Haha, herkenbaar. Hier op mijn werk gaat altijd iemand naar buien om een straat verderop op een hoek te gaan staan als er iets van Thuisbezorgd.nl gebracht moet worden.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 07:24 schreef Isegrim het volgende:
Eten laten bezorgen is geen optie hier.
Ja, een beetje onhandig is het wel.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 07:26 schreef Molo het volgende:
'Leuk' als er onbekend bezoek komt, eten of pakjes/meubels bezorgd moeten worden
Of als er een monteur of hulpdiensten voor iets moeten komen enzo. Lijkt mij echt vreselijk gedoe
Was het Jelle Gunneweg? ik luister altijd 's ochtends naar Wakker@Rijnmond, zij is erg leuk.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 07:12 schreef Isegrim het volgende:
Radio Rijnmond wilde net ineens langs komen voor een live interview. Alleen de journaliste verdwaalde in ons wooncomplex en was daardoor te laat voor het betreffende item.Ze komen volgende week terug!
Correct.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 07:31 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Was het Jelle Gunneweg? ik luister altijd 's ochtends naar Wakker@Rijnmond, zij is erg leuk.
Als ik het zo lees wonen jullie in het kabouterdorp
Die laatste is dan wel weer briljantquote:Op vrijdag 27 februari 2015 07:34 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben vorig jaar een keer 20min aan het zoeken geweest naar een woning van iemand die een brood besteld had hier in het complex.
En ik heb een keer onder invloed voor een deur gestaan in de veronderstelling dat het de mijne was, maar de sleutel paste ineens niet.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 07:12 schreef Isegrim het volgende:
Radio Rijnmond wilde net ineens langs komen voor een live interview. Alleen de journaliste verdwaalde in ons wooncomplex en was daardoor te laat voor het betreffende item.Ze komen volgende week terug!
twitter:JelleGunneweg twitterde op vrijdag 27-02-2015 om 07:11:07De ontwerper van het Heliport-gebied in #Rotterdam-Noord heeft vast een hekel aan bewoners of had heel veel gedronken tijdens zijn ontwerp. reageer retweet
Blij dat niemand in die woning me heeft horen rommelen met het slot. Wat er wel niet had kunnen gebeuren...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 07:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Die laatste is dan wel weer briljant
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 07:38 schreef NedKelly het volgende:
[..]twitter:JelleGunneweg twitterde op vrijdag 27-02-2015 om 07:11:07De ontwerper van het Heliport-gebied in #Rotterdam-Noord heeft vast een hekel aan bewoners of had heel veel gedronken tijdens zijn ontwerp. reageer retweet
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dat brood met feta, zongedroogde tomaat en olijven [ link | afbeelding ]
Nooit van gehoord!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb jij toevallig ook The Rosie Project gelezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |