blob, wat ik me nu al tijden afvraag, ben jij een kloon van iemand? Ik kom jou op het forum namelijk nooit tegen verder, alleen bij dit soort acties.quote:Op maandag 23 februari 2015 06:55 schreef blob87 het volgende:
Ik vind t super leuk om mee te doen (en kan nog want 21/3 terug van vakantie). Alleen twijfel of ik die elke 2 weken vullen haal. Vooral omdat de post er nog af gaat en het dan eerder 1,5/1 week wordt. Denk nog ff na.
Dat heb ik ook... ik vind het heel leuk, maar ik heb nog meer leuke dingen in de planning. Maar ik wil het ook niet half doen ofzo... *peins peins peins*quote:Op zondag 22 februari 2015 23:45 schreef Burdie het volgende:
Ik twijfel trouwens toch, het is best een commitment....
Klopt, post alleen met deze user in Oud.quote:Op maandag 23 februari 2015 07:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
blob, wat ik me nu al tijden afvraag, ben jij een kloon van iemand? Ik kom jou op het forum namelijk nooit tegen verder, alleen bij dit soort acties.
Ik ga het erin zettenquote:Op zondag 22 februari 2015 23:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Misschien een dingetje in de OP dat je je alleen op moet geven als je in staat bent om elke 2 weken 4-8 bladzijdes te vullen... ( ziekte en zeer uitgesloten natuurlijk)
Ik zet je erin!quote:Op maandag 23 februari 2015 09:52 schreef Butterflower het volgende:
Wat leuk, ik wil ook wel meedoen!
Al ben ik niet heel creatief hoor
Je staat erinquote:Op maandag 23 februari 2015 13:51 schreef ymme het volgende:
Ik denk dat ik ook wel mee wil doen. Heerlijk even wat afleiding 's avonds als de kindjes op bed liggen.
Ah ok, las even over het "ik denk dat" gedeelte heenquote:Op maandag 23 februari 2015 14:25 schreef ymme het volgende:
[..]
Nog heel eventjes onder voorbehoud. Lees ik het vanavond nog even goed na enzo
Dat is ook wel een goeie, dat je het signeert met je eigen naamquote:Op maandag 23 februari 2015 14:26 schreef Susie het volgende:
Net mijn boekje maar weer eens gepakt, erg leuk om te kijken weer. En van sommige knutsels geen idee van wie, want geen naam bij![]()
Enjoy allen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |