SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze spreker is "voor de grap" of het affiche gezet, goeie humor wel.
Waar is de verontwaardiging vanuit de moslim-gemeenschap?
Marcouch komt dit ook even niet uit, maar heeft het wel over andere benefiet dingen, zoals jullie weten zal ik jullie de diepgaande altijd kritische tweet van Marcouch niet onthouden:twitter:ahmedmarcouch twitterde op vrijdag 20-02-2015 om 21:34:02Zo kan het ook! @NesrinAdlani: Mooie benefiet voor de kinderen van Zuid-Marokko.door leerlingen van @MeesterSamir http://t.co/LWKZChvzLX”; reageer retweet
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 08:49 schreef Smack10 het volgende:
[ afbeelding ]Waarom een screenshot van een kop + logischerwijs nu niet functionele videoplayer, de bijbehorende tekst in een spoiler en noch naar de video noch naar de bron (geenstijl) een link?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze spreker is "voor de grap" of het affiche gezet, goeie humor wel.
Marcouch komt dit ook even niet uit, maar heeft het wel over andere benefiet dingen, zoals jullie weten zal ik jullie de diepgaande altijd kritische tweet van Marcouch niet onthouden:twitter:ahmedmarcouch twitterde op vrijdag 20-02-2015 om 21:34:02Zo kan het ook! @NesrinAdlani: Mooie benefiet voor de kinderen van Zuid-Marokko.door leerlingen van @MeesterSamir http://t.co/LWKZChvzLX”; reageer retweet
![]()
video: http://www.dumpert.nl/embed/6640646/4e8d4651/
bron: http://www.geenstijl.nl/m(...)erger_dan_hebdo.html
De aangewezen plek om erop te reageren: http://www.geenstijl.nl/m(...)_hebdo.html#commentsJe suis Charlie Sheen
Dat zal dan vallen onder moslim-haat neem ik aan?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 08:52 schreef Jibberwism het volgende:
Ieder z'n mening. Zo is mijn mening dat je deze soepjurk het best een pak rammel kan verkopen met een end hout.
Neigt wel een beetje naar een oproep tot geweld.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 08:54 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dat zal dan vallen onder moslim-haat neem ik aan?
Ik haat moslims niet, maar mensen die mij openlijk vijandig zijn, zijn nu eenmaal de vijand.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 08:54 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dat zal dan vallen onder moslim-haat neem ik aan?
Die kunnen ook een end hout krijgen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 08:55 schreef NotYou het volgende:
[..]
Neigt wel een beetje naar een oproep tot geweld.Misschien het webcare team van de politie maar even een dm sturen.
Zit wat in, want afkeuring uit diezelfde groep over dergelijke uitspraken zijn niet echt bekend.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 09:00 schreef Jibberwism het volgende:
[..]
Ik haat moslims niet, maar mensen die mij openlijk vijandig zijn, zijn nu eenmaal de vijand.
Al mijn moslim vrienden hebben me in de loop van de nacht en vanochtend opgebeld om hun verontwaardiging uit te spreken.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 08:49 schreef Smack10 het volgende:
Wat heb jij precies gedaan tegen de komst van de haatimams?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 09:51 schreef Loekie1 het volgende:
De moslimgemeenschap in Nederland moet nodig een schop onder de donder krijgen. Ze doen niets om haatimams te weren, ze doen niets tegen haatsites. Ondertussen iedereen en alles de schuld geven dat hun zoontjes radicaliseren.
- hoe geef je een gemeenschap een schop "onder de donder"?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 09:51 schreef Loekie1 het volgende:
De moslimgemeenschap in Nederland moet nodig een schop onder de donder krijgen. Ze doen niets om haatimams te weren, ze doen niets tegen haatsites. Ondertussen iedereen en alles de schuld geven dat hun zoontjes radicaliseren.
Waar is de verontwaardiging vanuit alle Nederlanders om de sloop van Rome twee dagen geleden?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 08:49 schreef Smack10 het volgende:
Avondklok, verenigingsverbod. Openbare afranselingen van moslims niet bestraffen. Dat soort dingenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 09:57 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
- hoe geef je een gemeenschap een schop "onder de donder"?
- hoe weer je als hele gemeenschap haatimams?
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 10:05 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Avondklok, verenigingsverbod. Openbare afranselingen van moslims niet bestraffen. Dat soort dingen
Iedereen ageert ertegen behalve de moslimgemeenschap zelf. En maar klagen dat hun zoontjes en dochtertjes radicaliseren.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 09:52 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wat heb jij precies gedaan tegen de komst van de haatimams?
Beetje zoals ISIS doet.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 10:05 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Avondklok, verenigingsverbod. Openbare afranselingen van moslims niet bestraffen. Dat soort dingen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |