Ja of wat zachte karamel.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik zou alleen willen dat ze iets meer zout erin durfden te doen. Ik hou van zout
Dan houd je zeker niet van chocolade.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:46 schreef Unites het volgende:
Ik vind ze allemaal te walgelijk voor woorden.
Die is ook lekker, puur meringue kers.quote:Op zondag 22 februari 2015 09:44 schreef Cici het volgende:
http://www.tonyschocolone(...)ordt-ietsje-duurder/
Ik vind de noga en de karamel/zeezout lekker.
Las dat ze een tijdje terug een lekker klinkende reep hadden, limited edition, met kers...
Die mag wel terug komen, wil em graag proberen.
Ik hoop echt dat die met kers nog een keer terug komt.quote:Op zondag 22 februari 2015 10:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Die is ook lekker, puur meringue kers.
Noga smaakt naar toblerone
Ik ook maar ben bang van niet. Van de tijdelijke varianten is alleen de karamel zeezout gebleven.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:01 schreef Cici het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat die met kers nog een keer terug komt.
Ja. Jammer is dat.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik ook maar ben bang van niet. Van de tijdelijke varianten is alleen de karamel zeezout gebleven.
Hadden ze volgens mij, maar nu zijn ze nog strenger op fair trade gebied dacht ik.quote:
Die lijkt me wel chillquote:Op zondag 22 februari 2015 18:48 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Hadden ze volgens mij, maar nu zijn ze nog strenger op fair trade gebied dacht ik.
Wit met framboos en knettersuiker
Was een jaar of twee, drie terug...quote:
Wie weet komt er ooit wel weer een smaak die mij aanspreekt.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:54 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Was een jaar of twee, drie terug...
Ik zag ze liggen in de winkel, heb ook een reep gekocht met zeezout en caramel, wat een bazen smaakquote:Op zondag 22 februari 2015 09:44 schreef Cici het volgende:
http://www.tonyschocolone(...)ordt-ietsje-duurder/
Ik vind de noga en de karamel/zeezout lekker.
Las dat ze een tijdje terug een lekker klinkende reep hadden, limited edition, met kers...
Die mag wel terug komen, wil em graag proberen.
karamel zeezout is inderdaad hemels, de andere smaken vind ik niet bovenmatig geweldig. Er ligt hier wel nog een halve reep met iets van koffie erin, die was niet zo speciaal dat we 'm de avond erna weer gepakt hebben.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:10 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ik zag ze liggen in de winkel, heb ook een reep gekocht met zeezout en caramel, wat een bazen smaak. Normaal vreet ik een reep zo op, maar bij deze stukje voor stukje genieten, heerlijk
Ik vind van niet, erg goede melkchocoladequote:Op zondag 22 februari 2015 23:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hoe erg melkig is die melkchocolade van hen? Is het zo zoet als Kinder of Milka chocolade?
Nee, niet vergelijkbaar.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hoe erg melkig is die melkchocolade van hen? Is het zo zoet als Kinder of Milka chocolade?
quote:Op maandag 23 februari 2015 12:44 schreef Trusten het volgende:
[..]
Ik vind van niet, erg goede melkchocolade
Dan ga ik de caramel zeezout maar eens proberen. Ik vind heel zoete chocola zo ontzettend smerig, dat zou ik zonde van mijn geld vinden. Mijn favoriet is op dit moment Hands of my Chocolate: milk meets darkquote:
die karamel/zeezout is behoorlijk zoet. Je hebt deze reep ook in mini uitvoering, oa bij AH to Go, dus dat is misschien handiger dan zo'n grote reepquote:Op maandag 23 februari 2015 13:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
[..]
Dan ga ik de caramel zeezout maar eens proberen. Ik vind heel zoete chocola zo ontzettend smerig, dat zou ik zonde van mijn geld vinden. Mijn favoriet is op dit moment Hands of my Chocolate: milk meets dark
Die is wel weer een stuk zoeter dan de melkchoco, oa door de karamelstukken. Maar zou inderdaad gewoon zo'n mini uitproberen want hij is wel erg lekkerquote:Op maandag 23 februari 2015 13:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dan ga ik de caramel zeezout maar eens proberen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |