Dat kloptquote:Op maandag 23 februari 2015 16:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Uitgaande van groepen van 8, en elke 2 weken zou t schema er ongeveer zo uitzien...
30 mrt ---> boekje versturen naar nr 1.
13 april
27 april
11 mei
25 mei
8 juni
22 juni
6 juli ---> boekjes thuis
Ik eigenlijk ook niet maar deze viel me wel opquote:Op maandag 23 februari 2015 16:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Oh joh dat had ik niet eens gezien.. ik let zelden op de PI...
Whaha nee dus...quote:Op maandag 23 februari 2015 16:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet maar deze viel me wel opMaar per ongeluk aangeklikt dus?
Ik heb echt zin om te beginnen, krijg ook ontzettend veel inspiratie door van alles wat ik zie. Ik moet maar notities maken voordat ik dingen vergeet
Edit: had je de data in de OP eigenlijk wel gezien?
Ik vond het al een beetje gek dat je het zo herhaaldequote:Op maandag 23 februari 2015 16:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Whaha nee dus...
Gaat lekker, verkeerde PI en spuit 11...
Mag ik de "mijnkindwasom5uurwakker" kaart inzetten
Geenquote:Op maandag 23 februari 2015 16:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vond het al een beetje gek dat je het zo herhaalde![]()
En ja die kaart mag je zeker inzetten
Tssk uitsloverquote:Op maandag 23 februari 2015 17:36 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Ben al materiaal aan het verzamelen
Laat L. meehelpen johquote:Op maandag 23 februari 2015 19:30 schreef Dyre het volgende:
Oh, dit lijkt me superleuk, maar als ik die vorige topics doorlees, ik ben helemaal niet zo creabea... 8 Pagina's is ook wel veel om te vullen als je niet zo handig bent met tekenen/knutselen/scrappen.
Ik wil graag op de misschien-lijst en dan ga ik even goed bedenken of ik dat écht in 2 weken kan doen
jaaaaaa taalquote:Op maandag 23 februari 2015 20:07 schreef L-E het volgende:
Ik overweeg ook om mee te doen. Ik ben zo a-creatief als maar kan, maar ik ben dol op taal en daar kun je ook pagina's mee vullen toch
Ja mij ook maar als ik na deze week weer moet werken.. Dat gaat nooit lukkenquote:Op maandag 23 februari 2015 20:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh bah, dit lijkt me heel leuk..
Wel ook plek voor anderen overlaten he, om in jouw boekje te schrijven!quote:Op maandag 23 februari 2015 20:54 schreef Stormqueen het volgende:
Ah jawel! Ik heb al drie pagina's gedaan!
gewoon aan lekker gek crea bea gesso scrapbook fröbel frenzyquote:Op maandag 23 februari 2015 21:03 schreef Razztwizzle het volgende:
Naaaaaah.
Ok.
I'm in!
Waar begin ik aan.
Woensdag ga ik een boekje kopen
En spullen! Flying Tiger here I come!
en "live" "laugh" en "love" in sierlijke letters op de lades natuurlijk!quote:Op maandag 23 februari 2015 21:30 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja, en ik heb me vandaag ook uitgeleefd bij de Action. Kekke whitewash ladekastjes gekocht die ik ga beplakken met rozen!
Tering, dat ze nog vijf euro durven te vragen voor die aidsquote:Op maandag 23 februari 2015 21:36 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik kwam dus laatst serieus dit tegen bij de Action:
[ afbeelding ]![]()
Arm beesiequote:Op maandag 23 februari 2015 18:13 schreef kwakz0r het volgende:
Ik heb nog vanalles liggen, grootste uitdaging wordt nog de kat uit de weg houden terwijl ik bezig ben. Ik vrees eenzame poezenopsluiting tijdens het knustelen. Sorry poez.
Ja, zien zien zien!quote:Op maandag 23 februari 2015 19:36 schreef Kyara het volgende:
Ik zal vanavond ook even de foto's van mijn knutsels terugzoeken. Want hier ook niet zo crea maar met wat gekleurd papier en leuke plaatjes, stickers en tapejes kom je ook een eind
Dat is ook een mooie uitdaging...quote:Op maandag 23 februari 2015 20:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Als jullie heel veel creativiteit van mij verwachten, dan gaan jullie een nieuw level van teleurstelling ontdekken![]()
.
Geurrijke knutsels...quote:Op maandag 23 februari 2015 20:12 schreef L-E het volgende:
En mijn dreumes is heel creatief met poep, het zat vanavond nog in zijn nek, dus die laat ik ook gewoon even zijn gang gaan in dat boekie
Als de laatste die mijn boekje heeft nou 2 dagen later wil versturen, dan krijg ik hem op mn verjaardagquote:
Ik wil dat wel doen hoor! Kom ik m brengen met de Saarquote:Op maandag 23 februari 2015 22:04 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Als de laatste die mijn boekje heeft nou 2 dagen later wil versturen, dan krijg ik hem op mn verjaardag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |