abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 februari 2015 @ 20:35:24 #1
381234 Vaatwastablet
Mening van vrijheidsuiting
pi_149838647
Weet iemand hoe je dat krijgt? Als ik bijv via de website van de RET of HTM wil bestellen wordt ik doorverwezen naar de ov-chipkaart.nl site. Maar ik wil juist niet die standaard gele krijgen.

Weet iemand hoe je dat kan fixen?
pi_149846212
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 20:35 schreef Vaatwastablet het volgende:
Weet iemand hoe je dat krijgt? Als ik bijv via de website van de RET of HTM wil bestellen wordt ik doorverwezen naar de ov-chipkaart.nl site. Maar ik wil juist niet die standaard gele krijgen.

Weet iemand hoe je dat kan fixen?
Volgens mij zijn die regionale chipkaarten er niet meer, die waren er destijds bij de introductie van de OV-Chipkaart, de mijne is inmiddels verlopen, dus ik heb nu ook z'n gele.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  FOK!fotograaf donderdag 19 februari 2015 @ 23:25:21 #3
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_149846268
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 23:23 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Volgens mij zijn die regionale chipkaarten er niet meer, die waren er destijds bij de introductie van de OV-Chipkaart, de mijne is inmiddels verlopen, dus ik heb nu ook z'n gele.
Same. Ook een gele. Ja, je kan er een krijgen door bij NS een abo te bestellen en te klikken op "gratis OV Chipkaart". Kost die kaart je ook nog eens helemaal niets!
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  vrijdag 20 februari 2015 @ 11:46:49 #4
381234 Vaatwastablet
Mening van vrijheidsuiting
pi_149852855
Hm helaas. Dat is het maar zo :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')