Ik heb windows xp, ik maak mij geen zorgen.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja deze TS heeft struggles. Maar pas op hij is wel hacker.
Ik ben een slachtoffer.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja deze TS heeft struggles. Maar pas op hij is wel hacker.
Wat?quote:Op zondag 22 februari 2015 02:33 schreef mootie het volgende:
Fett sexig, skulle knulla skiten ur dig.
Niet, want dat is geen Vlaams voor nachtwinkeleigenaarquote:
iedereen heeft dialect , ik zeg niet dat vlamingen in het algemeen nachtneger zeggen , gewoon mijn hele vriendenkring wel en de omgeving ook , meesten rond mijn leeftijd dan ...quote:Op zondag 22 februari 2015 02:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niet, want dat is geen Vlaams voor nachtwinkeleigenaarJa, het is lastig als mensen wel weten wat je bedoelt en je dialect snappen, ik weet het.
Racist.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:34 schreef gymbo het volgende:
[..]
iedereen heeft dialect , ik zeg niet dat vlamingen in het algemeen nachtneger zeggen , gewoon mijn hele vriendenkring wel en de omgeving ook , meesten rond mijn leeftijd dan ...
Hoe maak je de perfecte Vlaamse friet?quote:Op zondag 22 februari 2015 02:35 schreef gymbo het volgende:
geloof je me echt niet ?
vraag dan iets wat enkel een belg zou weten
Van patatquote:Op zondag 22 februari 2015 02:35 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hoe maak je de perfecte Vlaamse friet?
"Hallo meneer, mijn toetsenbord typt geen woorden meer, ik denk dat hij stuk is, kunt u hier een offerte voor opstellen om het te laten repareren?"quote:Op zondag 22 februari 2015 02:35 schreef gymbo het volgende:
geloof je me echt niet ?
Ik weet een vraag!quote:Op zondag 22 februari 2015 02:35 schreef gymbo het volgende:
geloof je me echt niet ?
Godsamme, daar heb ik toch geen biet aan. Denk je soms dat ik het ga opzoeken ofzo? Nou mooi niet. Ben gekke Henkie toch niet.quote:
serieus zo'n vraag ? dat weet iedereen toch ?quote:Op zondag 22 februari 2015 02:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik weet een vraag!
Wie is de koning van België?
Ik was al henk, jij mag iemand anders zijn vanavond.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:36 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Godsamme, daar heb ik toch geen biet aan. Denk je soms dat ik het ga opzoeken ofzo? Nou mooi niet. Ben gekke Henkie toch niet.
Gr gr normale Henkie.
Kan niet, Julian is mijn buurjongen.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:37 schreef gymbo het volgende:
[..]
serieus zo'n vraag ? dat weet iedereen toch ?
koning julian
TS, je antwoord duurt lang. DUURT LANG. DUURT LANG.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
"Hallo meneer, mijn toetsenbord typt geen woorden meer, ik denk dat hij stuk is, kunt u hier een offerte voor opstellen om het te laten repareren?"
Vertaal dat maar.
Is Boudewijn al dood danquote:Op zondag 22 februari 2015 02:37 schreef gymbo het volgende:
[..]
serieus zo'n vraag ? dat weet iedereen toch ?
koning julian
-.-quote:Op zondag 22 februari 2015 02:38 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Is Boudewijn al dood dan? Dit is een typische belgenvraag wat alleen echte belgen kunnen weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |