Ook goed, te laat en te lang wakker, ik volg het niet meer helemaal.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou gelijk.. dat is slechts mijn kant
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:32 schreef Kingstown het volgende:
Deisyy een gast noemen. Barbaren.
Inderdaad, ik sta zelfs boven Oma_NijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Autist?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:34 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
hoezo vreemd? hoe heet dat ook weer een fobie voor vreemden?
Je kan maar vast voorbereid zijn.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:35 schreef isax het volgende:
[..]
ja daarom zeg ik dat he?
40+ trekjes die ik overneem
of eronder is bet wat realistischerquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:34 schreef isax het volgende:
[..]
ik denk serieus dat er wel vraag naar is op de wallen![]()
ik stel voor dat we hem ophangen naast de douche fleshlight
quote:
Bang voor de Xenos.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:34 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
hoezo vreemd? hoe heet dat ook weer een fobie voor vreemden?
Hangt de douche fleshligt nog steeds aan de tegeltjeswand?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:34 schreef isax het volgende:
[..]
ik denk serieus dat er wel vraag naar is op de wallen![]()
ik stel voor dat we hem ophangen naast de douche fleshlight
bekend probleem op ditvtijdstip, zullen er vast meer last van hebbenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook goed, te laat en te lang wakker, ik volg het niet meer helemaal.
Ik ben nog geen 40quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je kan maar vast voorbereid zijn.
mwah dan zou ik een muur midden in de etalage ploppen, gat erin boren en dan is het een soort peepmuur met sexspeeltjes.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
of eronder is bet wat realistischer
Moet haast wel, als je ziet hoeveel er nog wakker zijn.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
bekend probleem op ditvtijdstip, zullen er vast meer last van hebben
'gat' in de marktquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:37 schreef isax het volgende:
[..]
mwah dan zou ik een muur midden in de etalage ploppen, gat erin boren en dan is het een soort peepmuur met sexspeeltjes.
die nap wordt steeds aangeduwd dus vandaar denk ikquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Hangt de douche fleshligt nog steeds aan de tegeltjeswand?
En...... nog PRECIES op dezelfde plek??
Want dan is het echt een goed zuignap!
ik heb hem woensdag nog zien hangen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Hangt de douche fleshligt nog steeds aan de tegeltjeswand?
En...... nog PRECIES op dezelfde plek??
Want dan is het echt een goed zuignap!
Jullie zijn te goed.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:38 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb even overlegd en jij mag blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |