Grrrr, hatelijk, diverse mensen die het meer dan eens doorlezen, maar altijd blijft er iets staan.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:56 schreef Peter het volgende:
[..]
Als je toch iets laat wijzigen.. dat laatste haakje.. waar opent dat?
• Héél veel bannetons (rijsmandjes), kunststof bakken voor de voorrijs, weegschaal, kassa, broodmanden...)
Ik ben een ontzettende pietluttige lezer, omdat ik voor mijn werk heel veel drukwerk gemaakt heb en wil met liefde in de toekomst dingen voor jullie doorlezen mocht je nog een extra proofreader willenquote:Op maandag 23 februari 2015 21:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Grrrr, hatelijk, diverse mensen die het meer dan eens doorlezen, maar altijd blijft er iets staan.
Ik zag het!quote:Op maandag 23 februari 2015 21:09 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb ook n kleine duit in het zakje gedaan![]()
Wauw.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:51 schreef Isegrim het volgende:
Dik over de 2 mille al!Ik durf bijna niet te gaan slapen!
Die 235 euro komt vandaag heust nog wel binnen hoor :-)quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Doorgaan.nl heeft ons onder de 'populaire projecten' gezet, we staan daar nu in de banner.
Vanmiddag komt het AD foto's maken. Benieuwd of we vandaag nog over de 50% heen gaan
Ja, al zal dat denk ik geen A0 wordenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:56 schreef Maraca het volgende:
Hebben jullie misschien ook al gedacht aan een poster voor op het raam van jullie winkel? Jullie hebben er al eentje voor de opening, maar misschien ook eentje voor de crowdfunding?
Vast wel. Als je ziet wat er gefund wordt op andere zaken die bv dik over de 30k nodig hebben. Daarbij is 5k een schijntje. Alleen al daarom gun ik ze het nog meer.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:26 schreef Unites het volgende:
[..]
Die 235 euro komt vandaag heust nog wel binnen hoor :-)
Vind het ergens wel sneu voor die lui die niets opgehaald hebben, of 10 euro van de 30.000.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:14 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Vast wel. Als je ziet wat er gefund wordt op andere zaken die bv dik over de 30k nodig hebben. Daarbij is 5k een schijntje. Alleen al daarom gun ik ze het nog meer.
Dan was jij de afhakerquote:
We wilden zelf 30 dagen, en werden later ook gewaarschuwd dat langere fund-acties (60 of 90 kon ook) vaak minder ophalen, en vaker niet het doel halen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:36 schreef kwakz0r het volgende:
Ik denk dat mensen vaak minder geneigd zijn iets te geven als een crowdfundactie zo'n hoog doel heeft, bv 30.000... Ik heb dat zelf althans wel.
Merk het ook bij voordekunst acties van de koren waar ik zing. Te hoge bedragen schrikken af.
Superfijn dat t zo goed loopt!
Dank (en ook aan alle andere postende en lurkende support!!).quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:15 schreef Questular het volgende:
Nog een kleine investeerder uit het mooie Limburg erbij
Het wordt dan ook qua tegenprestaties lastig te overzien denk ik.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:36 schreef kwakz0r het volgende:
Ik denk dat mensen vaak minder geneigd zijn iets te geven als een crowdfundactie zo'n hoog doel heeft, bv 30.000... Ik heb dat zelf althans wel.
Merk het ook bij voordekunst acties van de koren waar ik zing. Te hoge bedragen schrikken af.
Superfijn dat t zo goed loopt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |