf wilt. Als Utrecht nog iets wilt verdienen, moet hij komende zomer weg.
Ruiter gaat weg naar een buitenlandse club voor een goed bedrag!
Hiervoor gaat men de markt op om vervanger te halen, er zijn al een 3-tal keepers in beeld.

VERDEDIGING
Letschert is al vastgelegd.
Markiet mag weg tegen een redelijk bod.
Men is in Frankrijk aan het kijken naar een rechtsback.
Zullo, Heerings en Cortie lopen uit hun contract.
Contract Hardeveld word opgewaardeerd!
Abena komt door vanuit Jong.

Nieuwe seizoen:
Hardeveld-Letschert-Leeuwin-Nieuwe aankoop

MIDDENVELD
Ayoub is te koop voor een goed bedrag, men verwacht dat hij gaat.
Tevens krijgt men nog een x-bedrag van Feyenoord overgemaakt mbt Toornstra. Van dit bedrag gaat men kijken om een "steunpilaar" te krijgen binnen de mogelijkheden. Een leiderstype.
De rest blijft redelijk hetzelfde. Keuze tussen Goossens en Ramselaar is geweest, Ramselaar komt definitief bij A-selectie.
Janssen, Diemers, Amrabat en Rubin blijven erbij.
Sarota, Nando, Pappot etc. probeert men te slijten.

AANVAL
Haller gaat komen, word in April vastgelegd.
Boymans is te koop voor een goed bedrag (Vincent Janssen is het alternatief).
Duplan word verlengd (met 2 jaar).
Verbeek is gewogen en te licht (en blessuregevoelig) bevonden, moest bijna 7 ton kosten (kwam nog bonussen bij). Er word gekeken of men nog een buitenkansje kan vinden voor de linksbuiten plaats. Men houd hierbij ook de degradatiestrijd in de gaten (NAC, Dort, Heracles, GAE).
De Kogel: exit.

Dus resumerend:
Nieuwe keeper
Nieuwe rechtsback
Nieuwe middenvelder (ipv Ayoub)
Nieuwe linksbuiten (ipv Verbeek)
Nieuwe spits (Haller!)
Bij vertrek Boymans: nieuwe extra spits.

Staat een hoop (goeds) te gebeuren heren! Mede met voetbalvisie van Co. Ik krijg eindelijk het gevoel dat men de goede weg ingeslagen is, maar kritisch zullen we blijven.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_150779547
Lijken geen hele gekke dingen in te staan, maar het is natuurlijk wel onwaarschijnlijk dat alles precies zo verloopt achter de schermen. Ik ga er wel vanuit dat Alflen vertrekt en Haller wordt gehaald. ;)
pi_150779572
Duidelijk, en ook in grote lijnen ook mijn idee. Verbeek idd niet doen met dat prijskaartje.

Keepers vraag ik mij af of het klopt, Ruiter komt niet heel zeker over laatste 1,5 seizoen en Verhoeven lijkt mij te oud/matig om heel erg in de belangstelling te staan als eerste keeper bij vele clubs.

Ayoub laten gaan zou jammer zijn, maar wel begrijpelijk als het gebeurd.
pi_150803495
Het Eredivisie ''Moneyball'' team

3 FCU spelers

http://foxsports.nl/nieuw(...)-moneyball-team.html
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_150818639
quote:
Aanvaller Sébastien Haller is opgenomen in de selectie van Jong Frankrijk, dat de komende weken twee vriendschappelijke interlands speelt. Het team van bondscoach Pierre Mankowski spart met Jong Estland (woensdag 25 maart) en Jong Oranje, dat het op maandag 30 maart treft.

De van AJ Auxerre gehuurde Haller is een bekend gezicht in de vertegenwoordigende elftallen van Frankrijk. De spits, die sinds de winterstop voor FC Utrecht uitkomt, kwam in het verleden naast voor Jong Frankrijk (2 maal) ook al uit voor Frankrijk Onder 16 (1 keer), Onder 17 (12), Onder 18 (4), Onder 19 (7) en Onder 20 (7). De laatste keer dat hij het tricot van Jong Frankrijk droeg, was op 11 november 2013. Toen was Jong Oranje de tegenstander van Haller en zijn ploegmakkers, die destijds het onder anderen FC Utrecht-middenvelder Yassin Ayoub opnamen.

Jong Frankrijk speelt op woensdag 25 maart in Valenciennes een vriendschappelijke interland tegen Jong Estland. In Stade du Hainaut wordt die dag om 21.00 uur afgetrapt. Ook op dat tijdstip, maar dan op maandag 30 maart in Stage Louis-Dugauguez in Sedan, treffen de Franse talenten hun Nederlandse leeftijdsgenoten. Mogelijk komt Haller dan Yassin Ayoub, Jeff Hardeveld en Sean Klaiber tegen. Dat FC Utrecht-trio behoort tot de voorselectie van Jong Oranje. Morgen (vrijdag) wordt de definitieve spelersgroep van Jong Oranje bekendgemaakt.
pi_150840846
fcu.nl meldt dat we nog nooit een thuiswedstrijd hebben verloren op een vrijdagavond. (17 x winst, 6 x gelijk)

Dan zullen we vanavond wel verliezen. :')
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_150841088
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 10:18 schreef PBateman1978 het volgende:
fcu.nl meldt dat we nog nooit een thuiswedstrijd hebben verloren op een vrijdagavond. (17 x winst, 6 x gelijk)

Dan zullen we vanavond wel verliezen. :')
Mooie statistiek, maar levensgevaarlijk om te melden op de officiële site als laagvlieger NAC op bezoek komt.
pi_150852648
quote:
Ineens stond hij er. AZ-uit, 20 december. IJzige kou, hartverwarmend spel, 0-3 zege. Jeff Hardeveld maakte het mee. Had er zijn aandeel in. Na dat denderende debuut verdween hij niet meer uit de ploeg van trainer/coach Robby Alflen. De linksback, die overigens ook links centraal in de defensie kan spelen, maakte indruk met zijn haast routinierachtige spel. Niet te vermurwen, lijkt hij. Stoïcijns, leergierig, talentvol en geliefd bij de supporters, die zijn arbeidsethos roemen. De hoogste tijd voor een gesprek met de 20-jarige verdediger.

‘Ik hoop snel vast tot het eerste te behoren.’ Was getekend: Jeff Hardeveld, eind november. Hardeveld is op dat moment aanvoerder van Jong FC Utrecht, waarvoor hij links centraal in de defensie speelt. Maar, zo zegt hij in november: ‘In eerste instantie kan ik de stap misschien maken als linksback. Vaak zie je dat spelers daar starten en dan langzaam doorschuiven naar het centrum.’

Glazen bol
Het is alsof Hardeveld die bewuste dag in november in een glazen bol heeft gekeken. Amper drie weken later máákt hij namelijk die felbegeerde eerste speelminuten in de hoofdmacht. Als linksback. Tegen AZ. Er wordt met 0-3 gewonnen en Hardeveld wordt, voordat hij aan de kerstdis begint, bedolven onder de complimenten. “Ik had niet verwacht, toen tijdens dat interview in november, dat het zo snel met me zou gaan. En ik had toen zeker niet het idee dat ik tijdens de tweede helft van het seizoen basisspeler van FC Utrecht 1 zou zijn. Anderen werden getest, ik kreeg mijn kans, en die heb ik met beide handen gegrepen.”

Kans grijpen
Daarmee voegt Hardeveld de daad bij het woord. Want, in november zegt hij: ‘Als de kans zich voordoet, dan grijp ik die natuurlijk.’ “Toen, in Alkmaar, had ik het gevoel dat ik het heel graag wilde laten zien. Gespannen? Dat viel eigenlijk wel mee. De trainer praatte in aanloop naar die wedstrijd met me. Gaf me veel vertrouwen. Dat helpt op zo’n moment zeker. Het zorgt er toch voor dat de druk op je een beetje afneemt. En als dat eerste fluitsignaal dan eenmaal klinkt, dan is het gewoon gáán. Je bent dan zo gefocust dat je amper in de gaten hebt dat je voor zo veel publiek aan het spelen bent. Dat besef je alleen zo nu en dan, als het spel even stilligt. Toen we het veld betraden, besefte ik me wel: dit is waar ik het al die jaren in de jeugdopleiding voor heb gedaan. Dit wil ik vaker meemaken.”

'Ben altijd mezelf'
‘Stoïcijns’ en ‘rustig’. Het zijn woorden die vallen als mensen het over Hardeveld hebben. “Ik ben altijd mezelf”, zegt de verdediger. “Ik laat me niet zo snel opfokken. Natuurlijk komt er veel bij kijken als je in de Eredivisie speelt. Maar ik raak daarvan niet in de war. Het helpt wat dat betreft dat ik elf jaar bij Feyenoord in de jeugd heb gespeeld. Daar speel je voor steeds meer mensen naar mate je verder komt, bouwt alles zich geleidelijk op.”

Publiek vermaken, punten pakken
Met als voorlopige piek: spelen in de Eredivisie voor FC Utrecht. “We maken een wisselvallig seizoen door”, vertelt de Delftenaar. “Al gaat het na de winterstop beter dan tijdens de eerste helft van het seizoen. Wat jammer is, is dat er afgelopen weekend in Leeuwarden een einde kwam aan de leuke serie die we hadden opgebouwd. Het overkwam ons uit tegen SC Cambuur allemaal iets te makkelijk. We wisten dat het een belangrijke wedstrijd was, dat we ze konden passeren op de ranglijst. Nee, van euforie na de 6-2 zege op AZ was geen sprake. Het is lastig om de vinger te leggen op het hoe en waarom. Het zegt ook wel iets over de competitie, denk ik, dat wij de ene week met 6-2 van AZ winnen en daarna met 3-1 van SC Cambuur verliezen. Iedereen kan van iedereen winnen. Het is nu zaak om wél de winst te pakken tegen NAC Breda. Het publiek vermaken en de drie punten in onze eigen Galgenwaard houden, dat staat ons nu te doen. Laat de wedstrijd tegen NAC Breda dan maar het begin zijn van een nieuwe serie.”
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_150852769
Hardeveld is 1 het meest positieve punt van dit jaar wat mij betreft, zo'n snelle doorbraak en stabiele speler. Dat zie ik graag!
pi_150867492
Pff en vandaag was hij een van de slechtste op het veld. Dat hij niet gewisseld werd snap ik echt niet.... Maar vandaag snapte ik wel meer niet...
pi_150867625
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 22:46 schreef zatoichi het volgende:
Pff en vandaag was hij een van de slechtste op het veld. Dat hij niet gewisseld werd snap ik echt niet.... Maar vandaag snapte ik wel meer niet...
Eensch, maar Alflen zal hem heus niet beschermen. Kost je sowieso 2 doelpunten.

Maar goed, noem mij 1 speler buiten Markiet die zijn niveau haalde. Wat een kneuzenkermis. Haller voorop, die is nog geen 8 duppies waard.
pi_150867685
Co heeft t toch voor elkaar gekregen. Zelfs Nac scoort 4 keer in Utrecht. Wat een man van zijn woord.
pi_150868019
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 22:48 schreef Tha_Duck het volgende:

Maar goed, noem mij 1 speler buiten Markiet die zijn niveau haalde. Wat een kneuzenkermis. Haller voorop, die is nog geen 8 duppies waard.
Duplan speelde een zeer aardige wedstrijd.

En Janssen haalde zijn gebruikelijke niveau; waardeloos...
pi_150869179
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 22:56 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Duplan speelde een zeer aardige wedstrijd.

En Janssen haalde zijn gebruikelijke niveau; waardeloos...
Janssen, Kum, Ruiter, Petersson, Verbeek en Diemers. Je lacht je toch je broek vol :') Kneusjes.

Duplan had wat aardige acties en inzet inderdaad.
pi_150873908
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 10:24 schreef Downwards het volgende:

[..]

Mooie statistiek, maar levensgevaarlijk om te melden op de officiële site als laagvlieger NAC op bezoek komt.
_O-
pi_150874508
quote:
9s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 01:34 schreef Downwards het volgende:

[..]

_O-
Ik hield er ook al rekening mee :')
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_150874622
quote:
13s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 02:13 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik hield er ook al rekening mee :')
Ze hebben er ook wel van alle kanten aan meegewerkt.
pi_150875661
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 22:48 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Eensch, maar Alflen zal hem heus niet beschermen. Kost je sowieso 2 doelpunten.

Maar goed, noem mij 1 speler buiten Markiet die zijn niveau haalde. Wat een kneuzenkermis. Haller voorop, die is nog geen 8 duppies waard.
En is een Markiet die zijn niveau haalt dan een positief iets? Vond hem ook weer aardig passief lucht dekken bij de eerste 2 goals... En bij de 4e ook mijn twijfels,, hoewel Hardeveld daar in de fout ging (idd erg ongelukkig deze wedstrijd, maar mag het een keer).

En Hardeveld heeft tenminste dondersgoed door wanneer hij de mist in gaat en baalt daar iig van, andere spelers kijken een beetje om zich heen en wijzen liever naar iemand anders.

Drama verdediging weer.. Kum, Markiet, Heerings... Dikke pret voor iedere tegenstander. Bijna 2 doelpunten per wedstrijd tegen gemiddeld, tis toch schandalig. Net als al die verloren thuiswedstrijden tegen dit soort clubs.
pi_150876795
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 08:11 schreef m0ridin het volgende:

[..]

En is een Markiet die zijn niveau haalt dan een positief iets? Vond hem ook weer aardig passief lucht dekken bij de eerste 2 goals... En bij de 4e ook mijn twijfels,, hoewel Hardeveld daar in de fout ging (idd erg ongelukkig deze wedstrijd, maar mag het een keer).

En Hardeveld heeft tenminste dondersgoed door wanneer hij de mist in gaat en baalt daar iig van, andere spelers kijken een beetje om zich heen en wijzen liever naar iemand anders.

Drama verdediging weer.. Kum, Markiet, Heerings... Dikke pret voor iedere tegenstander. Bijna 2 doelpunten per wedstrijd tegen gemiddeld, tis toch schandalig. Net als al die verloren thuiswedstrijden tegen dit soort clubs.
Welkom bij de Alflen show.

Hardenveld baalde inderdaad, een goede trainer had die jongen er al na 25 minuten uitgehaald. Maar nee, ons opperhoofd laat je gewoon kapot gaan.

Natuurlijk dikke pret voor een tegenstander, deze zooi op het veld wordt aangestuurd door een clown. Daarmee gaat het nooit beter. Leuk die 6-2 tegen AZ, maar aangezien een overwinning een uitzondering is in plaats van dat een zeperd dat is moet je er maar 3 dubbel van genieten.

En iedereen Alflen maar verdedigen :') Hij kan er zogenaamd niks aan doen en het ligt aan de spelers. Laat mij toch niet lachen. Wat een onvermogen spreidt onze TS tentoon.

Je zal maar een Haller shirtje gekocht hebben, het is maar goed dat Fransie de centjes nog even in zijn zak houdt. Want was weer niet onder de indruk, er zal toch een reden zijn dat hij in Frankrijk op de tribune zat.

Ook Petersson is toch bij iedereen wel door de mand gevallen? Niet dag Verbeek beter was, heeft die uberhaubt wel een bal geraakt?

Met een andere technische staf kunnen we misschien een beetje meer uit deze groep krijgen, maar ook dat zal geen wonderen doen. Je zal ook snel af moeten van mensen als Ruiter, Janssen, Boymans, Petersson, Diemers, Heerings en Kum.
pi_150876810
Als ik die Alflen voor de camera zie, krijg ik alleen maar het gevoel dat hij tegen zijn zin daar zit. Hij lijkt geen enkel idee te hebben wat hij doet. Dan staat hij daar lekker met zijn flesje water voor de camera te spelen.
pi_150876829
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 10:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Als ik die Alflen voor de camera zie, krijg ik alleen maar het gevoel dat hij tegen zijn zin daar zit. Hij lijkt geen enkel idee te hebben wat hij doet. Dan staat hij daar lekker met zijn flesje water voor de camera te spelen.
Die man weet al 2 jaar niet wat hij doet, en dat geef je dan de leiding over een dozijn overbetaalde en over het paard getilde kut voetballers. Dat kan nooit iets worden.
pi_150876859
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 10:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Als ik die Alflen voor de camera zie, krijg ik alleen maar het gevoel dat hij tegen zijn zin daar zit. Hij lijkt geen enkel idee te hebben wat hij doet. Dan staat hij daar lekker met zijn flesje water voor de camera te spelen.
Robby voelt natuurlijk zelf ook wel aan dat hij 'het vak' nog lang niet beheerst en Utrecht geen stap verder kan helpen. En toch zal hij het seizoen nog af moeten maken.. Het zal hem ergens ook wel pijn doen als Utrechter om zo opzichtig te falen en wetende hoe cynisch en hard de achterban kan zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')