Hier lijkt ie wel een beetje op Chandler uit Friends.
De meest gangbare naam over het prominente slachtoffer van het moord mysterie komende zomer in de VS nu is......Holden.
---
Jack en Carly trouwen. Carly is niet zwanger van hem. Jack weet dat nog niet en het zal ook nog wel even duren, eer we weten van wie het kind is.
Op de bruiloft komt Julia aanzetten met een baby. Zij beweert dat die baby van hem is. Veel later blijkt dat de baby niet van Jack is en gestolen is. Julia deed dit om wraak te nemen.
Jake wordt doodgeschoten door het kindermeisje Mary. Zij ontvoert Molly, en Jake vindt hen en probeert Molly te redden en in het gevecht met Mary gaat het pistool af en wordt Jake geraakt. Mary heeft Nick Scudder vermoord, die het vriendje van Abigail was. Abigail wordt ervan verdacht Nick te hebben vermoord, maar omdat ze zich niks kan herinneren en geen bewijs kunnen vinden wordt het moeilijk om haar onschuldig te bevinden. Maar als Mary dan terugkomt, komt ook langzaam het geheugen van Abigail terug en Mary zegt uiteindelijk dat ze Nick heeft vermoord. Maar dan ontvoert ze Molly en wil ze geld hebben, want ze wil niet naar de gevangenis,en als Jake Molly wil bevrijden wordt hij doodgeschoten. Bridget en Michelle gaan terug naar hun oma en tante als Jake doodgaat.
En wordt Holden nou zelf vermoord (lijkt me niet want hij is niet de serie uit toch) of is hij verdachte in een moordzaak (en welke dan)?
Die Bridget en Michelle houden ze zo trouwens lekker achter de hand om later nog eens in Oakdale terug te laten keren als ze om personages verlegen zitten.
quote:Ja, Molly is er heel erg op tegen. Krijgen ze heel erge ruzie om. Later blijkt volgens mij ook dat Nick alleen maar nam met Abi om haar te pesten.
Op vrijdag 23 mei 2003 12:44 schreef SmashBro het volgende:
Daar zal Molly dan wel erg op tegen zijn, op die relatie van Abigail en Nick, of niet?En wordt Holden nou zelf vermoord (lijkt me niet want hij is niet de serie uit toch) of is hij verdachte in een moordzaak (en welke dan)?
Die Bridget en Michelle houden ze zo trouwens lekker achter de hand om later nog eens in Oakdale terug te laten keren als ze om personages verlegen zitten.
Over Holden, dat is juist de vraag wie er vermoord wordt. Ze hebben alleen gezegd dat er een grote karakter uitgaat. Dus nu gaan de geruchten dat Holden de serie verlaat.
Stomste soapie ever.
quote:Lily mag van mij er ook wel aangaan, met dat gezeik altijd. Nooit begrepen waarom in de serie zoveel mannen op die muts verliefd worden.
Op vrijdag 23 mei 2003 13:03 schreef SmashBro het volgende:
Oh. Dan hoop ik natuurlijk het meest dat het Ben is die vermoord wordt.Stomste soapie ever.
Even tussendoor:
Ik las in een blad nog even de bestaande IRL relaties:
Carly en Andy
Emily en Holden
en wat was die andere ook al weer? Anyway, het viel me op dat ik ze zo identificeer met hun karakters dat ik dit hele onwaarschijnlijke combi's vind
quote:Dat zou op zich wel grappig zijn, omdat Martha Byrne dan toch nog in de serie kan blijven als Rose.
Op vrijdag 23 mei 2003 13:27 schreef Ripley het volgende:[..]
Lily mag van mij er ook wel aangaan, met dat gezeik altijd. Nooit begrepen waarom in de serie zoveel mannen op die muts verliefd worden.
quote:Andy en Molly!
Op vrijdag 23 mei 2003 13:27 schreef Ripley het volgende:[..]
Lily mag van mij er ook wel aangaan, met dat gezeik altijd. Nooit begrepen waarom in de serie zoveel mannen op die muts verliefd worden.
Even tussendoor:
Ik las in een blad nog even de bestaande IRL relaties:
Carly en Andy
Emily en Holden
en wat was die andere ook al weer? Anyway, het viel me op dat ik ze zo identificeer met hun karakters dat ik dit hele onwaarschijnlijke combi's vind
quote:Oe, Mike terug! Gaat dezelfde acteur als toen de rol spelen??
Op zaterdag 17 mei 2003 10:26 schreef CJ het volgende:
- Mike Kasnoff wordt verliefd op Molly (Jake is dan al dood)
*kwijlt al bij de gedachte*
quote:Helaas niet:
Op vrijdag 23 mei 2003 13:58 schreef Barb het volgende:[..]
Oe, Mike terug! Gaat dezelfde acteur als toen de rol spelen??
*kwijlt al bij de gedachte*
Shawn Christian (1994-1997)
Mark Collier (July 2, 2002-Present)
Ziet er ook niet verkeerd uit .
quote:Hij heeft echt een lief koppie.
Op vrijdag 23 mei 2003 12:28 schreef SmashBro het volgende:
[afbeelding]Hier lijkt ie wel een beetje op Chandler uit Friends.
quote:Hij is echt wel cute
Op vrijdag 23 mei 2003 17:25 schreef schatje het volgende:[..]
Hij heeft echt een lief koppie.
quote:
Op vrijdag 23 mei 2003 22:09 schreef SmashBro het volgende:[..]
Hij is echt wel cute
. Hier veel foto's
Ik zag gelijk>>who's coming>>James Stenbeck.
Het lijkt erop dat er een nieuwe leader zit aan te komen?
quote:
Op vrijdag 23 mei 2003 17:24 schreef schatje het volgende:
Mark Collier (July 2, 2002-Present)
Ziet er ook niet verkeerd uit
.
quote:lijkt me een erg leuke verhaallijn, ook leuk dat James Stenbeck weer met Barbara te maken krijgt hierbij. ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren voordat dit hier begint.
Op zaterdag 24 mei 2003 18:45 schreef Catsy het volgende:
Heb ook gehoord dat Barbara helemaal doordraait ( of: nogmeer doordraait) en wraak wilt nemen op de vrouwen die haar leven hebben verpest: Carly, Rose en Emily. Barbara laat ze ontvoeren naar een kuuroord, waar de drie dames zonder dat ze het weten behandelingen krijgen waardoor hun gezichten zo'n 30 jaar verouderen en ze eruit zien als oma's...
Heb al foto's gezien op internet, very weird!
quote:Hoe kan Rose haar leven verpest hebben??
Op zaterdag 24 mei 2003 18:45 schreef Catsy het volgende:
Heb ook gehoord dat Barbara helemaal doordraait ( of: nogmeer doordraait) en wraak wilt nemen op de vrouwen die haar leven hebben verpest: Carly, Rose en Emily. Barbara laat ze ontvoeren naar een kuuroord, waar de drie dames zonder dat ze het weten behandelingen krijgen waardoor hun gezichten zo'n 30 jaar verouderen en ze eruit zien als oma's...
Heb al foto's gezien op internet, very weird!
quote:Nou...Rose GAAT haar leven nog verpesten....Op een gegeven moment hebben Rose en Paul dus een relatie en dat trekt Barbara niet. Dan stelt Barbara voor: als Rose haar relatie met Paul beeindigd, zal Barbara tijdens een vergadering bij World Wide al haar aandelen verkopen aan Lucinda. Rose zegt okee, maar nadat Barbara al de aandelen heeft verkocht zegt Rose: mzzls Barbar
Op zaterdag 24 mei 2003 20:06 schreef schatje het volgende:[..]
Hoe kan Rose haar leven verpest hebben??
quote:Oke
Op zaterdag 24 mei 2003 21:59 schreef Catsy het volgende:[..]
Nou...Rose GAAT haar leven nog verpesten....Op een gegeven moment hebben Rose en Paul dus een relatie en dat trekt Barbara niet. Dan stelt Barbara voor: als Rose haar relatie met Paul beeindigd, zal Barbara tijdens een vergadering bij World Wide al haar aandelen verkopen aan Lucinda. Rose zegt okee, maar nadat Barbara al de aandelen heeft verkocht zegt Rose: mzzls Barbar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |