Waarom zou je in bad zitten?quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
U gaat doooooorrrrrrr voor de volautomatische breedbeeld magnetron
Bacotje er bij natuurlijk. Voetbal aan. Genieten met een grote Gquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
U gaat doooooorrrrrrr voor de volautomatische breedbeeld magnetron
Den Haag is niet voor niets een badplaats.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:03 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Waarom zou je in bad zitten?
Ik dacht het, jij zei hetquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Den Haag is niet voor niets een badplaats.
Ik was erg gecharmeerd van de ADO supporters in De Kuip de laatste keer.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit kan ik moeilijk negeren.. Echte liefde dit
ADO fans zijn erg oprecht en sympathiek.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:05 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik was erg gecharmeerd van de ADO supporters in De Kuip de laatste keer.
Er hangt hier een geweldig sarcastisch luchtje aan deze postquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:05 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik was erg gecharmeerd van de ADO supporters in De Kuip de laatste keer.
Hoezo?quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er hangt hier een geweldig sarcastisch luchtje aan deze post
van Gaal zou zeggen "Den Haag is a bad place"quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Den Haag is niet voor niets een badplaats.
Deb Haag?quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
van Gaal zou zeggen "Deb Haag is a bad place"
De Hagenezen zagen eruit als groen gele K K K leden..... Daar ben jij van gecharmeerdquote:
Zelfs daar zie ik Louis toe in staat.quote:
Roma speelt in het wit, niet in het zwart.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:06 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Die centrale verdedigers van Roma doen weinig goede dingen met een bal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |