Oe! Je hebt me een blij mensch gemaaktquote:Op zondag 22 februari 2015 02:40 schreef Five_Horizons het volgende:
De mod die het idee meeneemt mag dat dus bedenken. Wij gaan onwijs stappen, samen.
Nog steeds joh?quote:Op zondag 22 februari 2015 02:40 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ze lachen daar al die tijd om mij....
Mod worden is niet zo heel moeilijk, overigens.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:40 schreef Queller het volgende:
[..]
Zo beschreven vind ik het nóg een beter idee. Ik kon wel mod worden en het zelf 'van achteren' voorstellen
Ik ben een herintredende zij-instromer. Mijn tetten hoeven ze niet meer. Wedden?quote:Op zondag 22 februari 2015 02:42 schreef Five_Horizons het volgende:
Mod worden is niet zo heel moeilijk, overigens.
Vereist wel een tettenfoto, trouwens.
Zij niet, maar ik wel!quote:Op zondag 22 februari 2015 02:42 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik ben een herintredende zij-instromer. Mijn tetten hoeven ze niet meer. Wedden?
Laten we bij het stappen een gewaagd selfie maken. Da's heel hipquote:Op zondag 22 februari 2015 02:43 schreef Five_Horizons het volgende:
Zij niet, maar ik wel!
Op een gegeven moment kom je op een leeftijd dat je het niet meer zo nauw neemt...
(hihi, ik zei 'niet meer zo nauw')
Met ons beider tetten erop....quote:Op zondag 22 februari 2015 02:45 schreef Queller het volgende:
[..]
Laten we bij het stappen een gewaagd selfie maken. Da's heel hip
Ik ben voorquote:Op zondag 22 februari 2015 02:45 schreef Five_Horizons het volgende:
Met ons beider tetten erop....
Sounds like a plan!
quote:Op zondag 22 februari 2015 02:47 schreef Five_Horizons het volgende:
Waar ergens in de buurt van de bewoonde wereld bevinden jouw tetten zich?
quote:
Dit is zó grappigquote:Op zondag 22 februari 2015 02:48 schreef mootie het volgende:
En waar eindigen ze. Dat is een stuk zorgelijker.
Ik spreek ook uit ervaring.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:50 schreef Queller het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit is zó grappig
Way TMI, maar ze zijn sinds een tijdje wat zoekende...
Dat zou wel moeten lukken denk ikquote:Op zondag 22 februari 2015 02:51 schreef Five_Horizons het volgende:
Ja, verdorie. Ik neem m'n groothoekselfiestol wel mee.... doen we het onder de Dom. Stok aan de Dom, ergens bovenaan. Dan moeten we genoeg oppervlak kunnen meepakken.
Als jij ze opruimt.....quote:
Boewhahahahaquote:
Nou. Ik ben er nog niet over gestruikeld, maar ik heb het idee dat dat wel gebeurt als we ze niet overslaan.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:54 schreef Zwappel het volgende:
Tetten overslaan? Ik hoop dat ik dat nooit zal gaan begrijpen
Dat zou ik ook zeggen (met bh aan).quote:Op zondag 22 februari 2015 02:54 schreef Queller het volgende:
[..]
Boewhahahaha
Ik geloof dat het gezien de situatie en de tijd gemiddeld gezien allemaal nog redelijk op de uitgangspositie zit. Maar de vraag is voor hoe lang nog
We hebben haast...quote:
Dat jij zo onhandig ben, daar kunnen mijn dames niets aan doenquote:Op zondag 22 februari 2015 02:55 schreef Five_Horizons het volgende:
Nou. Ik ben er nog niet over gestruikeld, maar ik heb het idee dat dat wel gebeurt als we ze niet overslaan.
Ja... Ik denk dat alles wat we er nu nog over zeggen, het alleen maar erger maaktquote:
Ik zou geen járen meer wachten...quote:
Dito!quote:Op zondag 22 februari 2015 02:56 schreef Five_Horizons het volgende:
Luister Queller...
Ik ben heel ruimdenkend (hihi, ik zei ruim). Mijn vriendin ook (die woont immers samen, maar niet met mij), dus wij gaan onwijs ervaringen uitwisselen enzo. Onder de Dom, tetten overslaan. The works.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |