SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wolverine olmam gerekmiyor ki erkek olmak icin. Ik vind het niet fijn als een vrouw meer lichaamshaar heeft dan een man.quote:
70 000 Armeniërs die een werkverguning hebben en nog een 60 000 tot 70 000 illegale Armeniërs. Onthoud wel dat dit schattingen zijn maar als ik op twitter kijk zijn het er best veel.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:18 schreef TheMagnificent het volgende:
Vraag me af hoeveel er eigenlijk van zijn.
quote:Op zondag 22 februari 2015 23:27 schreef Atak het volgende:
[..]
70 000 Armeniërs die een werkverguning hebben en nog een 60 000 tot 70 000 illegale Armeniërs. Onthoud wel dat dit schattingen zijn maar als ik op twitter kijk zijn het er best veel.
De connectie tussen deze twee posts ontgaat mij even.quote:
Geen. Is van een ander topic.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:43 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
De connectie tussen deze twee posts ontgaat mij even.
Moslim Armeniërs (Hemsinli), Zwarte-Zee Grieken, Laz, Georgiers etc zijn niet geheim en verbergen hun afkomst niet. Maar Joden volgens heel veel verhalen op het internet blijkbaar wel. Daarom vraag ik mij af hoeveel ervan waar is.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:13 schreef TheMagnificent het volgende:
Die Bülent Arınç is trouwens Girit Rumu. Ik had er al eens over gehoord, maar hier bevestigt hij het ook zelf...
Dat zijn recente economische vluchtelingen. Appels en peren.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:27 schreef Atak het volgende:
[..]
70 000 Armeniërs die een werkverguning hebben en nog een 60 000 tot 70 000 illegale Armeniërs. Onthoud wel dat dit schattingen zijn maar als ik op twitter kijk zijn het er best veel.
De echte Joden in Turkije zijn er denk ik wel open over of ze waren al vertrokken.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Moslim Armeniërs (Hemsinli), Zwarte-Zee Grieken, Laz, Georgiers etc zijn niet geheim en verbergen hun afkomst niet. Maar Joden volgens heel veel verhalen op het internet blijkbaar wel. Daarom vraag ik mij af hoeveel ervan waar is.
Een lid van dit topic was er een maar haar verhaal was niet veel anders dan die van de andere niet-etnisch Turkse bekeerlingen. Maar ik bedoel dus echt Joden die zich buitenshuis voordoen als Jood en thuis binnen de muren hun eigen geloof praktiseren (zoals een van die 'kedicikler' beweerde over haar familie).quote:Op zondag 22 februari 2015 23:50 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
De echte Joden in Turkije zijn er denk ik wel open over of ze waren al vertrokken.
Qua afkomst.. die er nog zijn zijn neem ik aan inmiddels bejaard en getrouwd met een moslim en heeft kleinkids..
Althans dat was de theorie van een Turks familielid.
heb je ook pics van de mannen gemaakt heel toevalligquote:Op zondag 22 februari 2015 23:55 schreef Atak het volgende:
In Istanbul werd ik uitgenodigd naar zo'n synagoge. Dat was best wel interessant om mee te maken. Het was net een grote familie en ze kenden elkaar allemaal. Clichés zijn wel waar. Meeste waren rijk of hadden eigen bedrijven. Ik kreeg nog een baan aangeboden maar ik kon het niet aannemen omdat ik nog student ben.
Klopt, dat zijn de volgelingen van Sabbatai Zevi die na hem ook publiekelijk van geloof zijn veranderd. Het is natuurlijk niet iets dat men openbaar zou maken, dus de verhalen zijn vooral op complottheorieën gebaseerd, welke beroemdheden bijvoorbeeld Dönme zouden zijn en dergelijke.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Moslim Armeniërs (Hemsinli), Zwarte-Zee Grieken, Laz, Georgiers etc zijn niet geheim en verbergen hun afkomst niet. Maar Joden volgens heel veel verhalen op het internet blijkbaar wel. Daarom vraag ik mij af hoeveel ervan waar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |