quote:Dat weet ik, maar die streepjes heb je gewoon ergens gedowload?
Op maandag 9 december 2002 13:54 schreef The_Comeback-kid het volgende:
Met Photoshop ken je heel leuke dingetjes maken
Zelf heb ik op mijn website ook een keer iets met streepjes gehad, maar die heb ik in photoshop allemaal met de hand getekend. Rotwerk was dat...
quote:Omdat dit een klein logo was, heb ik alles met de hand getrokken. Gewoon een lange streep, een pixel ertussen en opnieuw een lange streep. En anders zou je een rijtje streepjes steeds kunnen herhalen onder elkaar??
Op maandag 9 december 2002 13:57 schreef Christine het volgende:[..]
Dat weet ik, maar die streepjes heb je gewoon ergens gedowload?
Ik dacht dat het misschien een standaard effect was van een bep. programma ofzo, omdat ik het vaker zie.Zelf heb ik op mijn website ook een keer iets met streepjes gehad, maar die heb ik in photoshop allemaal met de hand getekend. Rotwerk was dat...
quote:Simpel, je hebt een foutje in je code zitten. Doe maar eens CTRL-A op je pagina en kijk eens wat je ziet verschijnen
Op maandag 9 december 2002 13:43 schreef Christine het volgende:
- hoe kan ik de plaatjes recht krijgen?
quote:Ik zou van die letters (weblog etc.) plaatjes maken zodat je met een wat leuker lettertype aan de slag kan om die links te maken
- wat kan ik veranderen (en hoe) om het beter eruit te laten zien?
quote:LOL ontzettend bedankt voor het vinden van het foutje!!!
Op maandag 9 december 2002 14:09 schreef keeper het volgende:
Woei, ik heb het gevonden.
[..]Simpel, je hebt een foutje in je code zitten. Doe maar eens CTRL-A op je pagina en kijk eens wat je ziet verschijnen
.
Als je dat weghaalt is het zowel in Mozilla als in IE een perfect aansluitend geheel.
[..]Ik zou van die letters (weblog etc.) plaatjes maken zodat je met een wat leuker lettertype aan de slag kan om die links te maken
.
Ik maak bij sites met tabellen altijd eerst een testsite, waarin ik cijfertjes zet ipv de echte inhoud, zodat ik eerst zeker weet dat mijn tabel goed is, voordat ik verder ga.
Was ik dus vergeten die cijfertjes weg te halen
Vind je dat www.mazooka.nl plaatje onderaan wel OK of niet? En wat voor soort lettertype zal ik gebruiken?
quote:Ik vind het plaatje een beetje te donker.
Op maandag 9 december 2002 14:14 schreef Christine het volgende:
Vind je dat www.mazooka.nl plaatje onderaan wel OK of niet? En wat voor soort lettertype zal ik gebruiken?
Wat voor lettertype je kan gebruiken? Geen idee. Zoek eens op freefonts-sites naar iets wat je er leuk uit vind zien en bij het geheel past .
quote:Het staat er wel leuk maar of het nu erg mooi is... nah ik vind van niet... en de opbouw dat der niet echt heel erg mooi uitziet in mozilla: kan je waarschijnlijk wel vast zetten met nowrap!
Op maandag 9 december 2002 14:14 schreef Christine het volgende:[..]
LOL ontzettend bedankt voor het vinden van het foutje!!!
Ik maak bij sites met tabellen altijd eerst een testsite, waarin ik cijfertjes zet ipv de echte inhoud, zodat ik eerst zeker weet dat mijn tabel goed is, voordat ik verder ga.
Was ik dus vergeten die cijfertjes weg te halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |