Ha ha haquote:
Je hebt een zwaar leven hè ? Een leven zonder ironie en humor lijkt me vreselijk. Ooit in overweging genomen iets door de bomen heen te zien ? Of is de afstraffing van takkewijven niet in je kouwe kleren gaan zitten ? Ik zou het dan Non-nieuws noemen. Gemaskerd en zonder kleerscheuren. Op het eerste gezicht. Maar oh wat deed de spanking pijn, of zeer. Je geniet er nog steeds van blijkbaar. Om onderdanig te zijn. Hoe is het met je wangen nu ? Even rood als je billetjes vroeger ?quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer flikker je op naar het enge bos?
Whehehe!quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:46 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat fiksen wij wel even...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de herhaling i know
quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:52 schreef Kingstown het volgende:
Ongeveer 45 jaar oud en nog steeds in gebruik!ik heb ook zo'n bus in mijn winkelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de herhaling i know![]()
ander decortje, dat wel
...
Cool. Heb je daar ook een pic van?quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:48 schreef sacha het volgende:
ik heb ook zo'n bus in mijn winkel![]()
ander decortje, dat wel
Don't give a fuck.quote:
quote:
quote:Op maandag 23 februari 2015 03:06 schreef ToT het volgende:
Maar mijn favoriet bleef echt absoluut dat ADHD beest!
[ afbeelding ]
Zoefzoef! ZOEOEOEOEOEF!!!!!!!![]()
![]()
Ha ha.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:59 schreef ToT het volgende:
[..]Ik herkende zo veel van mezelf in dat kreng!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |