abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149883325
Ik heb van de week mijn ogen laten meten bij roukens maar die geven je niet de precieze uitslag mee.

Oke wel logisch maar die gasten hebben alleen best dure brillen en ik wil eerst met een goedkope bril testen of mijn klachten er wel van over gaan.

Iemand enig idee welke keten je wel een recept meegeeft?

ik vind het niet erg(en eigenlijk niet meer dan logisch) om voor de meting zelf te betalen.
  zaterdag 21 februari 2015 @ 12:02:12 #2
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_149883367
Eh ze horen je gewoon te vertellen of - of + zoveel hebt.. Zal maar een andere opticien zoeken als ik jou was..
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_149883415
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 12:02 schreef houdjemond het volgende:
Eh ze horen je gewoon te vertellen of - of + zoveel hebt.. Zal maar een andere opticien zoeken als ik jou was..
Er zijn nog veel meer factoren dan die + of -

Ts, je zou de oogarts kunnen proberen ?

En waarom ga je dan niet naar Specsavers ofzo? Daar heb je goedkope brillen.
pi_149883602
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 12:03 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Er zijn nog veel meer factoren dan die + of -

Ts, je zou de oogarts kunnen proberen ?

En waarom ga je dan niet naar Specsavers ofzo? Daar heb je goedkope brillen.
Specsavers heeft als goedkoopste een bril van 89 euro, terwijl ik dezelfde bril online kan krijgen voor 40 inclusief.

Dat klinkt misschien als mierenneuken maar ik twijfel of eem bril al mijn problemen oplost dus wil liever niet gelijk teveel geld uitgeven :@ :s)
pi_149883613
Je kan gewoon in het ziekenhuis een oogmeting doen, zodat je zeker weet dat je een recept meekrijgt.
Google is your friend, abuse your friends
pi_149883716
Gewoon even een foto maken van het brilrecept met je mobiel :)
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_149883791
Mijn ziektekosten verzekering betaald om de x jaar voor een bril.
pi_149883823
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 12:16 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Gewoon even een foto maken van het brilrecept met je mobiel :)
ik heb dus geen recept ;)
pi_149883919
Vaag hoor. Bij Pearl hoorde ik meteen -zoveel links en -zoveel rechts met een beetje astigmatisme hier en daar. We maken glazen en die kunt u morgen ophalen. Welk montuurtje vindt u trouwens leuk?
I feel kinda Locrian today
pi_149884074
Wow de volgende dag al?
pi_149884339
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 12:12 schreef Take2 het volgende:

[..]

Specsavers heeft als goedkoopste een bril van 89 euro, terwijl ik dezelfde bril online kan krijgen voor 40 inclusief.

Dat klinkt misschien als mierenneuken maar ik twijfel of eem bril al mijn problemen oplost dus wil liever niet gelijk teveel geld uitgeven :@ :s)
En wat zou je dan denken te betalen voor de oogmeting? Daarmee is je voordeel al zo goed als verdwenen.

Bovendien kun je brillen feitelijk niet online kopen. Het slijpen van de glazen hoort afgestemd te worden op jouw precieze oogpositie.
pi_149884426
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 12:41 schreef k_man het volgende:

[..]

En wat zou je dan denken te betalen voor de oogmeting? Daarmee is je voordeel al zo goed als verdwenen.

Bovendien kun je brillen feitelijk niet online kopen. Het slijpen van de glazen hoort afgestemd te worden op jouw precieze oogpositie.
Ja, ga toch maar naar specsavers denk ik

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_149884477
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 12:19 schreef Basp1 het volgende:
Mijn ziektekosten verzekering betaald om de x jaar voor een bril.
Ja alleen aanvullende verzekeringen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_149884799
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 12:30 schreef Take2 het volgende:
Wow de volgende dag al?
Yup, was wel zomer en midweek (had vrij) dus wellicht hadden ze het niet zo druk :)
I feel kinda Locrian today
pi_149885140
Hans Anders geeft blue filter glazen zie ik, speciaal voor achter de computer, heeft iemand daar ervaring mee?
pi_149886142
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 12:12 schreef Take2 het volgende:

[..]

Bij specsavers heb ik anders vorige week nog een bril opgehaald voor ¤29 incl oogmeting(ook lenzen meting).
Montuur was afgeprijsd van 179 naar 29 :D. Standaard glas is gratis. Ze hebben ook gewoon standaard montuurtjes voor 29.
pi_149886535
Ja klopt maar daar komt nog ontspiegeling bij ;) ( á ¤60,-)

[ Bericht 3% gewijzigd door Take2 op 21-02-2015 14:41:35 ]
pi_149886896
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 12:47 schreef quinoahipster het volgende:

[..]

Ja alleen aanvullende verzekeringen.
SPOILER
totdat je iets hebt wat niet vergoed wordt en je de rest van je leven krom ligt om een ziekenhuisrekening te betalen..
pi_149886936
Check je polis. Alle levensreddende dingen zitten in de BV.
AV is voor liflafjes, luxe en lifestyle.
pi_149887338
Helaas geen vergoeding bij ditzo bv
  zaterdag 21 februari 2015 @ 14:45:24 #21
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_149887501
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 13:58 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Bij specsavers heb ik anders vorige week nog een bril opgehaald voor ¤29 incl oogmeting(ook lenzen meting).
Montuur was afgeprijsd van 179 naar 29 :D. Standaard glas is gratis. Ze hebben ook gewoon standaard montuurtjes voor 29.
Ik heb altijd standaard montuurtjes van de specsavers. Heeft niemand door. Vaak zat dat mensen vragen wat voor merk het is ofzo :'). Ik ben nogal lomp dus het is niet echt de moeite om dure/ ontspiegelde/ extra dunne glazen te nemen.
Een duur montuur is echt puur voor mensen die graag teveel geld uitgeven. Een montuur van 300 is echt niet 10 keer zo goed als eentje van 30 euro.
Fijn is wel dat je er niet om hoeft te geven als je je brilletje verliest/ sloopt.
pi_149887595
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 14:14 schreef Take2 het volgende:
Ja klopt maar daar komt nog ontspiegeling bij ;) ( á ¤60,-)
Dat komt er helemaal niet bij. Alleen als je het wilt.

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 14:45 schreef borbit het volgende:

[..]

Ik heb altijd standaard montuurtjes van de specsavers. Heeft niemand door. Vaak zat dat mensen vragen wat voor merk het is ofzo :'). Ik ben nogal lomp dus het is niet echt de moeite om dure/ ontspiegelde/ extra dunne glazen te nemen.
Een duur montuur is echt puur voor mensen die graag teveel geld uitgeven. Een montuur van 300 is echt niet 10 keer zo goed als eentje van 30 euro.
Fijn is wel dat je er niet om hoeft te geven als je je brilletje verliest/ sloopt.
Ik gebruik hem alleen thuis, voor de rest draag ik lenzen. Maar als ik altijd een bril zou dragen zou het wel wat duurder worden. Met -7 zit je met nogal jampot glazen :') .
pi_149887664
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 14:48 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Dat komt er helemaal niet bij. Alleen als je het wilt.

[..]

Ik gebruik hem alleen thuis, voor de rest draag ik lenzen. Maar als ik altijd een bril zou dragen zou het wel wat duurder worden. Met -7 zit je met nogal jampot glazen :') .
Ja klopt, maar ontspiegeling lijkt wel toch wel aan te raden of niet?
pi_149887691
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 14:51 schreef Take2 het volgende:

[..]

Ja klopt, maar ontspiegeling lijkt wel toch wel aan te raden of niet?
Ik heb het niet en heb eigenlijk nergens last van. Behalve dat de bril wat zwaar is maar dit ligt aan de glazen zelf.
Draag je normaal lenzen?
pi_149888117
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 14:52 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Ik heb het niet en heb eigenlijk nergens last van. Behalve dat de bril wat zwaar is maar dit ligt aan de glazen zelf.
Draag je normaal lenzen?
Nee heb nu nog niks.

Zal de bril voornamelijk gebruiken om te laptoppen en (soms)tv te kijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')