SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winter Upgrade info HIER
Akkoord vanaf NUquote:Op zondag 22 februari 2015 12:45 schreef King.Vegeta het volgende:
[..]
Even een minuut stilte houden dan?
Of speciale 7,5k packs. Kan ik ook een keer een pakje halen.quote:Op zondag 22 februari 2015 12:49 schreef Tim86 het volgende:
Beter knalt EA er nog even wat 50k of 100k packs uit straks
Ik hoef er ook geen te halen hoor. Maar wil dat Muller en Guarin nog wat droppenquote:Op zondag 22 februari 2015 12:49 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Of speciale 7,5k packs. Kan ik ook een keer een pakje halen.
Hoe duur is Fredy?quote:Op zondag 22 februari 2015 12:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik hoef er ook geen te halen hoor. Maar wil dat Muller en Guarin nog wat droppen
Gisteren gezakt tot 115k op futfocus, maar ben pas vanavond weer thuis dus had geen kans om gisteren te kopen toen hij vast wel rond 100k te krijgen was. Nu vast weer wat gestegen.quote:
Stats zien er, zoals altijd, weer heerlijk uit. 91 long shot + 95 shot powerquote:Op zondag 22 februari 2015 12:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik hoef er ook geen te halen hoor. Maar wil dat Muller en Guarin nog wat droppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja zo kan ik het ookquote:Op zondag 22 februari 2015 12:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik denk wel 50k packs maar geen 100k packs, misschien ook wel helemaal niks.
Dat is SIF Aurier alquote:Op zondag 22 februari 2015 13:07 schreef Tobi-wan het volgende:
Heeft iemand hier IF Danilo? Dat moet wel de beste RB in het spel zijn...
Dat betwijfel ik. Aurier is misschien fysiek iets sterker maar geef mij maar 86 long shot en 90 shot power. Aurier is meer een verdediger, Danilo kan verdedigen maar ook lekker mee aanvallen. Dat vind ik best wel belangrijk voor een back.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |