Er zit nog een dropdownmenuutje in dit topic....quote:Op zondag 22 februari 2015 02:22 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Z'n houding staat me niet aan, dus ik wil hem wel verbouwen ja.
Het is een storingenquote:Op zondag 22 februari 2015 02:23 schreef Five_Horizons het volgende:
Is het een:
Projecten
Klussen
Wonen
Storingen
Het is geen Projecten?quote:
Correct! Maar ik trek zijn verblijfsvergunning in twijfel, en dat Storingen me.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:24 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Het is geen Projecten?
Die vlek Wonen wel in je broek, toch?
quote:Op zondag 22 februari 2015 02:20 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Queller is minimaal 73. Die heeft echt die koffie nodig om te kunnen ademen op dit tijdstip.
quote:Op zondag 22 februari 2015 02:22 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Jij hebt mij ook wel een beetje van streek gemaakt.
En daar ging wéér de koffie. Téring zeg, jullie zijn ergquote:Op zondag 22 februari 2015 02:23 schreef Five_Horizons het volgende:
Is het een:
Projecten
Klussen
Wonen
Storingen
Jij snapt die jongen niet! Het is een Aussie, jahquote:Op zondag 22 februari 2015 02:30 schreef derLudolf het volgende:
Ik zie het probleem niet zo waarin je hier 10 pagina's aan wijdt. Het is een trainingsbroek en geen pantalon of een nette rok
Ze zouden na middernacht gewoon kaartjes moeten verkopen. En dat je kaartje ingetrokken kan worden, zodat je niet meer kan posten. Want als je zo begint, kan alles stukquote:Op zondag 22 februari 2015 02:34 schreef Five_Horizons het volgende:
Komt er weer een mof dit topic baga... bage.. betatgelaiseren !
Pfft...
Ik heb weleens gehoord van de mod-bingokaart.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:35 schreef Queller het volgende:
[..]
Ze zouden na middernacht gewoon kaartjes moeten verkopen. En dat je kaartje ingetrokken kan worden, zodat je niet meer kan posten. Want als je zo begint, kan alles stuk
quote:Op zondag 22 februari 2015 02:36 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik heb weleens gehoord van de mod-bingokaart.
"Ik neem je idee mee naar achteren" staat daar ook op....
Wat verstaan we hier onder 'idee'?quote:Op zondag 22 februari 2015 02:36 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
En daar 'achter' zitten jullie zeker nog steeds om iedereen te lachenquote:Op zondag 22 februari 2015 02:36 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Wil jij echt je prijs weten?quote:
Dat is op FOK! heel breed...quote:Op zondag 22 februari 2015 02:37 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Wat verstaan we hier onder 'idee'?
quote:Op zondag 22 februari 2015 02:39 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Wil jij echt je prijs weten?
Om kaartjes te verkopen na middernacht....quote:Op zondag 22 februari 2015 02:37 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Wat verstaan we hier onder 'idee'?
Ze lachen daar al die tijd om mij....quote:Op zondag 22 februari 2015 02:38 schreef Queller het volgende:
[..]
En daar 'achter' zitten jullie zeker nog steeds om iedereen te lachen
Zo beschreven vind ik het nóg een beter idee. Ik kon wel mod worden en het zelf 'van achteren' voorstellenquote:Op zondag 22 februari 2015 02:39 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Om kaartjes te verkopen na middernacht....
Postrechten kopen, zogezegd....
De mod die het idee meeneemt mag dat dus bedenken. Wij gaan onwijs stappen, samen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |