Ik raak alweer een beetje van streek.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:57 schreef Queller het volgende:
[..]
Dito!
Wordt een topdag, -avond en -nacht!
Hoeft niet; je zal in goede handen zijnquote:Op zondag 22 februari 2015 02:59 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik raak alweer een beetje van streek.
Als wij nog even doorklussen, samen, sluit het topic vanzelf...quote:Op zondag 22 februari 2015 02:58 schreef Queller het volgende:
Rest eigenlijk nog maar één vraag: wat doen de klutserts morgen met dit topic? Ruimen? Sluiten?
En toen kwam ik.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:59 schreef Queller het volgende:
[..]
Hoeft niet; je zal in goede handen zijn
Zou wel jammer zijn! Is er eens een écht pareltje in K&W, zakt het naar de krochten....quote:Op zondag 22 februari 2015 02:59 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Als wij nog even doorklussen, samen, sluit het topic vanzelf...
Dan wis ik gewoon een paar onbenullige postjes. Is ie weer openquote:Op zondag 22 februari 2015 03:00 schreef Queller het volgende:
[..]
Zou wel jammer zijn! Is er eens een écht pareltje in K&W, zakt het naar de krochten....
Er stond onwijze druk op.quote:
quote:
Ow, gastmodden! Vinden ze vast leukquote:Op zondag 22 februari 2015 03:00 schreef Five_Horizons het volgende:
Dan wis ik gewoon een paar onbenullige postjes. Is ie weer open
Verdorie man. *poef* kwam er een wolkje.quote:
Gewiste posts zie je niet als mod.....quote:Op zondag 22 februari 2015 03:01 schreef Queller het volgende:
[..]
Ow, gastmodden! Vinden ze vast leuk
Wie had het gedacht... Ik ben er zelf ook een beetje stil van hoorquote:Op zondag 22 februari 2015 03:01 schreef Five_Horizons het volgende:
Verdorie man. *poef* kwam er een wolkje.
Ah!quote:Op zondag 22 februari 2015 03:02 schreef Five_Horizons het volgende:
Gewiste posts zie je niet als mod.....
Kan wel lekker slapen zo.....quote:Op zondag 22 februari 2015 03:02 schreef Queller het volgende:
[..]
Wie had het gedacht... Ik ben er zelf ook een beetje stil van hoor
Voor FA's en A's welquote:Op zondag 22 februari 2015 03:02 schreef Queller het volgende:
[..]
Ah!
Blijven die niet staan? In het roze of zo?
watquote:Op zondag 22 februari 2015 03:03 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik ga nog een afsluitkoffie naar binnen slingeren en dan kruip ik er lekker in
Geniet ervan.... Bij mij wordt er niet meer geslingerd....quote:Op zondag 22 februari 2015 03:03 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik ga nog een afsluitkoffie naar binnen slingeren en dan kruip ik er lekker in
Bananen zijn voor apen. En nootjesquote:
Afsluitkoffie; koffie om de dag af te sluitenquote:
Nee, dat is wel ff klaar nu!quote:Op zondag 22 februari 2015 03:04 schreef Five_Horizons het volgende:
Geniet ervan.... Bij mij wordt er niet meer geslingerd....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |