SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's:SPOILER: StandaardPOLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POLL aspirant bewoner:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
24 februari: Nominatie
25 februari: 2 nieuwe aspirant bewoners
1 maart: exit 1 aspirant bewoner
2 maart: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gabrie neemt de laptop van 9 uur 's avonds tot 9 uur 's morgens de komende 5 dagen. Dat wordt knallen
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
mijn stem gaat ook naar laubquote:Op zondag 22 februari 2015 16:21 schreef TillyB het volgende:
[..]
Neus!!!! zoveel mogelijk stemmen op haar! Laat de boodschap luid en duidelijk over komen\
*kan iemand anders openen????????????
wil heel graag haar gezicht zien als haar naam uit die enveloppe komt![]()
Ja maar ik gun hem LauA ook zo.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:24 schreef utopinee het volgende:
[..]
mijn stem gaat ook naar laub
wil heel graag haar gezicht zien als haar naam uit die enveloppe komt
En ook Nonomi... je hoort haar alleen maar giechelen maar net wel flink tegen Bjorn uitpakken als hij niet doet wat haar vriendje wil![]()
![]()
Het urensysteem![]()
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Gemist, wat zei ze?quote:Op zondag 22 februari 2015 16:24 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Ja, dat was weer een walgelijke sneer![]()
doen ze heel luchtig over ''we zien het allemaal verkeerd/anders''quote:Op zondag 22 februari 2015 16:24 schreef utopinee het volgende:
[..]
wil heel graag haar gezicht zien als haar naam uit die enveloppe komt'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
LauB zei van de week dat ze dat heel erg zou vinden als ze de elitestem krijgtquote:Op zondag 22 februari 2015 16:25 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
doen ze heel luchtig over ''we zien het allemaal verkeerd/anders''![]()
![]()
![]()
![]()
datquote:Op zondag 22 februari 2015 16:24 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ja maar ik gun hem LauA ook zo.
En ook Nonomi... je hoort haar alleen maar giechelen maar net wel flink tegen Bjorn uitpakken als hij niet doet wat haar vriendje wil![]()
Ze zei van de week nog dat ze wel stemmen verwachtte de komende stemming. Dat vond ze niet zo erg, maar de publieksstem, dat zou ze wel heel erg vindenquote:Op zondag 22 februari 2015 16:24 schreef utopinee het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
als ik zeker weet dat er meerdere stemmen op haar komen geef ik haar mijn stem ook.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:24 schreef utopinee het volgende:
[..]
ze verwacht die stem echt niet en dat gaat ze echt niet leuk vindenquote:Op zondag 22 februari 2015 16:25 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
doen ze heel luchtig over ''we zien het allemaal verkeerd/anders''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: