Nee volgens mij zei ze dat het tijd was om vol op één te gaan, en ze antwoordde bij de vraag 'als hoeveelste ging de mol naar binnen bij de fotoopdracht?' dat dat als 4e was. En als 4e ging Rik.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Marlijn heeft alleen gezegd dat ze niet spreidde toch? Niet op wie ze zat? Of was ik ff afgeleid?
Ik heb me veel te veel bemoeid met dit topic. Ik mis allesquote:
Martine zat op Chris terwijl Rik de mol is.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:33 schreef Moira. het volgende:
Ik snap het niet meer.
Ik neigde de laatste tijd steeds meer naar Margriet (eigenlijk bijna overtuigd) na Rik en een beetje Chris.
Maar nu heeft Marlijn, die vol op Rik zat, een groen scherm. En Martine, die vol op Margriet zat, een rood scherm.
Nu hecht ik niet veel waarde aan groene schermen, want het kan maar zijn dat je dan alsnog alles fout hebt, maar net ééntje meer goed of net iets sneller dan de afvaller.. Maar dat rode scherm van Martine, wat mis ik hier?
Daarom post ik nauwelijks live meequote:Op donderdag 19 februari 2015 21:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb me veel te veel bemoeid met dit topic. Ik mis alles
Morgen het programma én moltalk maar eens terugkijken
Ze heeft niet gezegd op wie ze zat maar wel dat ze zeker van haar zaak was. Uit eerdere fragmenten valt wel op te merken dat ze Rik verdenkt. Maar misschien is ze vlak voor de test tot bekering gekomen. Martine zei tijdens het maken van de test dat ze hoopt dat Margriet de Mol is. Maar misschien is hopen en denken in dit geval ook niet het zelfde.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Marlijn heeft alleen gezegd dat ze niet spreidde toch? Niet op wie ze zat? Of was ik ff afgeleid?
Marlijn ging voor de vierde persoon die bij de theeplantage-opdracht bij de teltafel kwam. Chris was daar als eerste, daarna kwam Rik... Marlijn was de vijfde. Martine was de derde, dus zat Marlijn ook op Margriet.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Martine zei toch letterlijk dat ze op Margriet zat?quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Martine zat op Chris terwijl Rik de mol is.
Nogmaals:quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee volgens mij zei ze dat het tijd was om vol op één te gaan, en ze antwoordde bij de vraag 'als hoeveelste ging de mol naar binnen bij de fotoopdracht?' dat dat als 4e was. En als 4e ging Rik.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vertrouw die beelden niet, Margriet én Marlijn zouden zichzelf al als mol hebben betitelt
Jaquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Martine zei toch letterlijk dat ze op Margriet zat?
quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Martine zat op Chris terwijl Rik de mol is.
Nee, die vraag (vraag 16) kreeg Margriet. Marlijn kreeg de vraag als hoeveelste de mol bij de theetafel kwam (vraag 6).quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee volgens mij zei ze dat het tijd was om vol op één te gaan, en ze antwoordde bij de vraag 'als hoeveelste ging de mol naar binnen bij de fotoopdracht?' dat dat als 4e was. En als 4e ging Rik.
Dat is in dit topic nog opgemerkt, maar mijn geheugen is naadje nuquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:37 schreef Cee het volgende:
Waar sloeg de titel nu eigenlijk op? Onderaan? Wie stond er onderaan de berg te plukken?
Chris stond het grootste deel van de tijd beneden bij de teltafel.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:37 schreef Cee het volgende:
Waar sloeg de titel nu eigenlijk op? Onderaan? Wie stond er onderaan de berg te plukken?
Toch heeft hij wel erg veel geld binnengebrachtquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Chris stond het grootste deel van de tijd beneden bij de teltafel.
Ik weet alleen nog dat Martine juist helemaal naar boven gingquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:37 schreef Cee het volgende:
Oh bij de telopdrachtquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Marlijn ging voor de vierde persoon die bij de theeplantage-opdracht bij de teltafel kwam. Chris was daar als eerste, daarna kwam Rik... Marlijn was de vijfde. Martine was de derde, dus zat Marlijn ook op Margriet.
Hoe kan het dat ze allebei op Margriet hebben ingevuld en de één rood heeftquote:
Margriet is niet de molquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:33 schreef Moira. het volgende:
Ik snap het niet meer.
Ik neigde de laatste tijd steeds meer op Margriet (eigenlijk bijna overtuigd) na Rik en een beetje Chris.
Maar nu heeft Marlijn, die vol op Rik zat, een groen scherm. En Martine, die vol op Margriet zat, een rood scherm.
Nu hecht ik niet veel waarde aan groene schermen, want het kan maar zijn dat je dan alsnog alles fout hebt, maar net ééntje meer goed of net iets sneller dan de afvaller.. Maar dat rode scherm van Martine, wat mis ik hier?
Daar ben ik een paar weken geleden mee gestopt... kijkt toch prettigerquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb me veel te veel bemoeid met dit topic. Ik mis alles
Morgen het programma én moltalk maar eens terugkijken
Snelheid of meer foute antwoordenquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh bij de telopdrachtIk dacht de fotoopdracht. Dus ze heeft de test vol op Margriet ingevuld?
[..]
Hoe kan het dat ze allebei op Margriet hebben ingevuld en de één rood heeftIk wil nu gewoon blijven geloven dat Margriet de mol is
Wat is 'veel' in een groep met een historisch laag bedrag in de pot? Misschien is het niet dat hij veel geld heeft binnengebracht, maar juist veel geld heeft achtergehouden. Maar door het constant falen van de rest lijkt het ineens alsof hij de enige is die wat oplevert.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Toch heeft hij wel erg veel geld binnengebracht
Als Rik het wel is heeft half Nederland (inclusief wij hier thuis) al vanaf het begin de goede mol in de gatenquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:38 schreef DKUp het volgende:
[..]
Margriet is niet de mol
Deze aflevering was Margriet echt een kandidaat en Rik daarentegen liet alles mislukken.
Stemming
Margriet: Ging op Rik
Marlijn: Ging op Rik
Chris: Ging op Margriet en Marlijn (en Rik?)
Rik: Ging op Margriet
Martine: Ging op Margriet
Behalve dan die opdracht met de logo's, waarbij hij heel enthousiast de envelop met 1500 euro tussen de papieren wegpakte, die niemand anders zag... als mol had hij die envelop gewoon kunnen laten liggen en dan had waarschijnlijk niemand de envelop gezien en was er 1500 euro minder verdiend.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:38 schreef DKUp het volgende:
Rik daarentegen liet alles mislukken.
Chris zei Marlijn en Margrietquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:38 schreef DKUp het volgende:
[..]
Margriet is niet de mol
Deze aflevering was Margriet echt een kandidaat en Rik daarentegen liet alles mislukken.
Stemming
Margriet: Ging op Rik
Marlijn: Ging op Rik
Chris: Ging op Margriet en Marlijn (en Rik?)
Rik: Ging op Margriet
Martine: Ging op Margriet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |