AVG is meer een virus scanner en die andere 2 zijn echt op malware gericht.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:22 schreef JackDaniel het volgende:
Malwarebytes zal ik ff downloaden, bedankt! En wat doet Hitman Pro precies? Ik heb nu mijn AVG, en Advanced Systemcare, maar die laatste doet niet veel geloof ik...
Hitman Pro is erg goed die haalt echt alles weg en http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/ +quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:22 schreef JackDaniel het volgende:
Malwarebytes zal ik ff downloaden, bedankt! En wat doet Hitman Pro precies? Ik heb nu mijn AVG, en Advanced Systemcare, maar die laatste doet niet veel geloof ik...
Gewoon verwijderen en haal deze er ook over heen:quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:39 schreef JackDaniel het volgende:
Kan ik gevonden Malware in HitmanPro trouwens beter in quarantaine plaatsen, of verwijderen?
Je had gelijk! Er stonden 2 extensies van UniDeals en UniIDeeals2, hiervan zijn de meeste ads die in een nieuw venster komen, en van deze 2 dingen stonden er ook ineens mapjes op C:/Program Files (x86) met volgens AVG een trojan horse.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:42 schreef Klonk het volgende:
Kijk nu je toch bezig bent ook je eventuele extensies van Chrome na, er zijn er een aantal die precies doen wat jij omschrijft
Een handige extensie kan je daar bij helpen: https://chrome.google.com(...)gchioaofojlblndjcggh
De enige die er staat is van gisteravond laat, toen had ik al dat bestand al gedownload, jammer genoeg.quote:
da's balen inderdaad....quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:53 schreef JackDaniel het volgende:
[..]
De enige die er staat is van gisteravond laat, toen had ik al dat bestand al gedownload, jammer genoeg.
Ja, ik heb net de twee extensies die er stonden al verwijderd en alles uitgezet, deze hadden dezelfde naam als mapjes die ineens in mijn Program Files stonden, en hier kreeg ik trojan meldingen van.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:54 schreef Klonk het volgende:
Schakel voor de lol trouwens eens even als je extensies in Chrome uit, als het dan niet meer gebeurt is het geen malware maar gewoon irritante chrome extensies...
MBAM kan toch prima verwijderen? weet je het zeker?quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:12 schreef JackDaniel het volgende:
maar daar kan ik verder niks mee doen behalve negeren of toestaan.
Unideals bedoel je?quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:26 schreef JackDaniel het volgende:
Ja, dat weet ik 99% zeker, ging om ongewenste processen/veranderingen in het systeem. Ik zal hem zo nog is een keer laten lopen, moest PC resetten omdat Hitman klaar was met scannen en verwijderen.
Die extensie in Chrome komt trouwens iedere keer terug heb hem nu al 3 keer verwijderd, UNiDeeeels2 ofzo iets heet hij. Enig idee hoe ik die kan verwijderen zonder dat 'ie terugkomt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |