Ik moest dat even googlen en ben ervan geschrokkenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Deissy is gewoon jaloers omdat zij een cloaca heeft.
Waarom ik nou weer, volgens mij is Isax de anus expert.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Als ik iemand moet noemen: Choco.
Maar ja, een anus is weer geen geslachtsorgaan.
naah ik ben maar de leerling. voor echte anus praat moet je bij pave zijn.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waarom ik nou weer, volgens mij is Isax de anus expert.
ja en jaquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Als ik iemand moet noemen: Choco.
Maar ja, een anus is weer geen geslachtsorgaan.
Hou nou eens op, we hebben een gastquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:19 schreef isax het volgende:
[..]
naah ik ben maar de leerling. voor echte anus praat moet je bij pave zijn.
Oh ja, eerst Pave, dan jij.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:19 schreef isax het volgende:
[..]
naah ik ben maar de leerling. voor echte anus praat moet je bij pave zijn.
Wie?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:20 schreef Jopie78 het volgende:
dat je het er dan niet over wilt hebben. en dan zelf..
waarom jij?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waarom ik nou weer, volgens mij is Isax de anus expert.
Een eend die moet Google-en wat een cloaca is.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moest dat even googlen en ben ervan geschrokken
Ik hoorde wel iets kraken toen jij vanuit de fruitboom de pilaar ging doen...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik weet niet wat er exact gebeurde ook
dat is echt een raar verhaal. een mannentjeseend heeft een soort dart met een schroefdraad, die zich vastdraait bij het vrouwtje. feit.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een eend die moet Google-en wat een cloaca is.
Je verwacht het niet hèquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een eend die moet Google-en wat een cloaca is.
super gezelligquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:22 schreef BoonDockSaint het volgende:
Net gehoord dat ik mijn bek moet houden over Pezu van de mods hij mag mij wel beledigen![]()
![]()
aah ja.. ja ja nu weet ik het. ik dacht nog best even mak aan maar ja...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik hoorde wel iets kraken toen jij vanuit de fruitboom de pilaar ging doen...
Dus daardoor heb ik ook verstand van anus dingen...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom jij?
Choco even goed nadenekn voordat iemand het noemt. Gaat er nu een 'licgtje' branden?![]()
Dus ik heb een soort van plug?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:22 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
dat is echt een raar verhaal. een mannentjeseend heeft een soort dart met een schroefdraad, die zich vastdraait bij het vrouwtje. feit.
Eenden hebben wel een apart seksleven. Woerden doen ook aan groepsverkrachtingen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:22 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
dat is echt een raar verhaal. een mannentjeseend heeft een soort dart met een schroefdraad, die zich vastdraait bij het vrouwtje. feit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |