sinds iedereen in huis popcorntime gebruikt heb ik gezegd dat ik ging stoppen met films downloaden aangezien het veel plaats inneemt voor films dat niemand kijkt.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Films doe ik nog wel handmatig, maar met series is dat geen doen, zeker niet als je aardig wat series volgt.
daarom moet je meer downloaden dan dat je kan kijkenquote:Op zondag 22 februari 2015 17:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
Series vind ik altijd zo kut he, Vikings en Black Sails, SOA super series alleen steeds wachten op die shit.
Gotham
Uh, nee. Spotnet is afhankelijk van usenet. Zonder newsserver download je met spotnet helemaal niets.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Spotnet is maar een aanbieder natuurlijk?
Zit al jaren bij Ewekaquote:Op zondag 22 februari 2015 17:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Uh, nee. Spotnet is afhankelijk van usenet. Zonder newsserver download je met spotnet helemaal niets.
Ja dat is het probleem kijk je 2 seizoenen moet je een jaar= Wachten Maar weet je niet meer hoe en wat precies, begin je nog een keer opnieuw etcquote:Op zondag 22 februari 2015 17:36 schreef redboyke het volgende:
[..]
sinds iedereen in huis popcorntime gebruikt heb ik gezegd dat ik ging stoppen met films downloaden aangezien het veel plaats inneemt voor films dat niemand kijkt.
vroeger keek ik meer films maar ben ondertussen overgeschakeld op series. meer verbondenheid en spanning.
[..]
daarom moet je meer downloaden dan dat je kan kijkenof per seizoen een serie kijken dan hoef je nooit te wachten. kijk je een season ven iets anders. tegen dan zit je alweer een maand verder ofzo.
series kunnen altijd beetje rechtgetrokken worden per aflevering maar een slechte film blijft een slechte film.
dat probleem had ik vroeger toen ik nog manueel downloade. dat tegen de tijd dat het terug begint je nietmeer weet welke series je allemaal volgde. met sonarr worden die automatisch gedownload.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja dat is het probleem kijk je 2 seizoenen moet je een jaar= Wachten Maar weet je niet meer hoe en wat precies, begin je nog een keer opnieuw etc
Walking death net zo ook mee gestopt met kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2015 17:55:28 ]
quote:Op zondag 22 februari 2015 17:55 schreef redboyke het volgende:
[..]
dat probleem had ik vroeger toen ik nog manueel downloade. dat tegen de tijd dat het terug begint je nietmeer weet welke series je allemaal volgde. met sonarr worden die automatisch gedownload.Probleem blijft je kunt niet lekker door kijken. ook dan moet je weer een week wachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.
ja ok u win. jij download 2 series en wacht een week ik download 260series en hop van de een naar de andere en bij sommige begin ik pas te kijken als ze complete zijn.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
Probleem blijft je kunt niet lekker door kijken. ook dan moet je weer een week wachten
Maar niet alle series vind ik leuk/of na 5 afleveringen word het flauwquote:Op zondag 22 februari 2015 17:59 schreef redboyke het volgende:
[..]
ja ok u win. jij download 2 series en wacht een week ik download 260series en hop van de een naar de andere en bij sommige begin ik pas te kijken als ze complete zijn.
er zijn genoeg series die ended zijn die je nog niet gezien hebt.
net als jouw comments. ik ben klaar.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maar niet alle series vind ik leuk/of na 5 afleveringen word het flauw
quote:Op zondag 22 februari 2015 18:04 schreef redboyke het volgende:
[..]
net als jouw comments. ik ben klaar.
Dat dus.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:59 schreef redboyke het volgende:
[..]
ja ok u win. jij download 2 series en wacht een week ik download 260series en hop van de een naar de andere en bij sommige begin ik pas te kijken als ze complete zijn.
er zijn genoeg series die ended zijn die je nog niet gezien hebt.
nee daarnet werkte het nog maar /register werkt niet als je al ingelogd bent blijkbaar.quote:
Als het goed is gaat hij nooit meer open.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:29 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Och, hij gaat niet meer open het komende jaar dus dit is een redelijke prijs.
Sonarr is zelf gratis.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:38 schreef Syrena het volgende:
Dat Sonarr ziet er goed uitMoet ik daar nog iets extra voor doen/betalen? Gebruik eztv tot nu toe voor series, en Spotnet voor ebooks.
PFmonkey vanmorgen nog geregistreerd
Tnx. Heb op binaries4all een duidelijke uitleg gevonden.quote:
Ik ga het er ook op zetten, hoor er wel goede verhalen over.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:05 schreef T_Fuff het volgende:
Ben zelf de overstap naar Sonarr aan het maken, met name na het lezen van dit stuk.
Met name handling van failed downloads en de kwaliteit/release keuze zoals bij couchpotato aanwezig zijn hebben me overgehaald.
Interface is wat dat betreft ook een tikkeltje mooier.
Jullie horen mijn bevindingen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |