Ik zie Falla inderdaad niet bepaald met groot succes de Alpe Cermis beklimmenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:22 schreef komrad het volgende:
Falla dus niet voor de Tour de Ski alleen losse onderdelen.
Ben benieuwd hoe ver Sundby gaat komen in de finale
Ook nog nooit gedaan toch?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zie Falla inderdaad niet bepaald met groot succes de Alpe Cermis beklimmen
Kan het me in elk geval niet herinneren nee (kan nu even niet op FIS kijken).quote:
hebben ze bij langlaufen eigenlijk ook ook %-regel net zoals bij wielrennenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kan het me in elk geval niet herinneren nee (kan nu even niet op FIS kijken).
Volgens mij is dat er nietquote:Op vrijdag 1 januari 2016 18:37 schreef komrad het volgende:
[..]
hebben ze bij langlaufen eigenlijk ook ook %-regel net zoals bij wielrennen?
Er zijn wel meer langlaufers die bibberen bij de gedachte aan de Alpe Cermis
800 meter mag ook?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:02 schreef heywoodu het volgende:
En we zijn onderweg voor de massastart, kijken of Johaug er 1.5km al vandoor is
quote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk dat Johaug wint vandaag. Moet natuurlijk ook voorsprong opbouwen voor Alpe Cermis, want dat kan ze niet zo goed.
Oestberg is sowieso best compleetquote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:32 schreef showtimer het volgende:
Is Oestberg nou zoveel beter en completer geworden of is Weng vooral aan het stagneren?
Falla kan dat soms ook nog wel, maar Oestberg is deze winter wel heel knap bezig om duidelijk 'best of the rest' te worden.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oestberg is sowieso best compleet
Die kan doorgaans wel een tijd mee in dit soort wedstrijden en daarnaast denk ik dat Weng inderdaad wat stagneert helaas.
10, minstens.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:46 schreef komrad het volgende:
serieuze vraag: hoeveel ballast moeten we Johaug geven om het spannend te maken? 2kg of zo?
dan had Marit hoogzwanger hier podium gehaaldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |