ehh.... oke.... Wat jij wil joh.....................quote:Op dinsdag 24 februari 2015 07:41 schreef tharealmb het volgende:
[..]
blij dat jij veel toevoegt in het verhaal.... Obvious troll is obvious
Ach, er zullen vast mannen zijn met een fetish voor spatlappenquote:
Mja de ratio zegt bij mij ook ''fuck it'' maar de emoties blijven zich wel een beetje vergelijken met het gemiddelde wat je om je heen denkt te zien.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 07:45 schreef I-care het volgende:
Zie hier wat een schoonheidsideaal met een mens kan doen..
Vooral de vrouwen hebben hier last van. Middels reclame en media wordt de perfecte vrouw uitgebeeld waar er maar weinig aan kunnen voldoen, met als resultaat een zelfbeeld wat niet ideaal meer is, en onzekerheid als gevolg.
Dit tijdsbeeld is een van de meest verwoestende die de mensheid ooit gekend heeft.. De mens is meer verwijderd van zichzelf als ooit tevoren meen ik. Zoveel waaraan we moeten voldoen, op zoveel vlakken dat het niet meer gezond is..
Ja luister naar mama.quote:
Er lijkt me wel iets meer aan de hand, het heet niet voor niets schaamlippen. Het vereist dan ook geen seksuele onderdrukking om ze te verbergen, dat doet het lichaam zelf al, ze zitten al verborgen. Het showen ervan is een seksueel gebaar, het is duidelijk lichaamstaal met een heldere boodschap, daar lijkt me niets cultureels aan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 07:45 schreef I-care het volgende:
Zie hier wat een schoonheidsideaal met een mens kan doen..
Vooral de vrouwen hebben hier last van. Middels reclame en media wordt de perfecte vrouw uitgebeeld waar er maar weinig aan kunnen voldoen, met als resultaat een zelfbeeld wat niet ideaal meer is, en onzekerheid als gevolg.
Je moet het niet zo letterlijk nemen. Verborgen tussen je benen. Niet zo dat er niks uitsteekt. Ik zou echt eens met iemand gaan praten als het je zo dwars zit. De chirurg zegt niet voor niks dat hij het niet wil doen. Daarnaast, is er ooit iemand op je afgeknapt vanwege je doos?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:56 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ze zitten verborgen? Nou niet altijd dus.
Ik denk niet dat het aan mij lag dat de chirurg niks wilde doen. Ik heb de chirurg zelf ook niet ontmoet maar heb een consult gehad bij iemand anders. Ik was eerst bij een gynaecoloog in het ziekenhuis geweest en zij zag ook wel dat het behoorlijk was bij mij, en zij wilde het wel doen, maar dan wel onder algehele verdoving. In klinieken doen ze het onder plaatselijke verdoving en heb daar veel positieve reacties over gelezen. Ook kreeg ik niet de indruk dat de gynaecoloog het va(a)k(er) had gedaan, ik heb liever een 'echte' chirurg.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:00 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Je moet het niet zo letterlijk nemen. Verborgen tussen je benen. Niet zo dat er niks uitsteekt. Ik zou echt eens met iemand gaan praten als het je zo dwars zit. De chirurg zegt niet voor niks dat hij het niet wil doen. Daarnaast, is er ooit iemand op je afgeknapt vanwege je doos?
Vrouwen houden over het algemeen hun benen bij elkaar, tot ze je er tussen willen voelen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:56 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ze zitten verborgen? Nou niet altijd dus.
Ik ben er 100% zeker van dat ik vele malen gelukkiger zal zijn als er iets aan gedaan is. Echt, als ik ergens zeker van ben is dat het wel. Al vanaf mijn 9e begonnen ze te groeien. Al eindeloos veel schrik en walgreacties moeten ondergaan. Altijd wordt er gekeken naar de bult in m'n broekje bij het zwemmen. Hoe gek/belachelijk het ook klinkt, het is al vanaf jongs af aan mijn grootste wens om daar iets aan te laten doen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:11 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Vrouwen houden over het algemeen hun benen bij elkaar, tot ze je er tussen willen voelen.
Daarnaast vermoed ik dat die chirug gelijk heeft, en is jouw probleem niet op te lossen met een chirurgische ingreep omdat het tussen de oren zit. Heb je niet net zoiets als anorexia-meisjes? Naar ik begrepen hebben staan die voor de spiegel naar hun uitgemergelde ribbenkast te kijken, en zien ze vetrolletjes. Dan kun je dus gewoon niet meer normaal kijken, je ziet dingen van jezelf niet zoals ze zijn.
De vraag is of je dat ook gehad zou hebben als er nooit geen vergelijk of waarde toekenning zou hebben ervaren?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:43 schreef ludovico het volgende:
[..]
Mja de ratio zegt bij mij ook ''fuck it'' maar de emoties blijven zich wel een beetje vergelijken met het gemiddelde wat je om je heen denkt te zien.
Privekliniek?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 04:20 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik zou laatst bij een kliniek een correctie krijgen, na 4 maanden er op gerekend te hebben, staande op de wachtlijst, werd ik een week van te voren ineens afgewezen zonder enige uitleg zo van 'dokter dinges wil je niet meer behandelen'. Nu wéér op zoek naar een andere kliniek.
Verborgen houden heeft uiteraard een functie als zodanig, geen moreel kompas..quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:48 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Er lijkt me wel iets meer aan de hand, het heet niet voor niets schaamlippen. Het vereist dan ook geen seksuele onderdrukking om ze te verbergen, dat doet het lichaam zelf al, ze zitten al verborgen. Het showen ervan is een seksueel gebaar, het is duidelijk lichaamstaal met een heldere boodschap, daar lijkt me niets cultureels aan.
Daarnaast is het meestal ook niet echt een ding wat mooi is in de zin van algemeen esthetisch besef, daar is een geile blik voor nodig dus is het niet zo raar dat vrouwen zichzelf daar nogal lelijk vinden. En we hebben het wel over vrouwen natuurlijk, die vinden altijd wel iets om onzeker over te worden.
Het is niet dat het me allemaal niks uitmaakt en ik vind de een ook mooier/lekkerder dan de ander. Maar de grootte is daarbij niet zo van belang. Ik zie ze wel graag openbloeien zeg maar, en dus ook groter worden. Je hebt ook vrouwen die eigenlijk alleen maar een spleetje hebben, en dat wordt dan een nat spleetje en verder niks. Daar kan ik gewoon veel minder mee en dat oefen ook visueel niet zoveel aantrekkingskracht op mij uit.
Maar heb je er echt last van, of alleen psychisch?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:16 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik ben er 100% zeker van dat ik vele malen gelukkiger zal zijn als er iets aan gedaan is. Echt, als ik ergens zeker van ben is dat het wel. Al vanaf mijn 9e begonnen ze te groeien. Al eindeloos veel schrik en walgreacties moeten ondergaan. Altijd wordt er gekeken naar de bult in m'n broekje bij het zwemmen. Hoe gek/belachelijk het ook klinkt, het is al vanaf jongs af aan mijn grootste wens om daar iets aan te laten doen.
Psychisch is misschien wel een van de meest doordringende pijnen en remmers en of beschadigers van een persoonlijkheid en uitlopende levensgeluk..quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:25 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Maar heb je er echt last van, of alleen psychisch?
Ik bedoel het ook niet zo. Maar als het fysiek niet in de weg zit, denk ik dat er voor de psychische problemen een andere oplossing is dan in je te laten snijden.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:27 schreef I-care het volgende:
[..]
Psychisch is misschien wel een van de meest doordringende pijnen en remmers en of beschadigers van een persoonlijkheid en uitlopende levensgeluk..
Vooral psychisch, maar ik zal het nooit kunnen accepteren.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:28 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik bedoel het ook niet zo. Maar als het fysiek niet in de weg zit, denk ik dat er voor de psychische problemen een andere oplossing is dan in je te laten snijden.
En op welke mogelijke manieren heb je dat al geprobeerd?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:30 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Vooral psychisch, maar ik zal het nooit kunnen accepteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |