FOK-broodbakmeet!quote:Op zondag 1 maart 2015 23:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Misschien leuk om de FOK!kers dan een beetje te verzamelen voor een workshop?
Als dat ruimte- en tijdtechnisch uitkomt natuurlijk.
Dat!quote:
Of het zó lekker is durf ik niet te zeggen.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat!
Ik ben absoluut geen broodfan maar wie weet gaat jullie bakkerij me bekeren.
En dan kan ik geen brood meer komen halen want 150 km reistijd enkele reis.
Workshop, brood bakken, meenemen en daarna sjoelen/ESF?quote:Op zondag 1 maart 2015 23:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat!
Ik ben absoluut geen broodfan maar wie weet gaat jullie bakkerij me bekeren.
En dan kan ik geen brood meer komen halen want 150 km reistijd enkele reis.
't Halve Maatjequote:Op zondag 1 maart 2015 23:25 schreef Peter het volgende:
[..]
Workshop, brood bakken, meenemen en daarna sjoelen/ESF?
Ik zie hier optiesquote:Op zondag 1 maart 2015 23:25 schreef Peter het volgende:
[..]
Workshop, brood bakken, meenemen en daarna sjoelen/ESF?
Preciesquote:Op zondag 1 maart 2015 23:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zie hier opties
Kan toch niet alleen voor brood naar Rotjeknor komen, nietwaar?
Ik denk dat ik weet wie dit zijnquote:Op zondag 1 maart 2015 23:37 schreef Isegrim het volgende:
Vandaag benaderd door een stel in Den Haag die eigenlijk exact doen wat wij doen, maar nog enkel vanuit huis. Ze wilden graag een keer van gedachten wisselen en komen volgende week langs in de bakkerij.Echt leuk, we worden nu regelmatig benaderd door allerlei mensen. Mensen die materiaal aanbieden, mensen die ergens bij willen helpen, mensen die een pand aanbieden (hadden we al
).
quote:Op maandag 2 maart 2015 09:37 schreef Chell het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet wie dit zijnBegint haar naam met een B.?
Grappigquote:
Ja, naar aanleiding van de chat met ons besloot ze om de pagina online te gooien.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:20 schreef Chell het volgende:
[..]
GrappigIk ken haar vrij goed. Zag dat ze ook al heel snel jullie crowdfunding filmpje geliked had op mijn FB. En ze hebben nu net ook zelf een FB pagina aangemaakt
![]()
Ik hoop dat het hen ook lukt, méér lekker brood FTW! (zei ze met een supermarktboterhammetje in haar hand)
quote:Op maandag 2 maart 2015 19:41 schreef Aure het volgende:
Leuk topic! Heb ook een kleine bijdrage gedaanFijn ook dat jullie bij mij in de buurt zitten
Ja, ik schrok me dood eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 05:58 schreef Lienekien het volgende:
Grote advertentie op pagina 5 van de Volkskrant!
Ook daar!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 05:32 schreef Cobra4 het volgende:
Zit je een beetje te struinen op youtube, komt er iets bekends voorbij als reclame voorafgaande aan een filmpje.....
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |