abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 december 2002 @ 17:55:40 #201
38305 iemoe
~Cruising Voodoo Doll~
pi_7182575
quote:
http://www28.brinkster.com/kennisbank
veel tekst!

ik vind de lay out op zich wel mooi en overzichtelijk, maar voor mijn gevoel doe je er beter aan om op de beginpagina links te maken naar verschillende onderwerpen. bij zoveel tekst haak ik persoonlijk af (kan ook heel goed aan mij liggen hoor). echter, zoals Christine al zei, van te diep door te moeten klikken, krijg je alleen maar RSI en dat willen we natuurlijk niet. dus klikje op link moet resulteren in de info die je zoekt.

- roomijs met stukjes melkchocolade is lekker!
  vrijdag 6 december 2002 @ 18:02:23 #202
38305 iemoe
~Cruising Voodoo Doll~
pi_7182674
quote:
www.scoutnet.tk : Paginaindeling, layout en navigatie had ik graag effe bekritiseerd, want naar mijn mening issie wel oké.
in de instellingen bij dotcom.tk kun je ergens een vinkje weghalen (of juist erbij zetten) dat dat irritante tk banner pop-upje niet tevoorschijn komt... (HINT!)

haal op de eerste pagina die scrollbar rechts weg, staat wat strakker

welke toegevoegde waarde heeft die nieuwstracker?

links naar externe sites zou ik in een nieuwe window laten openen, zodat mensen jouw site niet meteen verlaten

verder lekker snel en simpel, hou ik wel van

- roomijs met stukjes melkchocolade is lekker!
  vrijdag 6 december 2002 @ 18:31:55 #203
10233 Peewee
Introducing 'me'
pi_7182987
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 18:02 schreef iemoe het volgende:

[..]

in de instellingen bij dotcom.tk kun je ergens een vinkje weghalen (of juist erbij zetten) dat dat irritante tk banner pop-upje niet tevoorschijn komt... (HINT!)

haal op de eerste pagina die scrollbar rechts weg, staat wat strakker

welke toegevoegde waarde heeft die nieuwstracker?

links naar externe sites zou ik in een nieuwe window laten openen, zodat mensen jouw site niet meteen verlaten

verder lekker snel en simpel, hou ik wel van

Thanxz,..
Aan de nieuwstracker werd al gewerkt.
Bumperklever - nietsnut - af en toe gelukkig
Du Riechst So Gut
pi_7183151
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 15:36 schreef sop het volgende:
Zouden jullie eens een blik kunnen werpen op:

http://www28.brinkster.com/kennisbank

Er moeten nog wat grafische dingen aan gebeuren, het is nu wel erg veel tekst. Verder komt er waarschijnlijk nog een splitsing over meerdere pagina's.

pleur ff bgcolor="white" in de body, want als je xp hebt en themes gebruikt ziet ie er zo uit:
  vrijdag 6 december 2002 @ 20:17:46 #205
9761 5chaap2k
JoSchaap (fluitje!)
pi_7184092
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 18:49 schreef Da_Koen het volgende:

[..]

pleur ff bgcolor="white" in de body, want als je xp hebt en themes gebruikt ziet ie er zo uit:
[afbeelding]

hoe heette die theme ook alweer?? en waar te downen?? want ik heb net clean install achter de rug (raid was op hol) en ben die theme kwijt (had deze ook)
|- Is ook een tweakert *O* -|- Overal: JoSchaap :w behalve hier :+ -| |- pjoeturtje: Inventaris -| |- Speelhokje :Y) -|
  zaterdag 7 december 2002 @ 15:20:44 #206
26663 Paperclipjes
Nietjes zijn voor mietjes
pi_7193437
http://www.wannahave-it.nl/imodelz/ even bekijken en zeggen wat ie van het logo vindt....

Bedankt

Lancia Ypsilon Platinum (alles incl. wieldoppen)!
pi_7193483
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 17:51 schreef iemoe het volgende:

[..]

smileys in je gastenboek van Fok gejat?

ik zou de link van je gesteldheid naar een nieuw scherm laten openen

in het verhaaltje over jezelf staat zo'n 63 keer het woordje ik. het gaat dan wel over jezelf, maar misschien leest een andere woordkeuze wat gemakkelijker/prettiger?

qua lay-out en kleurgebruik vind ik je site wel erg prettig

thx voor je hulp!
smileys inderdaad van fok gejat, net als 90% van de sites met gastenboek of forum
pi_7193543
Ik ben net van PHPNuke afgestapt, en mijn site opnieuw gemaakt.

http://www.trashbin.net

er zit nog een irri popup (poll) aan het begin, maar die moet ik nog veranderen. verder zitten er nogal van iframes in, dus graag ook commentaar van mensen met browsers zoals netscape, mozilla en opera

thnx alvast.

pi_7193651
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 20:17 schreef 5chaap2k het volgende:

[..]

hoe heette die theme ook alweer?? en waar te downen?? want ik heb net clean install achter de rug (raid was op hol) en ben die theme kwijt (had deze ook)

forever blue
pi_7193661
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 15:38 schreef haaahaha het volgende:
www.ll0ll.com

Jaja hijs zeeeeeeeeeeer vet
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_7193663
Nu een goed begin...

Ik heb meerdere sites waarvan ik natuurlijk niet alles laat zien want dan zijn we nog lang bezig en een paar die niet door de regels van GOT heen komen...

Naam: Sig2dat Database
Omschrijving: Site waar je hashes kan vinden om films, apps en games via kazaa te downloaden.
Url: Die krijg je niet....

Naam: Picstore
Omschrijving: Picstore is de site waar je je plaatjes kan uploaden en overal op het internet kan laten zien met een unique id, zo weet je zeker dat je private plaatjes private blijven!
Url: http://galleries.vinyamar.com/ps

Naam: theGalleries
Omschrijving: Een site met aardig wat mooie dames der op, dit is nog de oude versie want binnenkort komt er een nieuwere versie online met voor de gebruikers veel meer mogelijkheden
Url: http://galleries.vinyamar.com

Naam: Curiculum Vitae Online (mijn dus) (oude versie)
Omschrijving: Mijn Cv site
Url: http://www.geocities.com/curriculumvitaeonline

Naam: Curriculum vitae online (in 1 page, nieuwe versie)
Omschrijving: zie vorige, maar dan de nieuwe versie en alles in 1 bestand!
Url: http://www.geocities.com/curriculumvitaeonline/webcv.html

Naam: CodecHQ
Omschrijving: De site waar je de meeste codecs wel kan vinden en downloaden, beetje verouderd omdat ik het password van die vage server kwijt ben.
Url: http://codecs.9cy.com/ (LETOP: Wel popups maar niet door MIJN site )

The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_7193687
quote:
www.ll0ll.com

maar die heb jij niet gemaakt??
pi_7193700
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 15:43 schreef Da_Koen het volgende:

[..]

maar die heb jij niet gemaakt??

Maar dus hoezo niet?
pi_7193727
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 15:45 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Maar dus hoezo niet?

ik d8 dat je ons gewoon een mooie site wilde laten zien
maar als je die hebt gemaakt
pi_7193739
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 15:48 schreef Da_Koen het volgende:

[..]

ik d8 dat je ons gewoon een mooie site wilde laten zien
maar als je die hebt gemaakt

pi_7193780
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 15:31 schreef xf0rz het volgende:

er zit nog een irri popup (poll) aan het begin, maar die moet ik nog veranderen. verder zitten er nogal van iframes in, dus graag ook commentaar van mensen met browsers zoals netscape, mozilla en opera

thnx alvast.

Ziet er leuk uit. En in Mozilla doet ie het gewoon .

Leuk zoontje heb je trouwens .

Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_7193825
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 15:55 schreef keeper het volgende:
Ziet er leuk uit. En in Mozilla doet ie het gewoon .

Leuk zoontje heb je trouwens .

thnx
ik vind iframes wel handig moet ik zeggen...
ik had eerst mijn site in phpnuke, maar daar zit je aardig vast aan de standaard layout, en daar had ik geen zin in....je kan het wel veranderen, maar dan moet je de layout opbouw flink verbouwen...
  zaterdag 7 december 2002 @ 16:06:32 #219
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_7193880
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 15:31 schreef xf0rz het volgende:

thnx alvast.

Ik vind 'm erg leuk leuke vormgeving, met dat kwik op de achtergrond.

Wel heb ik nog twee opmerkingen:
1. In je "home" praatje staat alles wat ook in je navigatie staat, dit vind ik een beetje dubbelop en ook misleidend! Ik dacht heel even dat dit de enige navigatiemanier was namelijk.
2. Uiteindelijk is er maar een klein gedeelte van het scherm wat je daadwerkelijk gebruikt, misschien kun je met die overige ruimte nog wat doen? Het is maar een suggestie, ik vind hem verder erg mooi zo.

Oja, kun je er ook voor zorgen dat bij de foto's die scrollbalk verdwijnt? Ik zat me al rot te scrollen, zonder dat er iets gebeurde.

Verder top duidelijke navigatie, geen te diepe links, duidelijk te zien wanneer er voor het laatst is geupdate, aantrekkelijke layout, handige URL... je hebt op alle "regels" gelet

zaterdag 7 december 2002 @ 16:08:52 #220
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_7193909
quote:
www.ll0ll.com

Sorry maar ik vind dit vreselijk. Je krijgt een popup waar je niet om vraagt, en die je dus meteen wegklikt. Blijkt dat je de echte site hebt weggeklikt. Verder is me niet binnen drie seconden duidelijk wat je op de site kunt doen, en waar je kunt klikken. Je kunt op diverse plaatjes klikken, merkte ik, maar wat het gevolg van het klikken zou zijn, was me niet duidelijk. Ik heb daarom meteen de site weggeklikt, aan mij zijn zulk soort "hoogstandjes" echt niet besteed.

Jammer, want je hebt er wel veel werk van gemaakt.

pi_7193919
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 16:01 schreef xf0rz het volgende:
thnx
ik vind iframes wel handig moet ik zeggen...
ik had eerst mijn site in phpnuke, maar daar zit je aardig vast aan de standaard layout, en daar had ik geen zin in....je kan het wel veranderen, maar dan moet je de layout opbouw flink verbouwen...
Als je trouwens php ondersteuning hebt op je host (wat ik aanneem, als je eerst phpnuke draaide) kan je ook met includes werken. Is ook wel handig ivm updates enzo.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
  zaterdag 7 december 2002 @ 16:10:54 #222
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_7193926
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 15:41 schreef Chandler het volgende:
[heel verhaal met heleboel linkjes]
Er staat toch duidelijk GEEN spam in de topic titel
pi_7193967
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 16:08 schreef Christine het volgende:

[..]

Sorry maar ik vind dit vreselijk. Je krijgt een popup waar je niet om vraagt, en die je dus meteen wegklikt. Blijkt dat je de echte site hebt weggeklikt. Verder is me niet binnen drie seconden duidelijk wat je op de site kunt doen, en waar je kunt klikken. Je kunt op diverse plaatjes klikken, merkte ik, maar wat het gevolg van het klikken zou zijn, was me niet duidelijk. Ik heb daarom meteen de site weggeklikt, aan mij zijn zulk soort "hoogstandjes" echt niet besteed.

Jammer, want je hebt er wel veel werk van gemaakt.

En dat zegt iemand die een loodzwaar midi nummer op een msn club site als homepage heeft??

Ik ben blij dat je hem hebt weggeklikt, want het soort wat zich gaat druk maken over popups en 'het niet meteen kunnen zien hoe ik moet navigeren' (lees jankerds) ben ik liever kwijt dan rijk op m'n sitetje.

Als jij je irriteert aan bepaalde zaken op het internet, moet je computertje uit gaan doen en andere hobbys gaan ontplooien.

Ik hoop dat je mijn site lelijk vindt

zaterdag 7 december 2002 @ 16:22:30 #224
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_7194014
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 16:16 schreef haaahaha het volgende:

[..]

En dat zegt iemand die een loodzwaar midi nummer op een msn club site als homepage heeft??

Ik ben blij dat je hem hebt weggeklikt, want het soort wat zich gaat druk maken over popups en 'het niet meteen kunnen zien hoe ik moet navigeren' (lees jankerds) ben ik liever kwijt dan rijk op m'n sitetje.

Als jij je irriteert aan bepaalde zaken op het internet, moet je computertje uit gaan doen en andere hobbys gaan ontplooien.

Ik hoop dat je mijn site lelijk vindt

Pardon, er werd gevraagd naar een mening over je site. De kritiek die ik op websites in dit topic geef, lever ik op basis van de kennis uit mijn vakgebied (= communicatie en o.a. webdesign) die kritieken zijn dus niet persoonlijk bedoeld.

Kijk, de gemiddelde internetsurfer is er eentje die niet graag lang wil wachten op een website, en die niet veel moeite wil doen om bij de informatie die hij zoekt te komen. Daarom is het slim om je website volgen het KISS-principe te bouwen: Keep It Short and Stupid.

Over de club die ik als homepage hier heb neergezet, ga ik niet discussieren, want ik weet dat clubs erg traag zijn

pi_7194074
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 16:22 schreef Christine het volgende:

Kijk, de gemiddelde internetsurfer is er eentje die niet graag lang wil wachten op een website

Kijk, kom niet aanzetten met hoe jij denkt dat de gemiddelde internetsurfer denkt, jij bent niet de gemiddelde internetsurfer. Jouw mening is gebasseerd op jouw irritaties wat popups betreft. Jouw slag internetsurfers hoort thuis op lelijke platgeslagen niet gestylede websites, en kom je 1 keer een popup tegen, raak je in paniek. Dikke onzin. Een libelle/margriet surfer.

Je moet oppassen dat die uitspraak over popups niet achterhaald wordt.
Ik wil wedden dat jij vele plugins hebt geinstalleerd zodat je toch die content van die websites wilt zien waar je graag naartoe gaat. niet?

Ik denk dat je ooit kan zeggen dat ik als website bouwer jou als bezoeker niet eens op mijn site wil, puur omdat je niet voldoet aan de (technische) eisen.

Pas op dat jouw eisen niet tegen je gaan werken met dat eeuwige ongegronde kritiek.

[Dit bericht is gewijzigd door haaahaha op 07-12-2002 16:29]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')