Hey, wie ben jij? Stel je even voor.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:25 schreef Cavaliers het volgende:
Waar blijft die samenvatting? Ik wil Wout zien.
Ik ben Kevaljee, aangenaam.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hey, wie ben jij? Stel je even voor.
Leuk om je te ontmoeten, veel plezier bij de koers!quote:
Bedankt ouwe pik, hoewel Vlaamse voorjaarskoersen mij totaal niet kunnen boeien.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Leuk om je te ontmoeten, veel plezier bij de koers!
Echte wielerfans kijken alles natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bedankt ouwe pik, hoewel Vlaamse voorjaarskoersen mij totaal niet kunnen boeien.
Dit is een beetje vloeken in de kerk.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bedankt ouwe pik, hoewel Vlaamse voorjaarskoersen mij totaal niet kunnen boeien.
Cavaliers vindt de nietszeggende rondes in Zuid-Amerika leukerquote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:35 schreef Momo... het volgende:
[..]
Dit is een beetje vloeken in de kerk.
Ik ben niet de enige in dit topic, weet ik toevallig.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Cavaliers vindt de nietszeggende rondes in Zuid-Amerika leuker
Zo toevallig is dat niet, denk ikquote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige in dit topic, weet ik toevallig.
Ja, eigenlijk mag het niet. Ze zouden eigenlijk iedereen die dat doet consequent uit koers moeten nemen, voordat er weer eens een ongeluk met een toeschouwer is.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:08 schreef Lavenderr het volgende:
Wat wild wordt er gereden en de stoep op en dat soort dingen. Durf amper te kijken.
Prima inderdaad. Lekker geelquote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:07 schreef Pedroso het volgende:
Goed herkenbaar tenue van Lotto-Jumbo. Dacht dat er veel meer zwart in zat.
Denk rond 16.40 uur. Kan ook 16.41 uur zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |