quote:veel tekst!
http://www28.brinkster.com/kennisbank
ik vind de lay out op zich wel mooi en overzichtelijk, maar voor mijn gevoel doe je er beter aan om op de beginpagina links te maken naar verschillende onderwerpen. bij zoveel tekst haak ik persoonlijk af (kan ook heel goed aan mij liggen hoor). echter, zoals Christine al zei, van te diep door te moeten klikken, krijg je alleen maar RSI en dat willen we natuurlijk niet. dus klikje op link moet resulteren in de info die je zoekt.
quote:in de instellingen bij dotcom.tk kun je ergens een vinkje weghalen (of juist erbij zetten) dat dat irritante tk banner pop-upje niet tevoorschijn komt... (HINT!)
www.scoutnet.tk : Paginaindeling, layout en navigatie had ik graag effe bekritiseerd, want naar mijn mening issie wel oké.
haal op de eerste pagina die scrollbar rechts weg, staat wat strakker
welke toegevoegde waarde heeft die nieuwstracker?
links naar externe sites zou ik in een nieuwe window laten openen, zodat mensen jouw site niet meteen verlaten
verder lekker snel en simpel, hou ik wel van
quote:Thanxz,..
Op vrijdag 6 december 2002 18:02 schreef iemoe het volgende:[..]
in de instellingen bij dotcom.tk kun je ergens een vinkje weghalen (of juist erbij zetten) dat dat irritante tk banner pop-upje niet tevoorschijn komt... (HINT!)
haal op de eerste pagina die scrollbar rechts weg, staat wat strakker
welke toegevoegde waarde heeft die nieuwstracker?
links naar externe sites zou ik in een nieuwe window laten openen, zodat mensen jouw site niet meteen verlaten
verder lekker snel en simpel, hou ik wel van
quote:pleur ff bgcolor="white" in de body, want als je xp hebt en themes gebruikt ziet ie er zo uit:
Op dinsdag 3 december 2002 15:36 schreef sop het volgende:
Zouden jullie eens een blik kunnen werpen op:http://www28.brinkster.com/kennisbank
Er moeten nog wat grafische dingen aan gebeuren, het is nu wel erg veel tekst. Verder komt er waarschijnlijk nog een splitsing over meerdere pagina's.
quote:hoe heette die theme ook alweer?? en waar te downen?? want ik heb net clean install achter de rug (raid was op hol) en ben die theme kwijt (had deze ook)
Op vrijdag 6 december 2002 18:49 schreef Da_Koen het volgende:[..]
pleur ff bgcolor="white" in de body, want als je xp hebt en themes gebruikt ziet ie er zo uit:
[afbeelding]
Bedankt
quote:thx voor je hulp!
Op vrijdag 6 december 2002 17:51 schreef iemoe het volgende:[..]
smileys in je gastenboek van Fok gejat?
ik zou de link van je gesteldheid naar een nieuw scherm laten openen
in het verhaaltje over jezelf staat zo'n 63 keer het woordje ik. het gaat dan wel over jezelf, maar misschien leest een andere woordkeuze wat gemakkelijker/prettiger?
qua lay-out en kleurgebruik vind ik je site wel erg prettig
er zit nog een irri popup (poll) aan het begin, maar die moet ik nog veranderen. verder zitten er nogal van iframes in, dus graag ook commentaar van mensen met browsers zoals netscape, mozilla en opera
thnx alvast.
quote:forever blue
Op vrijdag 6 december 2002 20:17 schreef 5chaap2k het volgende:[..]
hoe heette die theme ook alweer?? en waar te downen?? want ik heb net clean install achter de rug (raid was op hol) en ben die theme kwijt (had deze ook)
quote:Jaja hijs zeeeeeeeeeeer vet
Op zaterdag 7 december 2002 15:38 schreef haaahaha het volgende:
www.ll0ll.com
Ik heb meerdere sites waarvan ik natuurlijk niet alles laat zien want dan zijn we nog lang bezig en een paar die niet door de regels van GOT heen komen...
Naam: Sig2dat Database
Omschrijving: Site waar je hashes kan vinden om films, apps en games via kazaa te downloaden.
Url: Die krijg je niet....
Naam: Picstore
Omschrijving: Picstore is de site waar je je plaatjes kan uploaden en overal op het internet kan laten zien met een unique id, zo weet je zeker dat je private plaatjes private blijven!
Url: http://galleries.vinyamar.com/ps
Naam: theGalleries
Omschrijving: Een site met aardig wat mooie dames der op, dit is nog de oude versie want binnenkort komt er een nieuwere versie online met voor de gebruikers veel meer mogelijkheden
Url: http://galleries.vinyamar.com
Naam: Curiculum Vitae Online (mijn dus) (oude versie)
Omschrijving: Mijn Cv site
Url: http://www.geocities.com/curriculumvitaeonline
Naam: Curriculum vitae online (in 1 page, nieuwe versie)
Omschrijving: zie vorige, maar dan de nieuwe versie en alles in 1 bestand!
Url: http://www.geocities.com/curriculumvitaeonline/webcv.html
Naam: CodecHQ
Omschrijving: De site waar je de meeste codecs wel kan vinden en downloaden, beetje verouderd omdat ik het password van die vage server kwijt ben.
Url: http://codecs.9cy.com/ (LETOP: Wel popups maar niet door MIJN site )
quote:maar die heb jij niet gemaakt??
www.ll0ll.com
quote:Maar dus hoezo niet?
Op zaterdag 7 december 2002 15:43 schreef Da_Koen het volgende:[..]
maar die heb jij niet gemaakt??
quote:ik d8 dat je ons gewoon een mooie site wilde laten zien
Op zaterdag 7 december 2002 15:45 schreef haaahaha het volgende:[..]
Maar dus hoezo niet?
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 15:48 schreef Da_Koen het volgende:[..]
ik d8 dat je ons gewoon een mooie site wilde laten zien
maar als je die hebt gemaakt
quote:Ziet er leuk uit. En in Mozilla doet ie het gewoon
Op zaterdag 7 december 2002 15:31 schreef xf0rz het volgende:
Ik ben net van PHPNuke afgestapt, en mijn site opnieuw gemaakt.er zit nog een irri popup (poll) aan het begin, maar die moet ik nog veranderen. verder zitten er nogal van iframes in, dus graag ook commentaar van mensen met browsers zoals netscape, mozilla en opera
thnx alvast.
Leuk zoontje heb je trouwens .
quote:thnx
Op zaterdag 7 december 2002 15:55 schreef keeper het volgende:
Ziet er leuk uit. En in Mozilla doet ie het gewoon.
Leuk zoontje heb je trouwens
.
quote:Ik vind 'm erg leuk
Op zaterdag 7 december 2002 15:31 schreef xf0rz het volgende:
Ik ben net van PHPNuke afgestapt, en mijn site opnieuw gemaakt.er zit nog een irri popup (poll) aan het begin, maar die moet ik nog veranderen. verder zitten er nogal van iframes in, dus graag ook commentaar van mensen met browsers zoals netscape, mozilla en opera
thnx alvast.
Wel heb ik nog twee opmerkingen:
1. In je "home" praatje staat alles wat ook in je navigatie staat, dit vind ik een beetje dubbelop en ook misleidend! Ik dacht heel even dat dit de enige navigatiemanier was namelijk.
2. Uiteindelijk is er maar een klein gedeelte van het scherm wat je daadwerkelijk gebruikt, misschien kun je met die overige ruimte nog wat doen? Het is maar een suggestie, ik vind hem verder erg mooi zo.
Oja, kun je er ook voor zorgen dat bij de foto's die scrollbalk verdwijnt? Ik zat me al rot te scrollen, zonder dat er iets gebeurde.
Verder top duidelijke navigatie, geen te diepe links, duidelijk te zien wanneer er voor het laatst is geupdate, aantrekkelijke layout, handige URL... je hebt op alle "regels" gelet
quote:Sorry maar ik vind dit vreselijk. Je krijgt een popup waar je niet om vraagt, en die je dus meteen wegklikt. Blijkt dat je de echte site hebt weggeklikt. Verder is me niet binnen drie seconden duidelijk wat je op de site kunt doen, en waar je kunt klikken. Je kunt op diverse plaatjes klikken, merkte ik, maar wat het gevolg van het klikken zou zijn, was me niet duidelijk. Ik heb daarom meteen de site weggeklikt, aan mij zijn zulk soort "hoogstandjes" echt niet besteed.
www.ll0ll.com
Jammer, want je hebt er wel veel werk van gemaakt.
quote:Als je trouwens php ondersteuning hebt op je host (wat ik aanneem, als je eerst phpnuke draaide) kan je ook met includes werken. Is ook wel handig ivm updates enzo.
Op zaterdag 7 december 2002 16:01 schreef xf0rz het volgende:
thnx
ik vind iframes wel handig moet ik zeggen...
ik had eerst mijn site in phpnuke, maar daar zit je aardig vast aan de standaard layout, en daar had ik geen zin in....je kan het wel veranderen, maar dan moet je de layout opbouw flink verbouwen...
quote:Er staat toch duidelijk GEEN spam in de topic titel
Op zaterdag 7 december 2002 15:41 schreef Chandler het volgende:
[heel verhaal met heleboel linkjes]
quote:En dat zegt iemand die een loodzwaar midi nummer op een msn club site als homepage heeft??
Op zaterdag 7 december 2002 16:08 schreef Christine het volgende:[..]
Sorry maar ik vind dit vreselijk. Je krijgt een popup waar je niet om vraagt, en die je dus meteen wegklikt. Blijkt dat je de echte site hebt weggeklikt. Verder is me niet binnen drie seconden duidelijk wat je op de site kunt doen, en waar je kunt klikken. Je kunt op diverse plaatjes klikken, merkte ik, maar wat het gevolg van het klikken zou zijn, was me niet duidelijk. Ik heb daarom meteen de site weggeklikt, aan mij zijn zulk soort "hoogstandjes" echt niet besteed.
Jammer, want je hebt er wel veel werk van gemaakt.
Ik ben blij dat je hem hebt weggeklikt, want het soort wat zich gaat druk maken over popups en 'het niet meteen kunnen zien hoe ik moet navigeren' (lees jankerds) ben ik liever kwijt dan rijk op m'n sitetje.
Als jij je irriteert aan bepaalde zaken op het internet, moet je computertje uit gaan doen en andere hobbys gaan ontplooien.
Ik hoop dat je mijn site lelijk vindt
quote:Pardon, er werd gevraagd naar een mening over je site. De kritiek die ik op websites in dit topic geef, lever ik op basis van de kennis uit mijn vakgebied (= communicatie en o.a. webdesign) die kritieken zijn dus niet persoonlijk bedoeld.
Op zaterdag 7 december 2002 16:16 schreef haaahaha het volgende:[..]
En dat zegt iemand die een loodzwaar midi nummer op een msn club site als homepage heeft??
Ik ben blij dat je hem hebt weggeklikt, want het soort wat zich gaat druk maken over popups en 'het niet meteen kunnen zien hoe ik moet navigeren' (lees jankerds) ben ik liever kwijt dan rijk op m'n sitetje.
Als jij je irriteert aan bepaalde zaken op het internet, moet je computertje uit gaan doen en andere hobbys gaan ontplooien.
Ik hoop dat je mijn site lelijk vindt
Kijk, de gemiddelde internetsurfer is er eentje die niet graag lang wil wachten op een website, en die niet veel moeite wil doen om bij de informatie die hij zoekt te komen. Daarom is het slim om je website volgen het KISS-principe te bouwen: Keep It Short and Stupid.
Over de club die ik als homepage hier heb neergezet, ga ik niet discussieren, want ik weet dat clubs erg traag zijn
quote:Kijk, kom niet aanzetten met hoe jij denkt dat de gemiddelde internetsurfer denkt, jij bent niet de gemiddelde internetsurfer. Jouw mening is gebasseerd op jouw irritaties wat popups betreft. Jouw slag internetsurfers hoort thuis op lelijke platgeslagen niet gestylede websites, en kom je 1 keer een popup tegen, raak je in paniek. Dikke onzin. Een libelle/margriet surfer.
Op zaterdag 7 december 2002 16:22 schreef Christine het volgende:Kijk, de gemiddelde internetsurfer is er eentje die niet graag lang wil wachten op een website
Je moet oppassen dat die uitspraak over popups niet achterhaald wordt.
Ik wil wedden dat jij vele plugins hebt geinstalleerd zodat je toch die content van die websites wilt zien waar je graag naartoe gaat. niet?
Ik denk dat je ooit kan zeggen dat ik als website bouwer jou als bezoeker niet eens op mijn site wil, puur omdat je niet voldoet aan de (technische) eisen.
Pas op dat jouw eisen niet tegen je gaan werken met dat eeuwige ongegronde kritiek.
[Dit bericht is gewijzigd door haaahaha op 07-12-2002 16:29]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |