quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Verzoek van DP... radio uit
Dat was met zo'n Aziatische jongen die 'vroeger' homo was toch? Die probeerde geaccepteerd te worden door die vieze tyfuslijer van een Phelps (die nu in de hel die niet bestaat brandt).quote:
Niemand is veilig meerquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh god... niet doen... nu heb je ook een ban
echt hè, ik vertrek naar radio49 als dit zo doorgaatquote:
ik vind het ronduit een lekker jong ding, zou haar keihard doenquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:40 schreef HPLC het volgende:
Ze heeft wel een lekker kort pittig kapsel
Ik vind jouw UI net zo gay als dit liedje eigenlijk, had je geen ander plaatje/gif kunnen bedenken?quote:
Je speelt nog steeds op safe zie ik?quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik wel, ik vind fylax echt de tofste gozer ooit, echt een baas Fylax for president
Slijmerdquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik wel, ik vind fylax echt de tofste gozer ooit, echt een baas Fylax for president
nee hoink blijkbaarquote:
heb je de brief van voederbietel niet gehoord op de radio?quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:39 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik doe vrijwilligerswerk voor amnesty, zeg het eens.
Ja, geen admin vriendjes meerquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je speelt nog steeds op safe zie ik?
Ja dat is waar, gelijk een brief naar de 2e kamer sturen. Kan niet dit.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
heb je de brief van voederbietel niet gehoord op de radio?
de bannelingen leven in erbarmelijke omstandigheden
quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Fylax is de man die ik had willen zijn
Hou op hoorquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Fylax is de man die ik had willen zijn
quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:41 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik vind jouw UI net zo gay als dit liedje eigenlijk, had je geen ander plaatje/gif kunnen bedenken?
Ik ook, toen dit een hit was. Weet niet hoe ze er nu uit zietquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik vind het ronduit een lekker jong ding, zou haar keihard doen
ik bedoel dat ookquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ook, toen dit een hit was. Weet niet hoe ze er nu uit ziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |