Er zijn nog veel meer factoren dan die + of -quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:02 schreef houdjemond het volgende:
Eh ze horen je gewoon te vertellen of - of + zoveel hebt.. Zal maar een andere opticien zoeken als ik jou was..
Specsavers heeft als goedkoopste een bril van 89 euro, terwijl ik dezelfde bril online kan krijgen voor 40 inclusief.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:03 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Er zijn nog veel meer factoren dan die + of -
Ts, je zou de oogarts kunnen proberen ?
En waarom ga je dan niet naar Specsavers ofzo? Daar heb je goedkope brillen.
ik heb dus geen receptquote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:16 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Gewoon even een foto maken van het brilrecept met je mobiel
En wat zou je dan denken te betalen voor de oogmeting? Daarmee is je voordeel al zo goed als verdwenen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:12 schreef Take2 het volgende:
[..]
Specsavers heeft als goedkoopste een bril van 89 euro, terwijl ik dezelfde bril online kan krijgen voor 40 inclusief.
Dat klinkt misschien als mierenneuken maar ik twijfel of eem bril al mijn problemen oplost dus wil liever niet gelijk teveel geld uitgeven![]()
Ja, ga toch maar naar specsavers denk ikquote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:41 schreef k_man het volgende:
[..]
En wat zou je dan denken te betalen voor de oogmeting? Daarmee is je voordeel al zo goed als verdwenen.
Bovendien kun je brillen feitelijk niet online kopen. Het slijpen van de glazen hoort afgestemd te worden op jouw precieze oogpositie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja alleen aanvullende verzekeringen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:19 schreef Basp1 het volgende:
Mijn ziektekosten verzekering betaald om de x jaar voor een bril.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yup, was wel zomer en midweek (had vrij) dus wellicht hadden ze het niet zo drukquote:
Bij specsavers heb ik anders vorige week nog een bril opgehaald voor ¤29 incl oogmeting(ook lenzen meting).quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:12 schreef Take2 het volgende:
[..]
Specsavers heeft als goedkoopste een bril van 89 euro, terwijl ik dezelfde bril online kan krijgen voor 40 inclusief.
Dat klinkt misschien als mierenneuken maar ik twijfel of eem bril al mijn problemen oplost dus wil liever niet gelijk teveel geld uitgeven![]()
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:47 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Ja alleen aanvullende verzekeringen.totdat je iets hebt wat niet vergoed wordt en je de rest van je leven krom ligt om een ziekenhuisrekening te betalen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb altijd standaard montuurtjes van de specsavers. Heeft niemand door. Vaak zat dat mensen vragen wat voor merk het is ofzoquote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:58 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Bij specsavers heb ik anders vorige week nog een bril opgehaald voor ¤29 incl oogmeting(ook lenzen meting).
Montuur was afgeprijsd van 179 naar 29. Standaard glas is gratis. Ze hebben ook gewoon standaard montuurtjes voor 29.
Dat komt er helemaal niet bij. Alleen als je het wilt.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:14 schreef Take2 het volgende:
Ja klopt maar daar komt nog ontspiegeling bij( á ¤60,-)
Ik gebruik hem alleen thuis, voor de rest draag ik lenzen. Maar als ik altijd een bril zou dragen zou het wel wat duurder worden. Met -7 zit je met nogal jampot glazenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:45 schreef borbit het volgende:
[..]
Ik heb altijd standaard montuurtjes van de specsavers. Heeft niemand door. Vaak zat dat mensen vragen wat voor merk het is ofzo. Ik ben nogal lomp dus het is niet echt de moeite om dure/ ontspiegelde/ extra dunne glazen te nemen.
Een duur montuur is echt puur voor mensen die graag teveel geld uitgeven. Een montuur van 300 is echt niet 10 keer zo goed als eentje van 30 euro.
Fijn is wel dat je er niet om hoeft te geven als je je brilletje verliest/ sloopt.
Ja klopt, maar ontspiegeling lijkt wel toch wel aan te raden of niet?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:48 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Dat komt er helemaal niet bij. Alleen als je het wilt.
[..]
Ik gebruik hem alleen thuis, voor de rest draag ik lenzen. Maar als ik altijd een bril zou dragen zou het wel wat duurder worden. Met -7 zit je met nogal jampot glazen.
Ik heb het niet en heb eigenlijk nergens last van. Behalve dat de bril wat zwaar is maar dit ligt aan de glazen zelf.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:51 schreef Take2 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ontspiegeling lijkt wel toch wel aan te raden of niet?
Nee heb nu nog niks.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:52 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Ik heb het niet en heb eigenlijk nergens last van. Behalve dat de bril wat zwaar is maar dit ligt aan de glazen zelf.
Draag je normaal lenzen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |