Vorig jaar won 'ie van Van Avermaet in de sprint. Zo langzaam is 'ie dus niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die heeft toch een sprint als een strijkplank ?
Klopt maar dat was meer een fout van Greg volgens mij, hij liet een gaatje vallen staat me bij.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Vorig jaar won 'ie van Van Avermaet in de sprint. Zo langzaam is 'ie dus niet.
Stannard zal ook wel weten welk wiel hij moet hebben. Het is vooral de vraag of ze 'm in dat wiel laten.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:15 schreef Pedroso het volgende:
Hopelijk dat Stannard het wiel van Boonen kiest. Dat zou Michel niet leuk vinden.
Boonen verloor wel eens in de sprint van Cancellara, dus da's ook geen zekerheid.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:16 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Klopt maar dat was meer een fout van Greg volgens mij, hij liet een gaatje vallen staat me bij.
Bedoel dat ie gaat gokken op een renner want dat ze één voor één zullen gaan bij de ploeg Boonen lijkt me duidelijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:16 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Stannard zal ook wel weten welk wiel hij moet hebben. Het is vooral de vraag of ze 'm in dat wiel laten.
Iets langer over het fietspad had minder spannend geweestquote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Doodeng hoe ze daar over het fietspad rijden.
Jantje Boven legt het even uit.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:21 schreef DeeBee het volgende:
'Kom op he...kom aan he...kom op he!'
Wel filmenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Boonen wint gooi ik een blik bonen uit het raam.
Die weet wel hoe je een finale moet rijden.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jantje Boven legt het even uit.
Wat doe je als Boonen in de sprint valt?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Boonen wint gooi ik een blik bonen uit het raam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |