Hepie zei al dat het erger dan oorlog zou worden.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:50 schreef liesje1979 het volgende:
Lol dat was raar. Het topic was dicht want vol en tegelijk de melding dat het topic over 3 post zou sluiten.
ik zag liesje heel vrolijk posten.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:51 schreef DeZwabber het volgende:
Wut. Ik dacht even dat het topic ter voorzorg gesloten was of zo.
komt door de posts van bart die waren gedelte icm slotje gezet denk ikquote:Op zondag 22 februari 2015 23:50 schreef liesje1979 het volgende:
Lol dat was raar. Het topic was dicht want vol en tegelijk de melding dat het topic over 3 post zou sluiten.
gelukkig hebben wij nog soesie.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:52 schreef Copycat het volgende:
HET IS BEGONNEN!!!
Terror on FOK! Het begin van het einde, het einde van een tijdperk.
Adieu!
Spannend was dat he?quote:Op zondag 22 februari 2015 23:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hepie zei al dat het erger dan oorlog zou worden.
Dan zouden we de hele avond geen nieuwe hebben kunnen openen toch?quote:Op zondag 22 februari 2015 23:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
komt door de posts van bart die waren gedelte icm slotje gezet denk ik
dat helpt toch tegen andere dingenquote:Op zondag 22 februari 2015 23:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik val bijna inslaap zelfs een koude douche hielp niet
dit vraagt bijna om zo'n magazinecover..quote:Op zondag 22 februari 2015 23:52 schreef Copycat het volgende:
HET IS BEGONNEN!!!
Terror on FOK! Het begin van het einde, het einde van een tijdperk.
Adieu!
We'll always have Soesie!quote:
je had hem geslotquote:Op zondag 22 februari 2015 23:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Spannend was dat he?
[..]
Dan zouden we de hele avond geen nieuwe hebben kunnen openen toch?
Nostalgie!quote:
Ik ga gewoon verder met bier zuipen ik val als het goed is in mijn bedquote:Op zondag 22 februari 2015 23:53 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
dat helpt toch tegen andere dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |