Hey, wie ben jij? Stel je even voor.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:25 schreef Cavaliers het volgende:
Waar blijft die samenvatting? Ik wil Wout zien.
Ik ben Kevaljee, aangenaam.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hey, wie ben jij? Stel je even voor.
Leuk om je te ontmoeten, veel plezier bij de koers!quote:
Bedankt ouwe pik, hoewel Vlaamse voorjaarskoersen mij totaal niet kunnen boeien.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Leuk om je te ontmoeten, veel plezier bij de koers!
Echte wielerfans kijken alles natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bedankt ouwe pik, hoewel Vlaamse voorjaarskoersen mij totaal niet kunnen boeien.
Dit is een beetje vloeken in de kerk.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bedankt ouwe pik, hoewel Vlaamse voorjaarskoersen mij totaal niet kunnen boeien.
Cavaliers vindt de nietszeggende rondes in Zuid-Amerika leukerquote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:35 schreef Momo... het volgende:
[..]
Dit is een beetje vloeken in de kerk.
Ik ben niet de enige in dit topic, weet ik toevallig.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Cavaliers vindt de nietszeggende rondes in Zuid-Amerika leuker
Zo toevallig is dat niet, denk ikquote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige in dit topic, weet ik toevallig.
Ja, eigenlijk mag het niet. Ze zouden eigenlijk iedereen die dat doet consequent uit koers moeten nemen, voordat er weer eens een ongeluk met een toeschouwer is.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:08 schreef Lavenderr het volgende:
Wat wild wordt er gereden en de stoep op en dat soort dingen. Durf amper te kijken.
Prima inderdaad. Lekker geelquote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:07 schreef Pedroso het volgende:
Goed herkenbaar tenue van Lotto-Jumbo. Dacht dat er veel meer zwart in zat.
Denk rond 16.40 uur. Kan ook 16.41 uur zijn.quote:
Hij heeft wel de sterkste ploeg. Met zo'n ploeg kun je ook gewoon winnen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:24 schreef Pedroso het volgende:
Boonen wil even laten zien hoe goed ie is. Kan wel eens een top 5 plek worden als ie z'n beste doet.
Doping, dat is iets van knoflooklanden en voormalig Sovjetstaten.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:25 schreef Pedroso het volgende:
Ja Michel, Belgen gebruiken geen doping. Dat doen alleen de buitenlanders.
Stybar ook wel goede kans denk ik.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:24 schreef Pedroso het volgende:
Boonen wil even laten zien hoe goed ie is. Kan wel eens een top 5 plek worden als ie z'n best doet.
Kunnen die Belgen ook niks aan doen dat ze niet fatsoenlijk kunnen pratenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:31 schreef Pino112 het volgende:
Doet ie dat Djumbo nou expres of is ie echt zo dom?
Wie? Alle Belgen doen dat.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:31 schreef Pino112 het volgende:
Doet ie dat Djumbo nou expres of is ie echt zo dom?
Haha, voor één keer dat het eens niet de Nederlanders zijn die het op z'n Engels uitsprekenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Kunnen die Belgen ook niks aan doen dat ze niet fatsoenlijk kunnen praten
quote:
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 28-02-2015 om 10:46:26Luke Rowe. #glazenbolcup reageer retweet
Die commentator.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wie? Alle Belgen doen dat.
Johnny gaat zo demarreren, rechtdoor naar school en kantoor.quote:
Ik ergerde me daar vorig jaar ook al zo aan, maar nog niks veranderd dusquote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De banden van Lotto zijn nog steeds kut.
Welke banden rijden ze mee? Nog steeds Vittoria? Dan weet ik wat ik niet moet kopenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:51 schreef Spies het volgende:
[..]
Ik ergerde me daar vorig jaar ook al zo aan, maar nog niks veranderd dus
Idd Vittoria dus. Giant-Alpecinx rijdt er ook meequote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Welke banden rijden ze mee? Nog steeds Vittoria? Dan weet ik wat ik niet moet kopen
Ze gingen naar voren en toen heel hard fietsen, en toen waren ze weg.quote:
Vanmarcke versnelde en er konden er maar vier volgen. Toen reed Vanmarcke leg en waren die vier weg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |