En daarna een woedende Wuyts die Terpstra probeert te wurgen?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:24 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Terpstra die gaat Boonen verslaan in de sprint
Misschien kan Wuyts gewoon weer stevig griepje krijgen zoals bij de Tour.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:26 schreef OProg het volgende:
[..]
En daarna een woedende Wuyts die Terpstra probeert te wurgen?
Dan is er vast wel iemand in het peloton die even het adres van dokter Mertens wil geven. Die heeft allemaal mooie manieren om iemand weer op te lappen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien kan Wuyts gewoon weer stevig griepje krijgen zoals bij de Tour.
Ik eigenlijk ook wel.Etix moet doorrijden en die willen dat Boonen wint.Stannard zit eigenlijk al40 km lekker in het wiel 'uit te rusten'.quote:
Misschein wil die de Waalse Pijl wel winnen?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
,,Boom kijkt uit naar de grote wedstrijden in april"
Vernauwt ie zn seizoen dus nog meer
Dat zou wel een treurige strategie zijn. Het is de ideale gelegenheid om Vandenbergh, al jarenlang een solide steunpilaar voor QS, een mooie prijs te laten pakken.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook wel.Etix moet doorrijden en die willen dat Boonen wint.Stannard zit eigenlijk al40 km lekker in het wiel 'uit te rusten'.
Echt dom is nog mild.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Stannard wint is Ettix echt dom
Daarom is het goed dat Vanmarcke druk van achteruit blijft geven.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook wel.Etix moet doorrijden en die willen dat Boonen wint.Stannard zit eigenlijk al40 km lekker in het wiel 'uit te rusten'.
x2quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb nog liever dat Stannard wint dan Terpstra.
Die druk is ondertussen wel aanzienlijk aan het verminderen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:34 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Daarom is het goed dat Vanmarcke druk van achteruit blijft geven.
Denk dat vooral ook meespeelt dat Boonen ook ouder wordt en deze gewoon nog een keer wil winnen. En terecht trouwens.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Voor Ettix is een zege van Boonen simpelweg publicitair interessanter dan een zege van Terpstra/VDB3
Daarom durven ze niet iemand weg te sturen want als Stennard dan zijn benen stilhoudt is Boonen weer gekloptquote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Voor Ettix is een zege van Boonen simpelweg publicitair interessanter dan een zege van Terpstra/VDB3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |