quote:Ook zo"n last van zilvervisjes in huis?
Leg mottenpapier op de plek waar ze veel zijn: bijvoorbeeld lades met papier. Degene die er zijn gaan dood en er komen als het goed is geen nieuwe.
quote:Deze tip heb ik ooit gehad van een verdelger: strooi mierenpoeder op de plaatsen waar u veel zilvervisjes tegenkomt. Wel oppassen als u kinderen of huisdieren heeft.
quote:Er zijn twee manieren om zilvervisjes weg te houden: 1 overal het licht aanlaten want daar houden ze niet van. Maar dat is duur.
2 Heb ik bij toeval ontdekt: je neemt een goedkoop toiletbloc, maakt een klein sneetje in het cellofaan, niet te groot anders stinkt het in b.v. de kast, en legt dat op de betreffende plaatsen.
Sindsdien heb ik eigenlijk geen last meer van die enge beestjes.
quote:Zilvervisjes blijven plakken op een lijntje honing. Een plastic zakje of bakpapier nemen. Lijntje honing er op smeren en neerleggen op een plek waar ze rondlopen. Ik weet niet of ze door de honing aangetrokken worden. Misschien volstaat een plakstrip zoals voor vliegen ook.
quote:De laatste jaren zaten er heel veel
zilvervisjes dichtbij de wc.
Van alles geprobeerd, maar ze bleven
maar terugkomen.
Beste tip, koop lokdoosjes (tegen
zilvervisjes), ze zijn ook tekoop
als je zoekt op internet.
Sinds ik lokdoosjes heb heb ik geen
zilvervisjes meer gezien.
thank youquote:Op zondag 22 februari 2015 19:20 schreef noodgang het volgende:
Wijsheden van het internet, dus dan moet het wel werken:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
goede sugestie!quote:Op zondag 22 februari 2015 19:25 schreef etuiedelapiel het volgende:
Spuitbusje halen ALLE naden van de plinten inspuiten en klaar.
Daar klopt iets niet in het verhaal, want dat geldt dan ook weer voor hun buren, toch?quote:Op zondag 22 februari 2015 19:43 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Werkt super, alleen moeten je buren het ook doen.
Die dingen komen door de kleinste kiertjes heen dus beter is het hele woonblok.quote:Op zondag 22 februari 2015 19:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar klopt iets niet in het verhaal, want dat geldt dan ook weer voor hun buren, toch?
Nieuwe woning zegt niks natuurlijk, hoe weet je dat het droog is ?quote:Op zondag 22 februari 2015 20:08 schreef snorriebaard het volgende:
[..]
integendeel het is best droog. relatief nieuwe woning, weet je.
quote:Op zondag 22 februari 2015 20:46 schreef MostWanted het volgende:
Moet je je huis wat beter schoonmaken denk ik.
valt wel mee, kep pas 3 maanden geleden stof gezogenquote:Op zondag 22 februari 2015 20:46 schreef MostWanted het volgende:
Moet je je huis wat beter schoonmaken denk ik.
en zilvervis loos!quote:Op zondag 22 februari 2015 22:07 schreef snorriebaard het volgende:
[..]
kan ik ook wel doen, maar dan ben ik dakloos...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |