Ligt niet aan Surge, dit is geript van een film, kwaliteit was niet veel beter dan ditquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:04 schreef Fokker89 het volgende:
Geluidskwaliteit `valt wel een beetje tegen.
maar ik jank niet.
Ahquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ligt niet aan Surge, dit is geript van een film, kwaliteit was niet veel beter dan dit
Indien niet gezien, zeker kijken. Beter dan AHXquote:
Ook een nazi film dan?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:06 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Indien niet gezien, zeker kijken. Beter dan AHX
Of gewoon Andre Hazesquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:12 schreef Lt.Surge het volgende:
Nu moet ik eigenlijk wel Radio Revolutionair draaien
Verzoekje van Hork komt aardig in de buurt.quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:14 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Verzoekje van Hork komt aardig in de buurt.
Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:14 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Verzoekje van Hork komt aardig in de buurt.
Je draait de intro toch wel?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:16 schreef Lt.Surge het volgende:
En dan moet ik zo maar ff wat bijsturen, anders loopt dit fout af.
Uiteraard. Ik bedoel meer het genre in z'n geheel.quote:
Deze is wel tofquote:
Nee, die komt na dezequote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Deze is wel tofmaar de afsluiter wordt die rock 'n roll band dus?
die blijft meer awesome, gaat uptempo en alles!
I created common musical interestquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nee, die komt na deze
En dan nog 1.
Godverdomme
Hork, what did you do
Dat is dan ook wel weer waar ja.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
I created common musical interest
Nou zegquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:23 schreef Fokker89 het volgende:
Mijn penis krimpt toch wel een beetje
Gaat echt veel te ver dit.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik hoor anders nergens dat er negers doodgetrapt moeten worden.
En terecht.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:25 schreef Fokker89 het volgende:
Die man is gewoon trots op zijn land
quote:
Ja ik snap als je net intuned dat je flabbergasted bent. Maar je had de rest even moeten horen denk ikquote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik hoor enkel dat het band is uit de jaren '88
Meh, het zal vast heel grappig zijn en zo, maar het is niet heel goed voor het imago van je radio.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja ik snap als je net intuned dat je flabbergasted bent. Maar je had de rest even moeten horen denk ik
Ik ga even oldsk00l zo.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:28 schreef LompeHork het volgende:
Misschien kunnen we iets Pools regelen?
Ik ken het niet, ik hoorde de teksten net.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik vraag me oprecht af hoe je Max Resist kent.
Welk Imagoquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
Meh, het zal vast heel grappig zijn en zo, maar het is niet heel goed voor het imago van je radio.
Oh, maar dat zegt niet zoveel, Mr. Polska heeft ook zat dingen die tegen Nederlandse normen en waarden in gaan. Dat is ook een held overigens. Teksten zeggen tegenwoordig net zoveel als de kut van mijn moeder en die is al doodgebloed, geloof me.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ken het niet, ik hoorde de teksten net.
Ja, tijdens carnaval is die wel verdwenen ja.quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, maar dat zegt niet zoveel, Mr. Polska heeft ook zat dingen die tegen Nederlandse normen en waarden in gaan. Dat is ook een held overigens. Teksten zeggen tegenwoordig net zoveel als de kut van mijn moeder en die is al doodgebloed, geloof me.
Dat was wel de ondergang van Fylax. En wij waren er bijquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:31 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja, tijdens carnaval is die wel verdwenen ja.
Deze manquote:
En ik ging akkoord.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Deze man
Het was trouwens een verzoekje van mij, wat meneer Surge draaide, mag je ook aan iedereen laten weten, sinds je een abo hebt, weet je vast ook wat meer over mijn verleden en dat ik meer met het Jodendom heb dan met andere religies überhaupt.
Wat heeft mijn abo ermee te maken?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Deze man
Het was trouwens een verzoekje van mij, wat meneer Surge draaide, mag je ook aan iedereen laten weten, sinds je een abo hebt, weet je vast ook wat meer over mijn verleden en dat ik meer met het Jodendom heb dan met andere religies überhaupt.
Shots fired.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja maar jij bent gewoon een vieze troll.
Omdat het muziek is met een bepaald verleden. Waarom draaien mensen de spice girls? daar zit ook niet echt een goed verhaal in.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat heeft mijn abo ermee te maken?
En daar gaat het ook helemaal niet om, ik zeg niet dat jullie nazi's zijn, snap gewoon niet waarom je zoiets zou draaien.
Daarmee kun je in ABO, waar je wat meer informatie over mij kan opzoeken. (VEEL meer trouwens)quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat heeft mijn abo ermee te maken?
En daar gaat het ook helemaal niet om, ik zeg niet dat jullie nazi's zijn, snap gewoon niet waarom je zoiets zou draaien.
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:36 schreef remi1986 het volgende:
nee maar nazi teksten zijn toch wel wat erger of niet..maar goed snap dan ook nu waarom hakenkruizen hier op het forum gedoogd worden
Beter draai je geen negerhits.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:37 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]Awwwwwwwwwww shit.
Komt er ook 1 binnen.
ja luisterde net ook ff mee ... maar het is meer dan dp ff nieuw potje haxball moet startenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:37 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]Awwwwwwwwwww shit.
Komt er ook 1 binnen.
Oh daar heb ik verder niet echt behoefte aan.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:36 schreef LompeHork het volgende:
Daarmee kun je in ABO, waar je wat meer informatie over mij kan opzoeken. (VEEL meer trouwens)
Oké, dat zal best. Ik vind het niet echt humor eigenlijk.quote:Omdat humor, de hele show ging nergens meer over, dus dan kan je maar beter over the top gaan in mijn ogen. Relax bro. Ik snap ook niet waarom iemand de nigger-song zou draaien "nigga nigga nigga nigga nigga nigga nigga nigga nigga nigga nigga nigga nigga nigga nigga nigga nigga nigga nigga nigga nigga nigga nigga stole my bike".
Adem in, adem uit.
Nee, dat is niet mijn ding. Dat is me te veel van 't goeie.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:39 schreef remi1986 het volgende:
als je hardcore/terror gaat draaien ga ik weer luisteren
m.u.v Polska en het volgende nummer.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:40 schreef deadprez het volgende:
Verder draaien jullie wel goede muziek.
Context, context.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oké, dat zal best. Ik vind het niet echt humor eigenlijk.
Maar goed, heb verder ook niet echt zin in een discussie over deze shit. Verder draaien jullie wel goede muziek.
Dat is wel een diepgaande tekst, dat zie je aan de titel al.quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Context, context.
Ik heb verder ook geen zin in een discussie over überhaupt iets op dit moment. Boks ouwe.
Ik betwijfel of het gaat passen.quote:
is een religieus nummer .. geen grapquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is wel een diepgaande tekst, dat zie je aan de titel al.
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:42 schreef remi1986 het volgende:
[..]
is een religieus nummer .. geen grap
Whut?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:42 schreef remi1986 het volgende:
[..]
is een religieus nummer .. geen grap
Ik denk bij Surge nog steeds. Ik zou deze aanraden:quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
waar kan ik een antifa liedje aanvragen ter compensatie?
Ja hallo, DP moet verzoeken hequote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik denk bij Surge nog steeds. Ik zou deze aanraden:
Die is fijn
Jupquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat was wel de ondergang van Fylax. En wij waren er bij
Waarom praat je niet?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:47 schreef Lt.Surge het volgende:
Nu krijgen we zo een vreemde overgang
Mijn peentjes zijn reeds opgezweetquote:
Niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
RIP luisteraars.
van 6 naar 0 in 20 minuten
Op het moment een mac tot mijn beschikking, eigenlijkquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ohh dat is zo uitgelegd.Heb je windows 8?
Oh dan kost het maar een uur of 8quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:53 schreef richolio het volgende:
[..]
Op het moment een mac tot mijn beschikking, eigenlijk
ohquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oh dan kost het maar een uur of 8
Gewoon doen. Hebben we een aardig verschil in dj's elke keer.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:54 schreef richolio het volgende:
[..]
ohBoven wel een Windows, maar ik doe het wel een andere keer. Lijkt me wel grappig.
quote:
Windows 7 mag ik hopenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:54 schreef richolio het volgende:
[..]
ohBoven wel een Windows, maar ik doe het wel een andere keer. Lijkt me wel grappig.
Ook al/.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:56 schreef Fylax het volgende:
Ik wil hierna wel het stokje overnemen.
Van mij mag je!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:56 schreef Fylax het volgende:
Ik wil hierna wel het stokje overnemen.
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Gewoon doen. Hebben we een aardig verschil in dj's elke keer.
Euh, nou, 8 welquote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]nouja daar komen we ook wel uit
Zit ik hier stokjes over te dragen en zoquote:
Dan ga ik nog wel evem/quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:58 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zit ik hier stokjes over te dragen en zo
M'n vader wil op z'n eigen computer. Mijn computer staat op dezelfde verdieping als waar m'n moeder nu slaapt + duurt 20 minuten om op te starten. Wordt 'm dus niet.quote:
Beter dan gewoon weer een goede FF voorbereidenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
M'n vader wil op z'n eigen computer. Mijn computer staat op dezelfde verdieping als waar m'n moeder nu slaapt + duurt 20 minuten om op te starten. Wordt 'm dus niet.
Jupquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Beter dan gewoon weer een goede FF voorbereiden
Slapenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit wil je gewoon weten voordat je gaat slapen.
Bedank die kneus maar ff voor ons.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee had al mijn geluidsinstellingen aangepast om 1 of andere flapdrol te helpen.
zal ik doen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:08 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Bedank die kneus maar ff voor ons.
Fair enough.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja ben de hele dag al een beetje lame
Dat sobersoquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:12 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Fair enough.
Anders ga je lekker morgen verder
Richolio weetquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:14 schreef Fokker89 het volgende:
Tis ook niet zo dat ik nu al wil slapen. maar geen geen inspiratie kwa muziek
Je gaat slapen?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die man weet het ook. Ik schrijf hem op voor morgen.
Tja going he... maargoed moet krachten sparen voor morgen, dus doe rustig aanquote:Op zaterdag 21 februari 2015 03:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
cup a sup
ofzo
gaat goed hier en bij jou
Ja leukquote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik heb net een interview online gezet op de weblog.
Al gelezen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik heb net een interview online gezet op de weblog.
4/10quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Geef reactie dan hoe je t vond enzo
Prima vraag.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:18 schreef Fokker89 het volgende:
Maar waarom FOK!ker van de dag als je er maar 1 per week neemt.
Omdat hij vandaag in de spotlicht staatquote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:18 schreef Fokker89 het volgende:
Maar waarom FOK!ker van de dag als je er maar 1 per week neemt.
Okquote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Fuck you man.Ik kijk nooit meer jouw FP dingen.
XBL?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:19 schreef Lt.Surge het volgende:
Kan al de gehele dag geen XBL activeren.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:19 schreef Lt.Surge het volgende:
Kan al de gehele dag geen XBL activeren.
Xbox live.quote:
IDK krijg vage error. En support ''ja geen idee, probeer over 24 uur nog een keer''quote:
Gelijk heb je.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:20 schreef Fokker89 het volgende:
jonge echt niet dat ik dit topic ga volspammen nu hoor.,
Heul wel.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:20 schreef Fokker89 het volgende:
jonge echt niet dat ik dit topic ga volspammen nu hoor.,
wajoo dan kan je de hele dag niet gamen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Xbox live.
[..]
IDK krijg vage error. En support ''ja geen idee, probeer over 24 uur nog een keer''
DM.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:21 schreef Lt.Surge het volgende:
Maar Fylax, hoe voer je dat interview uit? Via Skype oid?
Jonge, voor 1 antwoord moet je dan 10 Dm's sturen.quote:
welquote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja zulke teksten dan heb je toch geen overzicht meer mang
Dat dusquote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:23 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Jonge, voor 1 antwoord moet je dan 10 Dm's sturen.
nee johquote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:23 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Jonge, voor 1 antwoord moet je dan 10 Dm's sturen.
Maar je kan ook gewoon even tegen Surge zeggen wat voor TT je wou, dan veranderd hij hem welquote:
Nee dat is niet leukquote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maar je kan ook gewoon even tegen Surge zeggen wat voor TT je wou, dan veranderd hij hem wel
Als ie zin heeft.
Ik heb altijd zin.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maar je kan ook gewoon even tegen Surge zeggen wat voor TT je wou, dan veranderd hij hem wel
Als ie zin heeft.
Sletten met goede kont.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:25 schreef Lt.Surge het volgende:
Wat staat er op de agenda vanavond?
Ik probeer Uccie nog te pushen, die loopt elke week te roepen dat ze deze week echt gaat beginnen. Maar het word telkens uitgesteld.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:25 schreef Lt.Surge het volgende:
Wat staat er op de agenda vanavond?
Uccie is een klein ukkietje ofzoquote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik probeer Uccie nog te pushen, die loopt elke week te roepen dat ze deze week echt gaat beginnen. Maar het word telkens uitgesteld.
manmanmanquote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik probeer Uccie nog te pushen, die loopt elke week te roepen dat ze deze week echt gaat beginnen. Maar het word telkens uitgesteld.
Ik kan je hier op je donder geven. Das leuker.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:28 schreef Fylax het volgende:
Ik heb een blauw kleurtje op de Weblog en Surge lekker niet hahahhahaha
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:29 schreef Fylax het volgende:
FOK!ker ben je niet voor even maar voor je hele leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |