Wielrennen bij NOS kijkenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:04 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Mensen die NOS-stream kijken begrijpen het wel.
Zat ook al in 1e instantie af te vragen waarom er een gele trui is.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet toch wennen aan dat shirtje van Sep
Mart heeft dan ook de natuurlijke gave dat mensen automatisch op hem afstemmen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als Mart commentaar zou geven, dan zou ik ook naar de NOS zappen.
Gaat Wuyts nu ook zeiken dat de beste man in koers niet gewonnen heeft?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Vanmarcke de sterkste man in de koers.
Wint m toch nietquote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Vanmarcke de sterkste man in de koers.
Als een Belg wint uiteraard niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gaat Wuyts nu ook zeiken dat de beste man in koers niet gewonnen heeft?
Denk het ook niet....als ze straks compleet zijn, gaan de Quick Steppers stuk voor stuk demarreren.quote:
Voordeel is wel dat d verhouding quickstep-nietquickstep lichtelijk verandert. Ik zou als Stannard zijnde gewoon mn benen stil houdenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:10 schreef Mykonos het volgende:
Vanmarcke toch weer wat dichter, maar zelfs als hij er bij komt moet je nog altijd met vier Etixx-renners afrekenen. Kansloze missie lijkt me.
Maak je ook maar niet de illusie dat dat zooitje nu ook clean rondrijdt. Google hun ploegarts Jose Ibarguren Taus maar eensquote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit doet me denken aan de Lefevredominantie ooit met mapei in Parijs Roubaix en met name Luik bastenaken luik. Die bleken later allemaal te hebben geslikt.
Yep. Dan kan je tenminste nog met drie man iets proberen te doen. Nu ben je altijd de lul.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat d verhouding quickstep-nietquickstep lichtelijk verandert. Ik zou als Stannard zijnde gewoon mn benen stil houden
Yep, hij kan nog even blijven hangen in het wiel waarschijnlijk maar dan zullen ze éen voor één wel gaan bij Etixx.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:10 schreef Mykonos het volgende:
Vanmarcke toch weer wat dichter, maar zelfs als hij er bij komt moet je nog altijd met vier Etixx-renners afrekenen. Kansloze missie lijkt me.
Nee uiteraard niet. T is Lefevre..de grootste huichelaar van allemaal. Die zou 20 jaar geleden al verbannen moeten zijnquote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:11 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Maak je ook maar niet de illusie dat dat zooitje nu ook clean rondrijdt. Google hun ploegarts Jose Ibarguren Taus maar eens
Verder een algeheel orgasme op Sporza zeker? Ik gun het Boonen wel
Stannard doet niks meer natuurlijk. Zou wel lachen zijn als íe dan de sprint nog wint.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat d verhouding quickstep-nietquickstep lichtelijk verandert. Ik zou als Stannard zijnde gewoon mn benen stil houden
Die heeft toch een sprint als een strijkplank ?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:13 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Stannard doet niks meer natuurlijk. Zou wel lachen zijn als íe dan de sprint nog wint.
Dacht Greg vorig jaar ook.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die heeft toch een sprint als een strijkplank ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |