abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6658449
Bron Autoweek.

Hij is niet te koop en misschien daarom wel zo begerenswaardig: de Pirelli-kalender. De 2003-editie is alweer de dertigste die de Italiaanse bandenfabrikant uitgeeft. Hij is gemaakt in Italië en voor het eerst zijn er ook mannelijke modellen gefotografeerd.

Twee jaar geleden vormde Napels het decor voor de Pirelli-kalender en nu zijn de 15 vrouwelijke en 8 mannelijke modellen op de gevoelige platen vastgelegd in de omgeving van Cilento en de ruïnes van de oude stad Paestum, in Zuid-Italië. De Amerikaanse fotograaf en regisseur Bruce Weber (van onder meer īLetīs Get Lostī over het leven van Chet Baker) werkte zes dagen met internationale topmodellen als Sophie Dahl, Isabeli Fontana, Bridget Hall, Heidi Klum en Karolina Kurkova. Ook nieuwe sterren en dus voor het eerst mannelijke modellen, onder wie de Amerikaanse halfzwaargewichtbokser Richie La Montagne en de acteur Stephane Ferrara, vormden de īcastī voor de 2003-kalender.

Het bloot is weer terug, niet om het bloot alleen, maar juist als eerbetoon aan de ongerepte natuur en als ode aan de vrijheid.
Volgens Weber vertelt elke foto een eigen verhaal en roep een emotie op. Ik zie steeds hoe ook vrouwen de Pirelli Calendar bekijken en ik denk dat het voor vrouwen én mannen heel prettig kan zijn om op de kalender ook eens een kerel te zien.
De Pirelli-kalender wordt in een beperkte oplage verspreid onder relaties van het merk. In Nederland zijn 250 exemplaren uitgegeven.
Pirelli heeft speciaal voor de kalender een website www.pirellical.com. Daarop is te zien hoe je een exemplaar kunt winnen.

Wat een gave kalenders zijn dat, ik heb ze al een keertje gezien !

https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
  Official ESF Kreviewer woensdag 6 november 2002 @ 17:44:39 #2
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_6660576
Wel een lelijke chick op die foto...
pi_6661461
quote:
Op woensdag 6 november 2002 17:44 schreef Kreator het volgende:
Wel een lelijke chick op die foto...
Gehehe, was het enige plaatje wat ik kon vinden
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_6669537
quote:
[b].

De Pirelli-kalender wordt in een beperkte oplage verspreid onder relaties van het merk. In Nederland zijn 250 exemplaren uitgegeven.
Pirelli heeft speciaal voor de kalender een website www.pirellical.com. Daarop is te zien hoe je een exemplaar kunt winnen.

[afbeelding]

Wat een gave kalenders zijn dat, ik heb ze al een keertje gezien !

echt wel vervelend dat wij er elk jaar 15 krijgen !!!!!
als grootste klant van Pirelli benelux
waarom meteen nu, en niet zometeen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')