quote:Het is wel zeer duidelijk waar het over gaat maar het logo en de achtergrond, zouden deze niet iets moeten verschillen qua achtergrond kleur?
Op dinsdag 26 november 2002 01:14 schreef Knakker het volgende:
Layout check... klik hier. En ja, het is nogal 'paars' - is nou eenmaal de kleur van de verenigingGraag zou ik wat tips hebben over wat ik allemaal kan veranderen!
quote:Wit is ook nog een kleur van de vereniging, dus ik heb besloten dat wat meer te gaan gebruiken:
Op dinsdag 26 november 2002 09:26 schreef Bellerophon het volgende:[..]
Het is wel zeer duidelijk waar het over gaat maar het logo en de achtergrond, zouden deze niet iets moeten verschillen qua achtergrond kleur?
Het logo mag wat helderder, maar verder ben ik er eigenlijk wel tevreden over Iemand tips over hoe ik het verder nog grafisch aan kan kleden?
[Dit bericht is gewijzigd door Knakker op 26-11-2002 12:20]
Vragen:
Thx alvast
quote:Ik vind hem er goed uit zien
Op dinsdag 26 november 2002 12:51 schreef Slarioux het volgende:
Nieuwe site, beetje minimalistisch design, ik hoop dat het wat isVragen:
Wat vind je ervan dat het menu links niet meeschuift? Irri of niet zo erg? Te klein op erg hoge res? te groot bij < 1024*786 Thx alvast
Menu dat niet meeschuift vind ik niet irri, misschien kan je anders beneden een [back to top] dingetje invoegen.
Op fullscreen 1152x864 is het wel wat kaal een leeg aan de rechterkant. Maar wie browst er bij een res >1152x864 nou in godesnaam fullscreen??
En ik heb net ook even gekeken op 800x600 en dan vind ik hem niet te groot hoor .
quote:Thx
Op dinsdag 26 november 2002 13:03 schreef keeper het volgende:[..]
Ik vind hem er goed uit zien
.
Menu dat niet meeschuift vind ik niet irri, misschien kan je anders beneden een [back to top] dingetje invoegen.
Op fullscreen 1152x864 is het wel wat kaal een leeg aan de rechterkant. Maar wie browst er bij een res >1152x864 nou in godesnaam fullscreen??En ik heb net ook even gekeken op 800x600 en dan vind ik hem niet te groot hoor
.
Ik ben op zoek naar een manier om het menu te laten staan, ik wil koste wat kost geen frames... maar misschien is er alleen een of andere lelijke javascript oplossing voor .
Thx voor de check iig
Klik op de banner, deze page heb ik gemaakt.
Ik hoop wat bezoekers te trekken, ziet het er een beetje oke uit?
quote:Zo vind ik het persoonlijk er al veel beter uitzien, het oogt allemaal wat beter, en om het grafischer te maken, probeer je inspiratie is op te doen bij andere site's
Op dinsdag 26 november 2002 10:55 schreef Knakker het volgende:[..]
Wit is ook nog een kleur van de vereniging, dus ik heb besloten dat wat meer te gaan gebruiken:
Het logo mag wat helderder, maar verder ben ik er eigenlijk wel tevreden over
Iemand tips over hoe ik het verder nog grafisch aan kan kleden?
quote:Mooie site hoor
Op dinsdag 26 november 2002 12:51 schreef Slarioux het volgende:
Nieuwe site, beetje minimalistisch design, ik hoop dat het wat isVragen:
Wat vind je ervan dat het menu links niet meeschuift? Irri of niet zo erg? Te klein op erg hoge res? te groot bij < 1024*786 Thx alvast
quote:
Klik op de banner, deze page heb ik gemaakt.
Ik hoop wat bezoekers te trekken, ziet het er een beetje oke uit?
quote:Bedoelde vast en zeker de link?
Op dinsdag 26 november 2002 14:16 schreef Divide.NL het volgende:[..]
quote:Het kan geloof ik met DHTML. Javascript wellicht ook. Ik zelf houd alleen nooit zo van die meescrollende menu's.
Op dinsdag 26 november 2002 13:08 schreef Slarioux het volgende:
Ik ben op zoek naar een manier om het menu te laten staan, ik wil koste wat kost geen frames... maar misschien is er alleen een of andere lelijke javascript oplossing voor.
http://www.djerror.nl (is de oude)
http://members.lycos.nl/engelenbak (is de nieuwe)
thnx
quote:Die nieuwe kan ik beter verdragen. Vind ze beide echter niet erg speciaal though.
Op dinsdag 26 november 2002 15:23 schreef djerror het volgende:
hoi ik heb 2 versies van m'n website welke vinden jullie beter/mooier?http://www.djerror.nl (is de oude)
thnx
quote:Ze zijn wel heel erg anders he?
Op dinsdag 26 november 2002 15:23 schreef djerror het volgende:
hoi ik heb 2 versies van m'n website welke vinden jullie beter/mooier?http://www.djerror.nl (is de oude)
thnx
En zo te zien gaat het over techno? Dan zou ik die eerste site beter vinden, maar misschien kun je iets meer met kleuren als fel groen werken? Is maar een idee. De tweede (nieuwe) site vind ik qua site mooier, maar ik vind het niet bij techno passen.
quote:heb je gelijk in alleen ik hou absoluut niet van groen..hou zelf erg veel van zwart en minimaal en dat was die eerste..ik wou weleens een keer wat anders maar de meesten vinden toch de oude beter..ok technisch zullen ze allebei wel niet goed zijn maar ben ook geen website ontwerper
Op dinsdag 26 november 2002 15:41 schreef Christine het volgende:[..]
Ze zijn wel heel erg anders he?
En zo te zien gaat het over techno? Dan zou ik die eerste site beter vinden, maar misschien kun je iets meer met kleuren als fel groen werken? Is maar een idee. De tweede (nieuwe) site vind ik qua site mooier, maar ik vind het niet bij techno passen.
quote:(ik wel)
Op dinsdag 26 november 2002 15:53 schreef djerror het volgende:
maar ben ook geen website ontwerper
quote:Dat wil ik ook niet... het moet blijven staan ala de achtergrond, dus niks schokkends of wiebeligs, gewoon blijven staan.
Op dinsdag 26 november 2002 15:18 schreef keeper het volgende:[..]
Het kan geloof ik met DHTML. Javascript wellicht ook. Ik zelf houd alleen nooit zo van die meescrollende menu's.
quote:Thx
Op dinsdag 26 november 2002 13:50 schreef Bellerophon het volgende:[..]
Mooie site hoor
![]()
Jij bewijst in ieder geval 1 ding, mooi en rustig kan ook zeer geslaagd zijn
quote:Leuke site
Op dinsdag 26 november 2002 15:37 schreef Christine het volgende:
Zou iemand voor mij willen checken of mijn homepage ook werkt op een Mac of in Netscape? Ik heb hier wel eens klachten over gehad namelijk.
Dit komt ws door de frames??
quote:Hmm, op die manier. Nee geen idee hoe je dat zou moeten doen (zonder frames oid te gebruiken dus).
Op dinsdag 26 november 2002 16:28 schreef Slarioux het volgende:
Dat wil ik ook niet... het moet blijven staan ala de achtergrond, dus niks schokkends of wiebeligs, gewoon blijven staan.
quote:Photoshop menu missschien?
Op dinsdag 26 november 2002 16:30 schreef keeper het volgende:[..]
Hmm, op die manier. Nee geen idee hoe je dat zou moeten doen (zonder frames oid te gebruiken dus).
quote:Dank je, maar werkt het op de mac of in netscape?
Op dinsdag 26 november 2002 16:30 schreef Bellerophon het volgende:[..]
Leuke site
En een opmerking erover, zeer mooie gedichten
quote:Ik ben niet in het bezit van een Mac computer en ook niet van Netscape, daarvoor zou ik het op school uit moeten proberen, dus die vraag kan ik morgen pas beantwoorden
Op dinsdag 26 november 2002 16:34 schreef Christine het volgende:[..]
Dank je, maar werkt het op de mac of in netscape?
Maar ervanuitgaande dat andere gebruikers dit programma ook zullen hebben weet ik zeker dat zij je vraag kunnen beantwoorden
quote:Hoe bedoel je?
Op dinsdag 26 november 2002 16:31 schreef Bellerophon het volgende:[..]
Photoshop menu missschien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |