Denk dat die gare schutting geen klimop kan houden, hij luistert prima, maar nogal logisch dat hij daarop "jaagt", een wit voorbij schietend ding waar hij niet bij kan, die ook nog altijd aan mijn kant zit in hun tuin. Daarbij is het een jachthond van nature, dus dat schiet natuurlijk niet opquote:Op maandag 23 februari 2015 11:35 schreef RijstNatie het volgende:
klimop plant?
maar ik denk dat het verstandiger is om je hond fatsoenlijk af te richten dan het vermijden van slecht gedrag.
geef dat tering beest dus gewoon een rotschop als hij ertegen springt
Lijkt me geen strak plan hahaquote:Op maandag 23 februari 2015 11:40 schreef Makrolon het volgende:
Of kippengaas er tegenaan en daar een snoer aan zetten met een stekker in t stopcontact
Als die schutting al geen klimop kan houden, is het dan wel safe? Straks sneuvelt de schutting en 0,3 seconden later de cavia ookquote:Op maandag 23 februari 2015 11:53 schreef Ratsnest89 het volgende:
[..]
Denk dat die gare schutting geen klimop kan houden, hij luistert prima, maar nogal logisch dat hij daarop "jaagt", een wit voorbij schietend ding waar hij niet bij kan, die ook nog altijd aan mijn kant zit in hun tuin. Daarbij is het een jachthond van nature, dus dat schiet natuurlijk niet ophad laatst onder het lopen een vogel gevangen, springend in de lucht....
Ja, jij bent een stoere knul hoor. Verder nog ergens aandacht voor nodig?quote:Op maandag 23 februari 2015 12:21 schreef Rectum het volgende:
Dat is het uiteindelijke doel natuurlijk.
Nee, hier kan ik wel weer een paar uurtjes op teren.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:21 schreef Queller het volgende:
[..]
Verder nog ergens aandacht voor nodig?
Niet houden is een groot woord, maar het is niet meer de beste kwaliteitquote:Op maandag 23 februari 2015 12:19 schreef Queller het volgende:
[..]
Als die schutting al geen klimop kan houden, is het dan wel safe? Straks sneuvelt de schutting en 0,3 seconden later de cavia ook
En dat is hun goed recht, of heb jij meer recht op een hond die zich niet kan gedragen, dan zij recht hebben op een cavia?quote:Op maandag 23 februari 2015 12:47 schreef Ratsnest89 het volgende:
Niet houden is een groot woord, maar het is niet meer de beste kwaliteitIk gooide ook liever wat in die tuin, maar dat zijn van die mensen die dezelfde middag weer een nieuwe of ander beest hebben.
Mijn hond luistert beter dan jij ooit zal doen naar een kerel, zit in de aard van zijn (jacht) karakter.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:17 schreef Queller het volgende:
[..]
En dat is hun goed recht, of heb jij meer recht op een hond die zich niet kan gedragen, dan zij recht hebben op een cavia?
Mij met je hond vergelijkenquote:Op maandag 23 februari 2015 14:56 schreef Ratsnest89 het volgende:
Mijn hond luistert beter dan jij ooit zal doen naar een kerel, zit in de aard van zijn (jacht) karakter.
Wat?? Dan mogen ze jouw hond ook afmaken met je wat in hun tuin gooien en met je 'dat soort mensen' wat een mongool.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:47 schreef Ratsnest89 het volgende:
[..]
Niet houden is een groot woord, maar het is niet meer de beste kwaliteitIk gooide ook liever wat in die tuin, maar dat zijn van die mensen die dezelfde middag weer een nieuwe of ander beest hebben.
Ik keur het niet goed, maar de hond in een bos achterlaten is goedkoper.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:54 schreef .SP. het volgende:
Je hond opvoeden is het goedkoopst lijkt me.
Ik denk dat kleuter Ratsnest in het bos achterlaten nog de beste optie is. Wel een beetje goed vastbinden, want anders loopt het terugquote:Op maandag 23 februari 2015 16:48 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Ik keur het niet goed, maar de hond in een bos achterlaten is goedkoper.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |