quote:
Despite her willingness to give Jack a divorce, Julia was still determined to get him back. Realizing that without Carly, Jack would finally be hers, she convinced one of the patients in the hospital to kill Carly. However that backfired horribly with Barbara Ryan getting hurt instead. Now more demented than ever, Julia took matters into her own hands and escaped from the institution and headed straight for Carly. Blaming Carly for everything, Julia dragged her and planned to kill her on the plot of land that Jack bought. Jack quickly located them however, and stopped her from killing Carly. Defeated, Julia was dragged away by the police.
Simon komt met een vliegtuigje Katie redden, en ze vertrekken snel zodat Henry achterblijft met Cooley. Vlak nadat het vliegtuig opstijgt, vliegt de vogel met de diamant over Henry heen, en laat de diamant aan zijn voeten vallen. Henry blijft vervolgens nog een jaar op het eiland achter.
Katie en Simon gaan later ook hun huwelijksbeloften vernieuwen, maar nu dus "for real"
Maar wij kunnen dus nog wel even van hem genieten hier. Want hij heeft best iets cutes (mooie ogen ofzo). Alleen moet ie niet zo chagrijnig doen. Maar dat zal wel afnemen want hij krijgt wat met Rose.
Check voor een foto: http://home.wxs.nl/~bromm004/
Niet zo leuk om te zien als de andere als je het mij vraagt
Scott Holroyd (Paul Ryan) will be leaving As The World Turns this spring. The exit, according to a show spokesperson, is storyline dictated.
"It was amicable decision, and I'm going to miss the people, but I'm excited to see what's next for me in my career," Holroyd tells TV Guide.
Holroyd joined the cast of As The World Turns in July 2001.
The show does not plan to recast the role of Paul at this time. A final airdate for Holroyd was not immediately available.
Bron Soapcentral.com
Dit bovenstaande bericht spreekt natuurlijk wel mijn vorige tegen over de recast.
quote:idd, en Julia heeft Owen (een van de loenies) gestuurd om Barbara in het ziekenhuis te vermoorden (met een kussen).
Op maandag 31 maart 2003 19:13 schreef schatje het volgende:[..]
quote:Julia en haar mede psychiatrische patiënten.
Op dinsdag 6 mei 2003 16:24 schreef Koningin het volgende:
Sorry, heb misschien iets gemist, maar wie zijn de loenies??
quote:Kunnen die dan uit het gesticht komen zomaar??
Op dinsdag 6 mei 2003 16:25 schreef SmashBro het volgende:[..]
Julia en haar mede psychiatrische patiënten.
quote:Eentje mocht onder begeleiding weer terugkeren naar de maatschappij.
Op woensdag 7 mei 2003 08:17 schreef Koningin het volgende:[..]
Kunnen die dan uit het gesticht komen zomaar??
Ja, sorry, kan het niet iedere dag kijken...
quote:Ow zo, ja dan snap ik het weer.
Op woensdag 7 mei 2003 19:41 schreef schatje het volgende:[..]
Eentje mocht onder begeleiding weer terugkeren naar de maatschappij.
quote:Ah, dat zal dan dus vast ook Emily's aanvaller geweest zijn.
Op dinsdag 6 mei 2003 16:05 schreef Vito het volgende:[..]
idd, en Julia heeft Owen (een van de loenies) gestuurd om Barbara in het ziekenhuis te vermoorden (met een kussen).
Craig en Carly zijn dus onschuldig
quote:Het was volgens mij bedoeld voor Carly en Jack, maar dat is mis gelopen. Waarom ze nou Barbara alsnog van kant wil maken, begrijp ik ook niet helemaal. Misschien is ze bang dat Barbara wat gezien heeft.
Op vrijdag 9 mei 2003 07:40 schreef yavanna het volgende:[..]
Ah, dat zal dan dus vast ook Emily's aanvaller geweest zijn.
Maarre wat heeft Julia nu opeens tegen Barbara
quote:Yeps, dat begreep ik er ook uit, dus why Barbara dan
Op vrijdag 9 mei 2003 08:22 schreef Koningin het volgende:[..]
Het was volgens mij bedoeld voor Carly en Jack, maar dat is mis gelopen. Waarom ze nou Barbara alsnog van kant wil maken, begrijp ik ook niet helemaal. Misschien is ze bang dat Barbara wat gezien heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |