Ah dat zal ik zeker doen! Was vroeger altijd wel actief op forums maar al jaren niet echt meer behalve gaming forums van guilds en clans. Denk dat ik op fok wel weer begin met posten :]quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:09 schreef motorbloempje het volgende:
Kom anders ook gezellig hier mee posten: SES / Studeren en stage in het buitenland - deel 20
Groetjes uit Barnsley (studeer in Loughborough)
quote:
quote:
Bedankt alle 3! Ben bijna waar ik wil zijn met aantal respondenten, had denk ik niet gelukt zonder FOKquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:03 schreef Annn93 het volgende:
Ingevuld! voor vrouwen tussen de 21 en 30 jaar, ik heb een enquête over duurzame sportkleding, zou fijn zijn als jullie die ook in willen vullenhttp://goo.gl/forms/KAl89aRWmL
Hoeveel heb je er nu?quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:49 schreef Westeros het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bedankt alle 3! Ben bijna waar ik wil zijn met aantal respondenten, had denk ik niet gelukt zonder FOK
Ik zit momenteel op 162!quote:
Je zou ook op andere fora kunnen zoeken naar meer respondenten; VIVA bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:05 schreef Westeros het volgende:
[..]
Ik zit momenteel op 162!
Mijn minimum doel was 100 en ik had gehoopt op 200. Aangezien ik hier een beetje laat mee was omdat ik toch wat extra research data wou hebben achteraf had ik niet op heel veel gehoopt maar gaat zeker de goede kant op :]
Nu > 162quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:05 schreef Westeros het volgende:
[..]
Ik zit momenteel op 162!
Mijn minimum doel was 100 en ik had gehoopt op 200. Aangezien ik hier een beetje laat mee was omdat ik toch wat extra research data wou hebben achteraf had ik niet op heel veel gehoopt maar gaat zeker de goede kant op :]
[quote]quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:21 schreef karton2 het volgende:
[..]
Je zou ook op andere fora kunnen zoeken naar meer respondenten; VIVA bijvoorbeeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |